Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Fiat Punto Evo MyLife receptą na sukces
http://fiatpunto.com.pl/topic25227.html
Strona 1 z 1

Autor:  grz3s [ 08 Lis 2010, 12:21 ]
Temat postu:  Fiat Punto Evo MyLife receptą na sukces

Tym modelem włoski Fiat chce powrócić do grona dziesięciu najchętniej kupowanych samochodów w segmencie

Jak się okazało facelifting Grande Punto nie przyniósł spodziewanych sukcesów, a kolejną próbą ma być wersja Punto Evo MyLive, która wkrótce znajdzie się w ofercie we wszystkich krajach europejskich.

Atrakcyjności mają dodać błyszczące czarne elementy nadwozia. Model ten będzie dostępny z trzema jednostkami napędowymi do wyboru. Podstawowa 1.2 8V o mocy 48 kW we Włoszech będzie kosztowała 9 900 Euro. Kolejne to: czterocylindrowa benzynowa 1.4 8V o mocy 57 kW oraz wysokoprężny 1.3 Multijet 16V o mocy 55 kW.

Wyposażenie podstawowe obejmie m.in. cztery poduszki powietrzne, manualną klimatyzację, ABS, EBD i ESP z funkcją Hill Holder, radio z MP3 i system Blue&Me-TomTom.

Sprzedaż nowego modelu będzie wspierana przez kampanię reklamową "High Tech - Human Touch" z udziałem włoskiego pianisty Giovanniego Allevi.

Image
Image

Autor:  STax [ 08 Lis 2010, 12:35 ]
Temat postu: 

grz3s napisał(a):
Jak się okazało facelifting Grande Punto nie przyniósł spodziewanych sukcesów,

Czemu nie należy się dziwić, bo oprócz aspektu wizualnego (jednym się evo podoba innym nie) to auto po prostu jest droższe niż poprzednie Grande Punto...

Autor:  daras [ 08 Lis 2010, 13:05 ]
Temat postu: 

Teraz wygląda jakby mu się coś przypadkiem przykleiło nie tylko z przodu ale i z tyłu.
Fiat mistrzem liftu nie jest na pewno.
Sp....ił Alfy 147, 156, 166, Punto II, Sedici, Grande, trochę też Cromę.

Autor:  STax [ 08 Lis 2010, 13:14 ]
Temat postu: 

daras napisał(a):
Sp....ił Alfy 147, 156, 166, Punto II,

Jak widać wszystko jest kwestią gustu, bo jak dla mnie to 147,156,166 i P II na liftach skorzystały ;)
Ale nie o tym temat.

Dodanie plastików przy utrzymaniu obecnej ceny sukcesu GPEvo nie przyniesie...

Autor:  zoon [ 08 Lis 2010, 13:25 ]
Temat postu: 

Rynek zweryfikował Evo. Po 3 kwartałach 2010 sprzedaż Punto w Europie -30% rok do roku, gdy konkurenci w górę. Teraz robią akcję ratunkową przy pomocy "błyszczących czarnych elementów nadwozia" i pianisty. Efekt łatwy do przewidzenia.

Autor:  kmarcin76 [ 08 Lis 2010, 14:32 ]
Temat postu: 

Porowywalem ceny evo i bravo i w zasadzie przy obecnych upustach kupno bravo z podobnym wyposazeniem jest lepszym rozwiazaniem. NIe wiem czego sie spodziewali po evo ale z cena przesadzili. Evo dynamic 5D, 1,4 77 KM 50,490 PLN, bravo dynamic 1,4 90 KM 48,000 PLN. I po co kupowac evo?!

Autor:  pieta [ 08 Lis 2010, 16:31 ]
Temat postu: 

kmarcin76 napisał(a):
Porowywalem ceny evo i bravo i w zasadzie przy obecnych upustach kupno bravo z podobnym wyposazeniem jest lepszym rozwiazaniem. NIe wiem czego sie spodziewali po evo ale z cena przesadzili. Evo dynamic 5D, 1,4 77 KM 50,490 PLN, bravo dynamic 1,4 90 KM 48,000 PLN. I po co kupowac evo?!


bo ja wiem, widzialem grande estiva blue & me w metalicu 1.4 77 kucy za 39900 a evo byl drozszy o jakies 2,5 tys (oczywiscie po obnizce dealera, cennikowo grande byl jakies 47k :hahaha: )
Mysle ze od sierpnia ceny nie spadly dramatycznie :E
Nie wiem czy dynamic to wyzsza czy tez nizsza wersja niz estiva blue & me ale 42 to jednak nie 50 tysi. Za tyle to juz multiaira dostaniesz, ktory i tak IMHO jest zbyt drogi :(

Autor:  domin45670 [ 08 Lis 2010, 17:34 ]
Temat postu: 

grz3s napisał(a):
Atrakcyjności mają dodać błyszczące czarne elementy nadwozia

I to ja rozumiem :thumleft:

Autor:  kmarcin76 [ 08 Lis 2010, 20:12 ]
Temat postu: 

pieta napisał(a):
bo ja wiem, widzialem grande estiva blue & me w metalicu 1.4 77 kucy za 39900 a evo byl drozszy o jakies 2,5 tys (oczywiscie po obnizce dealera, cennikowo grande byl jakies 47k )
Mysle ze od sierpnia ceny nie spadly dramatycznie
Nie wiem czy dynamic to wyzsza czy tez nizsza wersja niz estiva blue & me ale 42 to jednak nie 50 tysi. Za tyle to juz multiaira dostaniesz, ktory i tak IMHO jest zbyt drogi

Te ceny ktore podalem z poscie sprawdzalem dzisiaj na stronie internet. fiata. GP jest jednak sporo tansze niz evo.

Autor:  pieta [ 08 Lis 2010, 22:18 ]
Temat postu: 

kmarcin76 napisał(a):
pieta napisał(a):
bo ja wiem, widzialem grande estiva blue & me w metalicu 1.4 77 kucy za 39900 a evo byl drozszy o jakies 2,5 tys (oczywiscie po obnizce dealera, cennikowo grande byl jakies 47k )
Mysle ze od sierpnia ceny nie spadly dramatycznie
Nie wiem czy dynamic to wyzsza czy tez nizsza wersja niz estiva blue & me ale 42 to jednak nie 50 tysi. Za tyle to juz multiaira dostaniesz, ktory i tak IMHO jest zbyt drogi

Te ceny ktore podalem z poscie sprawdzalem dzisiaj na stronie internet. fiata. GP jest jednak sporo tansze niz evo.


kmarcin76

jak zajdziesz do dowolnego salonu prawie na bank kazdy dealer da ci upust od oficjalnego cennika. Jakby mieli sprzedawac cennikowo to by juz dawno poszli z torbami :D
Jak juz pisalem zaoferowano mi grande za 39900 (czlowiek z ulicy) a evo mozna bylo miec za 2,5 wiecej

Inna sprawa ze dealer nie zarabia na sprzedazy aut a a ich serwisowaniu :>

Autor:  kmarcin76 [ 08 Lis 2010, 23:01 ]
Temat postu: 

Pieta, jezeli w cenniku oficjalnym stoi, ze bravo kosztuje 2,5 tys. mniej niz podobnie wyposazone evo to znaczy, ze zarowno na bravo jak i na evo moge liczyc, ze dealer da mi dodatkowo jakis upust. Zgadza sie? Nawet gdyby z cennika wynikalo, ze bravo i evo kosztuja tyle samo to i tak kupono evo jest mocno dyskusyjne. A o dawaniu upustow przez dealerow wiem doskonale bo kupujac swoje GP w 2009 roku obdzwonilem przeszlo 20 salonow w okolicy az trafilem na taki, w ktorym dostalem prawie 6 tys. mniej niz stalo oficjalnie.

Autor:  pieta [ 09 Lis 2010, 12:07 ]
Temat postu: 

kmarcin76

z ciekawosci sprawdzilem, na bravo jest upust oficjanly a na evo nie. Troche to dzwine, jakby fiat juz spisal evo na straty :mysli:

Autor:  domin45670 [ 09 Lis 2010, 16:09 ]
Temat postu: 

Albo na Bravo trzepią kasy jak lodu na serwisowaniu. Druga opcja jest taka, że Bravo nie odnotowało spodziewanego przez Fiata sukcesu, więc w tym przypadku to nie Evo jest w cenie Bravo lecz Bravo w cenie Evo ;)

Autor:  quong [ 09 Lis 2010, 17:19 ]
Temat postu: 

domin45670 napisał(a):
Druga opcja jest taka, że Bravo nie odnotowało spodziewanego przez Fiata sukcesu,


A skąd masz takie informacje?

EVO owszem ale tylko w stylizacji Abarth. Niech trochę pododają spoilerów, obniżą zawieszenie, spuszczą cenę to zacznie się sprzedawać. I nie żadne zielone, wiśniowe kolorki tylko czarny, biały, czerwony z dobrymi osiągami. silniki 1.2 niech sobie zostawią w PII Classic i Grande skoro już go tak obskubali ze wszystkiego.

Autor:  domin45670 [ 09 Lis 2010, 20:40 ]
Temat postu: 

quong napisał(a):
A skąd masz takie informacje?

domin45670 napisał(a):
Albo...

domin45670 napisał(a):
Druga opcja jest taka...


Jak widać z mojej wypowiedzi są to przypuszczenia n.t. możliwych ewentualności.
Bo jak inaczej wytłumaczyć zbliżone ceny samochodów dwóch różnych klas?

Autor:  Gasiu [ 09 Lis 2010, 21:23 ]
Temat postu: 

domin45670 napisał(a):
Bo jak inaczej wytłumaczyć zbliżone ceny samochodów dwóch różnych klas?

może po prostu "promocją" :)
z tego co wiem i30 też się dobrze sprzedaje, a kosztuje poniżej 40 000 ;)
na początku jak sprzedawali GP, ceny podstawowej wersji zaczynały się chyba od 39 990 ;)

[ Dodano: 09 Lis 2010 20:23 ]
więc ceny Evo są tak wysokie, bo dopiero wprowadzili go do sprzedaży :?: :)

Autor:  bbanditoss [ 09 Lis 2010, 21:49 ]
Temat postu: 

Lukis napisał(a):
więc ceny Evo są tak wysokie, bo dopiero wprowadzili go do sprzedaży

nie tak dopiero wprowadzili do sprzedaży, trochę na rynku już jest :P
widać Evo w założeniu fiata nie musi się rewelacyjnie sprzedawać :)

Autor:  wałek [ 10 Lis 2010, 00:05 ]
Temat postu: 

masakra.. kaszana i tyle jak dla mnie... grande jeszcze okej ale coś powyżej...

Autor:  Gasiu [ 10 Lis 2010, 07:47 ]
Temat postu: 

bbanditoss napisał(a):
widać Evo w założeniu fiata nie musi się rewelacyjnie sprzedawać

właśnie nie miło się lepiej sprzedawać - z tego co pamiętam wyższą zakładaną sprzedażą i tak miało się chwalić GP ;)
bbanditoss napisał(a):
nie tak dopiero wprowadzili do sprzedaży, trochę na rynku już jest

eee tam, raptem rok :E

Autor:  Grzyws [ 10 Lis 2010, 08:10 ]
Temat postu: 

Zepsuli tak ładny samochód to teraz maja...tu już żadne cuda nie pomogą.

Autor:  Znamienny [ 10 Lis 2010, 09:33 ]
Temat postu: 

Ludziska kupuja gorsze szpetoty, odpowiednio skonfigurowany EVOk jest naprawdę ładny. Tak czy siak cena jest za wysoka, brakuje tu też nowoczesnego małego silnika- 1.4 135KM jest za drogi, a 1.2 i 1.4 8v mają za małą moc i palą za dużo. Żeby wprowadzić coś konstrukcji 1.2 16v- w moim mniemaniu byłoby idealnie.

Autor:  Thomas [ 10 Lis 2010, 10:11 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
daras napisał:
Sp....ił Alfy 147, 156, 166, Punto II,

Jak widać wszystko jest kwestią gustu, bo jak dla mnie to 147,156,166 i P II na liftach skorzystały Wink
Ale nie o tym temat.

dla mnie też tutaj poszły na duży plus :)

a co do EVO tego nowego to ma słabe silniki i tym nie zachęcą klienta,bo nie ma w czym wybierać,lipa i tyle ....

Autor:  pieta [ 10 Lis 2010, 10:32 ]
Temat postu: 

Znamienny

1.2 16v to de facto odpowiednik 1.4 8v ktory montowany w grande i dajacy te teoretycznie 77 kucy :E

domin45670
bravo chyba rzeczywiscie nie sprzedaj sie rewelacyjnie, nie co ostatni gulf.

Nie wiem dlaczego wywalili starjeta 95 kucy, wydaje sie ze to optymalny silnik do grandziocha.

Natomiast cena za 1.4 105 lucy multiaira to jakas pomylka :(

Autor:  zoon [ 12 Lis 2010, 14:31 ]
Temat postu: 

Może jak pocałują Evo w pyszczek, to się przemieni w coś ładnego. Inaczej nic sprzedaży nie pomoże. A przykład liftingu Corsy (prawie niezauważalny) pokazuje, że auto może być na rynku lata i sprzedawać co raz lepiej.

Autor:  grz3s [ 12 Lis 2010, 20:26 ]
Temat postu: 

Zlot kropkowiczów na prezentacji Punto My Life

http://www.youtube.com/watch?v=8j0H3GOC ... r_embedded

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/