Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Lancia Thema / Flavia
http://fiatpunto.com.pl/topic26494.html
Strona 1 z 2

Autor:  grz3s [ 28 Sty 2011, 23:24 ]
Temat postu:  Lancia Thema / Flavia

Premiera na salonie Genewskim w marcu
Ten pierwszy to Chrysler 300 który w Europie będzie sprzedawany jako Thema a drugi to Chrysler 200 jeszcze powstanie Phedra jako Chrysler Grand Voyager

Image
Image

Image
Image

Image
Image

Autor:  domin45670 [ 28 Sty 2011, 23:45 ]
Temat postu: 

Thema to coś pomiędzy Chryslerem a Bentleyem. A w tej drugiej Lancii ten siatkowaty grill jest okropny :puker:

Autor:  buladag [ 29 Sty 2011, 00:17 ]
Temat postu: 

To pierwsze to jest chyba jakiś żart, wygląda jak kwardaciak z przed 15lat z dołożonymi "nowymi" reflektorami clear glass z allegro...

Co jak co ale włochów bym o takie nijakie paskudztwo nie podejżewał.

Autor:  2rotor [ 29 Sty 2011, 00:22 ]
Temat postu: 

Tak to jest jak się z paskudztwem Chryslera zbratają. Normalnie aż żal żyć w tych czasach :/

Autor:  MaxPK [ 29 Sty 2011, 01:28 ]
Temat postu: 

To są po prostu chryslery, niestety fiat zniszczył marki alfy i lanci taka prawda... na siłe chcąc utrzymać alfe jako markę sportowa (co sie nie uda jeżeli warunki dyktują księgowi) a z lanci zamiast kontynuować rajdową historie zrobić limuzyny, a szkoda...

Autor:  STax [ 29 Sty 2011, 10:43 ]
Temat postu: 

MaxPK napisał(a):
a z lanci zamiast kontynuować rajdową historie zrobić limuzyny, a szkoda...

Lancia od zawsze robiła limuzyn, to właśnie rajdy były epizodami ;)

Autor:  wilku [ 29 Sty 2011, 11:18 ]
Temat postu: 

Ten pierwszy wali mi z kilometra 300C :/
ten drugi po wypiciu 0,5 może być :/

Autor:  G360 [ 29 Sty 2011, 12:14 ]
Temat postu: 

mydlenie oczu. ani jeden ani drugi grill nie bedzie w ostatecznej wersji. Stawiam na swiatla z tego drugiego przykladu i gril zblizony do delty ewentualnie bardziej jak thesis.

Autor:  nslukasz [ 29 Sty 2011, 12:14 ]
Temat postu: 

spokojnie spokojnie bez emocji ;)

ten cały zabieg może mieć sens... amerykańskie auta z europejskimi silnikami, zawieszeniem i wnętrzem?

przecież w ten sposób dostaniemy auta za oceanu pozbawione największych wad jakie uniemożliwiały dużą ekspansje na nasz rynek. Jeżeli tylko cena pozostanie w granicach amerykańskich, to mamy idealną konkurencje na europe. :wink:

tylko trzeba bedzie przelamac stereotypy

Autor:  MaxPK [ 30 Sty 2011, 20:09 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
MaxPK napisał(a):
a z lanci zamiast kontynuować rajdową historie zrobić limuzyny, a szkoda...

Lancia od zawsze robiła limuzyn, to właśnie rajdy były epizodami ;)


Faktycznie, do niedawna najwięcej wygranych eliminacji WRC (nieobecni sie nie licza...), Stratos przygotowany specjalnie do wyścigów a nie jak wszystkie inne auta drogówki dostosowywane do rajdów, Delta Integrale, Delta s4, do tego drogowe bety, fulvie coupe, gammy etc. daleko im do limuzyn...

Autor:  STax [ 31 Sty 2011, 08:39 ]
Temat postu: 

MaxPK napisał(a):
Stratos przygotowany specjalnie do wyścigów a nie jak wszystkie inne auta drogówki dostosowywane do rajdów, Delta Integrale, Delta s4, do tego drogowe bety, fulvie coupe, gammy etc. daleko im do limuzyn...

Typowo rajdowe auta to tylko stratos i delta. Wszcześniejsze (np fulvia) bazowały właśnie na limuzynach - zobacz jak wygląda bazowa fulvia, gamma itd. prawie wszystkie to 4-drzwiowe limuzyny, ewentualnie niektóre z opcjonalnym nadwoziem coupe czy podobnym.
Stratos i delta to nie wszystko ;)

[ Dodano: 31 Sty 2011 07:39 ]
MaxPK napisał(a):
Faktycznie, do niedawna najwięcej wygranych eliminacji WRC

No i? Kiedyś audi rządziło w rajdach (okres dominacji quattro) a chyba nie powiesz, że nie robią głównie limuzyn ;)

Autor:  Kamillo [ 31 Sty 2011, 11:56 ]
Temat postu: 

MaxPK a w jaki sposób zniszczona został Alfa? Bo ja od 1995 roku widzę odrodzenie marki...

Autor:  zoon [ 31 Sty 2011, 12:18 ]
Temat postu: 

Kamillo w ciągu 10 lat sprzedaż Alfy spadła z 300 tys. czy 400 tys. rocznie do 100 tys. rocznie. Interpretuj to sobie jak chcesz, nawet jako odrodzenie :D

Autor:  STax [ 31 Sty 2011, 12:23 ]
Temat postu: 

zoon napisał(a):
Kamillo w ciągu 10 lat sprzedaż Alfy spadła z 300 tys. do 100 tys. Interpretuj to sobie jak chcesz, nawet jako odrodzenie

Tia, ale może wypada wziąć pod uwagę ostatni kryzys i to, że wszystkim sprzedaż spadła?
Poza tym w taki spadek ciężko uwierzyć. A wyniki sprzed kryzysu były niezłe - 2007r - 165tys http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec ... 6/__1.html
w 2008 tylko 108tys, ale w 2009 już 120tys i rośnie http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/alfa- ... az-wzrasta

Autor:  zoon [ 31 Sty 2011, 12:30 ]
Temat postu: 

MiTo jeszcze sie trzyma ale reszta modeli w głębokim dole. Rentowność byłaby przy sprzedaży kilkukrotnie większej. Dlatego VW wyciąga pomocną dłoń.

Pieknie wyglądają te nowe Lancie. Tutaj jest widoczne odrodzenie marki. Przynajmniej ofertowo :D

Autor:  sadoo [ 31 Sty 2011, 13:43 ]
Temat postu: 

http://www.youtube.com/watch?v=2yBjyO2s ... r_embedded
to jest tylko FL 300C i nie sadze aby wprowadzili to do europy jako Lance.
A to wszystko to fotoszopki ;P

Autor:  grz3s [ 31 Sty 2011, 19:34 ]
Temat postu: 

sadoo napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=2yBjyO2sF8I&feature=player_embedded
to jest tylko FL 300C i nie sadze aby wprowadzili to do europy jako Lance.
A to wszystko to fotoszopki ;P


i tu nie masz racji bo w Europie Chryslera już nie będzie a jego modele będą z logo Lanci czyli USA Chrysler - Europa Lancia

Autor:  buladag [ 31 Sty 2011, 19:38 ]
Temat postu: 

Wiedziałem, że gdzieś już widziałem te reflektory z czarną obwódką. Od Volvo skopiowali.

Autor:  _edi [ 04 Lut 2011, 03:28 ]
Temat postu: 

Ło madafaka! Ale paszkwile :shock:
Oby Lancia nie skończyła jak kobieta, która częściej zagląda do portfela niż w lustro.

STax napisał(a):
Typowo rajdowe auta to tylko stratos i delta. Wszcześniejsze (np fulvia) bazowały właśnie na limuzynach - zobacz jak wygląda bazowa fulvia, gamma itd. prawie wszystkie to 4-drzwiowe limuzyny, ewentualnie niektóre z opcjonalnym nadwoziem coupe czy podobnym.
Stratos i delta to nie wszystko

Popieram. Lancia znaczy prestiż 8)

Autor:  grz3s [ 14 Lut 2011, 22:12 ]
Temat postu: 

I wszystko stało się jasne oto cała rodzina Lancii :wink:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  buladag [ 14 Lut 2011, 22:16 ]
Temat postu: 

patrzeć na to nie mogę, jedynie 3cia od dołu jest OK.

Autor:  _edi [ 14 Lut 2011, 22:25 ]
Temat postu: 

Strasznie mało Lancii w tej Lancii :E

Autor:  Znamienny [ 15 Lut 2011, 09:02 ]
Temat postu: 

No cóż. Jeżeli to pozwoli na szybkie odbicie się Lancii, a przynajmneij na zwiększenie sprzedaży, to jestem na OK, ale pod warunkiem, że najbliższe lifty zrobią więcej Lancii w Lancii. :E

EDIT

Ten ypsilon to już wersja produkcyjna? Jest BEZNADZIEJNY :(

Autor:  STax [ 15 Lut 2011, 09:37 ]
Temat postu: 

Thema nie jest zła, deltę już znamy, a ypsilon nie powala, ale przynajmniej wygląda jak lancia a nie jak amerykaniec ;)
Flavia mi się nie podoba po prostu, a ten van to chyba jeszcze nie jest wersja ostateczna, tylko ktoś się bawił znaczkami, bo na tablicy dalej ma napis "grand voyager" :E

Autor:  Gasiu [ 15 Lut 2011, 10:05 ]
Temat postu: 

bo z tego co czytałem, ma po prostu nazywać się Grand Voyager ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/