Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Fiat romansuje z BMW...
http://fiatpunto.com.pl/topic13472-75.html
Strona 4 z 4

Autor:  bbanditoss [ 05 Lut 2009, 15:34 ]
Temat postu: 

troche już mniej na temat się robi.... :roll:

Autor:  charlie [ 06 Lut 2009, 01:39 ]
Temat postu: 

mrider napisał(a):
Mając tyle kasy na zakup takiego auta spoglądasz nieco inaczej na motoryzację i przy zakupie kierujesz się tym co dla Ciebie najważniejsze (komfort, wygląd, osiągi itp.) a na pewno nie rankingiem sprzedaży.

Wspominam o rankingu sprzedazy w kontekscie sprawdzenia, punktu odniesienia, jakie auta są najcześciej kupowane w segmencie premium (z roznych przyczyn), a nie w sensie, że kupie auto X, tylko dlatego, że jest w pierwszej trojce najcześciej sprzedawanych aut.

mrider napisał(a):
Thesis już znalazł swoich nabywców i w tym roku zostaje wycofany z produkcji i to nie z powodu rankingu sprzedaży tylko cięć budżetowych.

Czyli gdyby thesis byl kupowany, to by nie byl wycofywany, bo nie wycofuje sie z produkcji auta, na ktorym sie dobrze zarabia-ktore kupują klienci.

mrider napisał(a):
Po pierwsze to czepiasz się ceny Delty w stosunku do BMW 1. Lancia jest nowym samochodem (z poprzednim modelem ma wspólną tylko nazwę),

Nie czepiam sie delty, stwierdzam fakt, ze to auto stworzone tylko dlatego, żeby odrodzić legende czytaj zarobić na tym, a w rzeczywistości to nic innego jak tanszy fiat. Podobnie jak przereklamowanym autem jest vw golf, bo to nic innego jak octawia, czy też volvo c30/s40/v50, ktore jest odpowiednikiem forda focusa 3/4/5d/kombi czy opel vectra-saab 93 sportsedan,
vw tiguan-audiQ5 itd.

Bmw chwale za to, że jest samodzielną marką, 1 to 1, 3 to 3, 5 to 5 itd, nie ma tanszych blizniaczych modeli.

Autor:  STax [ 06 Lut 2009, 10:18 ]
Temat postu: 

charlie napisał(a):
nie wycofuje sie z produkcji auta, na ktorym sie dobrze zarabia-ktore kupują klienci.

Oczywiście, że się wycofuje, im auto droższe tym częściej robi sie takie zabiegi... Popatrz np na ferrari, astony itd - auta sprzedawane są z kilkuletnim wyprzedzeniem a produkowane są bardzo krótko...

Autor:  mrider [ 06 Lut 2009, 13:02 ]
Temat postu: 

charlie żeby nie było nie na temat to sprostuję troszkę to co napisałeś powyżej odnośnie BMW ;)
Kilku innych producentów dzieli płytę podłogową z modelami 1 i 3. Kilka modeli silników BMW jest montowanych w autach innych firm, nawet w "koreańcach"...

Porównanie Volvo do Forda ;) Co prawda C30 dzieli płytę z Focusem ale jeśli widzisz podobieństwo w tych autach to nie mam pytań. S40 od początku produkcji dzieli płytę z Mitsubishi (np. Carisma) Opel - Saab to normalne gdyż obecnie to też jeden koncern... I to samo stanie się owocem małżeństwa BMW - Fiat, a co z tego wyniknie? Opisałem kilka postów wyżej.

O Audi wspomniałeś więc nie będę nic więcej o tym pisał, zresztą nawet nie ma o czym pisać.

Zostaje Mercedes... Fakt, niezbyt chętnie dzielą się swoimi modelami ale za to silniki wsadzają do "koreańców", a reszta jest podrabiana przez "chińszczyznę" i to chyba najgorsza prezentacja prestiżu.

Autor:  charlie [ 06 Lut 2009, 15:41 ]
Temat postu: 

mrider napisał(a):
charlie żeby nie było nie na temat to sprostuję troszkę to co napisałeś powyżej odnośnie BMW
Kilku innych producentów dzieli płytę podłogową z modelami 1 i 3. Kilka modeli silników BMW jest montowanych w autach innych firm, nawet w "koreańcach"...


Jakie firmy dzielą płyte podłogową z bmw 1 i 3? Jakie silniki bmw są montowane u innych producentow? Poza benz 1.6, ktory jest w 1, peugeotach, mini (1.6 dla fanow bmw to żenada, bo musi być klasyczne benzynowe R6 minimum 2.5 ccm) czy tez poza starszą wersją 2.0 d w roverach 75.

Autor:  STax [ 06 Lut 2009, 20:16 ]
Temat postu: 

charlie: pamiętam, że kiedyś np w omedze montowali z BMW 2.5 TD :E

Autor:  charlie [ 07 Lut 2009, 23:31 ]
Temat postu: 

STax masz racje, silnik z bmw 2.5 TDS/143KM (325tds/525tds), montowano w omedze, gdzie miał oznaczenie 2.5TD oraz zmniejszoną moc do 130 KM.

Natomiast stwierdzenie, ze inni producenci dzielą płytę podłogową z bmw 1 i bmw 3 to absurd. Wizualnie podobny do bmw 1 jest koreański hiundai i30, ale nie ma on nic z bmw konstukcyjnie wspolnego, hiundai i30 jest blizniaczym modelem Kia ceed. Pamietam, że była sprawa sądowa bmw przeciw hiundaiowi.

Autor:  Grzyws [ 07 Lut 2009, 23:35 ]
Temat postu: 

Szczerze to ja podobieństw między BMW1 a i30 nie widzę ...

Autor:  charlie [ 07 Lut 2009, 23:51 ]
Temat postu: 

Głownie chodziło o tył auta: klapę z przetłoczeniem, tylne swiatła (choć hiundai ma dłuższe klosze) i też oznaczenie modelu na klapie wprowadzajace zamieszanie: bmw 130i - hiundai i30.

Autor:  mrider [ 08 Lut 2009, 01:39 ]
Temat postu: 

charlie płyta podłogowa nie ma nic wspólnego z karoserią więc tutaj nie szukaj porównań. Przyglądnij się od strony technicznej np. Roverowi 65

Autor:  gray5 [ 08 Lut 2009, 15:01 ]
Temat postu: 

moze i płyta podłogowa nie ma nic wspólnego z karoserią ale np dacia logan sedan i nissan tiida sedan widziane z boku , to te same auta;] tiida droższa bo to nissan , ale niewiem czy nissanowi wyszło na dobre łączenie sił z renault

Autor:  charlie [ 08 Lut 2009, 15:07 ]
Temat postu: 

mrider, Rover nie ma modelu ''65''.

Autor:  xONx [ 08 Lut 2009, 15:59 ]
Temat postu: 

może powstanie jakiś kropek z napędem na tył albo 4x4 :E

Autor:  Nicks0n [ 09 Lut 2009, 07:52 ]
Temat postu: 

i niby ja tu offtop robilem :E

Strona 4 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/