Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Oficjalne fotki 500-tki C. http://fiatpunto.com.pl/topic13788.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cento [ 16 Lut 2009, 17:22 ] |
Temat postu: | Oficjalne fotki 500-tki C. |
Fiat opublikowal dwie fotografie nowej wersji Cieniasa - C. Nie jest to jednak kabriolet z prawdziwego zdarzenia, gdyż posiada tylko plócienny, rozsuwany dach. Nowa pięcsetka zbliża się więc jest bardziej do swojej kultowej poprzedniczki. Pod maską będą pracowaly te same silniki, co w hatchbacku i Fordzie Ka, czyli 1.2/69 KM, 1.4 Starjet/100 KM oraz diesel MultiJet 1.3/75 KM. Jest wielce prawdopodobne, że wszystkie wersje będą posiadaly w standardzie system Start&Stop. Więcej zdjęc na http://www.fiat500.pl Warunkiem jest zajerestrowanie się na powyższej stronie. |
Autor: | adi.degora [ 16 Lut 2009, 17:28 ] |
Temat postu: | |
Hm.. nawiązanie do starej wersji ewidentne, tylko kto to kupi? To już nie czasy na plandekowe dachy.. |
Autor: | Gasiu [ 16 Lut 2009, 17:33 ] |
Temat postu: | |
Już dawno kochałem to autko, ale teraz jeszcze bardziej Na pewno większą sprzedaż będzie miała zwykła 500, a sprzedaż myślę , że będzie taka sama jak w przypadku C3 Pluriela, czyli słaba |
Autor: | Cento [ 16 Lut 2009, 17:33 ] |
Temat postu: | |
Mini jakoś sprzedaje się dobrze . |
Autor: | mrider [ 16 Lut 2009, 17:36 ] |
Temat postu: | |
Teraz to już Fiat 500 całkiem sięgnął dna. To już nie te czasy aby kawałkiem szmaty nad głową nawiązywać do przeszłości. Albo się robi normalne cabrio, albo nie robi się nic. |
Autor: | Xetnom [ 16 Lut 2009, 17:37 ] |
Temat postu: | |
Nie podoba mi się ten fiacik. Nie dał bym za niego złamanego grosza. |
Autor: | mrider [ 16 Lut 2009, 17:40 ] |
Temat postu: | |
Fiat_Cento napisał(a): Mini jakoś sprzedaje się dobrze .
Mini to normalne cabrio, a nie dach otwarty otwieraczem do konserw i zakryty kawałkiem plandeki |
Autor: | Gasiu [ 16 Lut 2009, 17:41 ] |
Temat postu: | |
mrider napisał(a): To już nie te czasy aby kawałkiem szmaty nad głową nawiązywać do przeszłości. Albo się robi normalne cabrio, albo nie robi się nic. A mi właśnie podoba się takie bezpośrednie nawiązanie do historii Fiat_Cento napisał(a): Mini jakoś sprzedaje się dobrze
ale w tej 500 jest zupełnie inna koncepcja "szmacianego" dachu |
Autor: | Wesol [ 16 Lut 2009, 19:07 ] |
Temat postu: | |
Fajny nie no fiat powrócił do tRadycji teraz na TVN Tubo gadali i że topolino czy jakoś tak jest już odwnowiony i fotki pokazywali |
Autor: | bbanditoss [ 16 Lut 2009, 19:14 ] |
Temat postu: | |
w Polsce to się nie przyjmie, ale na zachodzie kto wie przecież Włosi się chyba zakochali w tym samochodzie |
Autor: | Wesol [ 16 Lut 2009, 19:15 ] |
Temat postu: | |
no to krok dla fiata w przód |
Autor: | buladag [ 16 Lut 2009, 19:26 ] |
Temat postu: | |
http://www.autokrata.pl/lod/5634/fiat_5 ... io_gotowy/ |
Autor: | bbanditoss [ 16 Lut 2009, 19:35 ] |
Temat postu: | |
ciekawe czy na wycieczce w Tychach coś takiego zobaczymy |
Autor: | Cento [ 16 Lut 2009, 19:47 ] |
Temat postu: | |
Jeśli dostaniemy w upominku modelik takiego Cieniasa, z chęcią bym go na taki pseudokabriolet przerobił . |
Autor: | Gasiu [ 16 Lut 2009, 19:58 ] |
Temat postu: | |
bbanditoss napisał(a): ciekawe czy na wycieczce w Tychach coś takiego zobaczymy
ja mam też ochotę zobaczyć Abarth 500 |
Autor: | Wicher [ 16 Lut 2009, 19:59 ] |
Temat postu: | |
autko wygląda fajnie ale wydaje mi się,że u nas w kraju nie znajdzie się zbytnio dużo chętnych do kupienia |
Autor: | Cento [ 16 Lut 2009, 20:14 ] |
Temat postu: | |
Nie no, aż tak źle nie jest. Kabriolety w Polsce sprzedają się coraz lepiej. Cienias C pozostanie rodzynkiem, ale powiedzmy sobie szczerze - nawet bogatsze Cinquecento 900 (czyt. Soleil, Suite, a nawet SX) też są w Polsce rzadkie. |
Autor: | Wicher [ 16 Lut 2009, 20:17 ] |
Temat postu: | |
dokładnie,tylko że zbytnio nie da się dużo zobaczyć małych kabrioletów |
Autor: | Gasiu [ 14 Kwi 2009, 09:05 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Za podstawową wersję POP, z benzynowym silnikiem 1.2, przyjdzie zapłacić 11 300 funtów (równowartość ok. 55 tys. zł), natomiast za topowy model 1.3 Mjet Lounge, napędzany turbodieslem, nabywcy wyłożą 14 100 funtów (ok. 68,5 tys. zł).
Co ciekawe, Wielka Brytania jest pierwszym europejskim krajem, w którym będzie oferowane nowe 500C. Nawet Włosi będą musieli dłużej zaczekać. Odkryty wariant małego Fiata dostępny ma być w dwóch wersjach wyposażenia – POP i Lounge oraz w 11 kolorach nadwozia. Do wyboru będą trzy silniki, z czego dwa benzynowe – 69-konny o pojemności 1,2 litra i 100-konny o pojemności 1,4 litra oraz jeden turbodiesel MultiJet o pojemności 1,3 litra i mocy 75 KM. Źródło: moto.onet.pl |
Autor: | Grzyws [ 14 Kwi 2009, 09:58 ] |
Temat postu: | |
Ale gówienko drogie... |
Autor: | mario-sz [ 17 Cze 2009, 09:40 ] |
Temat postu: | |
Fiat 500 wciąż budzi emocje. Tym razem na scenę wkracza nowy "500 by DIESEL", oryginalna wersja - owoc współpracy Fiata i słynnej marki odzieżowej Renzo Rossi. Ta limitowana seria (10 000 sztuk w dwa lata) dostępna będzie na rynku polskim od 18 marca. Nowy model jednoczy dwa całkowicie różne światy: mody i motoryzacji. "500 by DIESEL" powstał dzięki pracy kreatorów Centro Stile Fiat - pod kierownictwem Roberto Gioito, autora nowej 500-ki oraz projektantów firmy DIESEL z Larsem Schwartz'em na czele. Cel przedsięwzięcia: stworzenie samochodu "Urban Survival Vehicle", który będzie zwinnie poruszać się w ruchu miejskim i jednocześnie wyrażać osobowość klierowcy. Stworzony na bazie wersji Sport, specjalny model “500 by DIESEL” wyróżniają elementy estetyczne, jak wyjątkowy kolor karoserii “zielony DIESEL”, nawiązujący do kolorystyki prywatnego helikoptera Renzo Rosso (są też dostępne dwa inne kolory, czerń i brąz DIESEL). Do tego felgi ze stopów lekkich 16" z logo DIESEL, listwy boczne z napisem DIESEL i specjalna obudowa lusterek wstecznych. Te dwa ostatnie elementy wyposażenia są pokryte lakierem w kolorze stali satynowanej - podobnie, jak osłona chłodnicy, zderzaki i charakterystyczne elementy wykończeniowe na przodzie. Na tylnej osłonie widnieje logo DIESEL i pięć wlotów powietrza, które odwzorowują charakterystyczny detal systemu chłodzenia historycznej 500-tki We wnętrzu znajdziemy specjalną, jeansową tapicerkę z logo DIESEL’a i żółtymi przeszyciami. Logo firmy odzieżowej wyróżnia także zestaw wskaźników (podkreślony dodatkowo żółtym tłem) i gałkę dźwigni zmiany biegów, podczas gdy po bokach foteli przednich uwagę przykuwa kieszonka, nawiązującą do piątej kieszeni w jeansów DIESEL’a. Seria specjalna “500 by DIESEL” będzie dostępna w Polsce oczywiście z silnikiem Diesla – 1.3 Multijet o mocy 75 KM z filtrem cząstek stałych DPF, spełniającym restrykcyjna normę "Euro 5". Cena samochodu to 65 000 zł brutto. http://www.moto.wp.pl/kat,89554,title,M ... omosc.html |
Autor: | Gasiu [ 23 Cze 2009, 19:41 ] |
Temat postu: | |
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... 327301,326 czyż on nie jest piękny |
Autor: | luidzi25 [ 26 Lis 2010, 19:16 ] |
Temat postu: | |
Dla mnie to jest piękny samochód ardzo mi się podoba . |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |