Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Grande Punto Abarth
http://fiatpunto.com.pl/topic3170-275.html
Strona 12 z 12

Autor:  Cento [ 07 Lut 2009, 14:20 ]
Temat postu: 

Bądź spokojny, z pewnością nie olali by takiego klienta :-).

Autor:  Wicher [ 08 Lut 2009, 08:45 ]
Temat postu: 

bbanditoss napisał(a):
ciekawe czy do mnie z Krakowa zadzwonią :roll:

to umówmy się razem na wyjazd do Wawy i wspólnie ocenimy Abartha :D

Autor:  bbanditoss [ 08 Lut 2009, 09:14 ]
Temat postu: 

kusząca propozycja :twisted: :E ale ja do Krakowa mam 1/3 tego co do Wa-wy :P

Autor:  Wicher [ 08 Lut 2009, 12:00 ]
Temat postu: 

bbanditoss napisał(a):
kusząca propozycja :twisted: :E ale ja do Krakowa mam 1/3 tego co do Wa-wy :P

wiem,ale do Warszawy miałbyś dalej,no i byśmy pośmigali razem :>

Autor:  Diav [ 24 Kwi 2009, 16:22 ]
Temat postu: 

Abarth Grande Punto: VIDEO-TEST

"Ekonomiści operację Fiata zmierzającą do wprowadzania na rynek Abartha Grande Punto, mogliby nazwać krótko i po imieniu - dumping. Nam ciśnie się na usta jedna konkluzja - Ave Fiat! Już od niepamiętnych czasów moc sportowych doznań nie była dostępna w cenach rodem z marketów sieci "Biedronka", tak jak ma to miejsce u Włochów."

...

LINK - Abarth Grande Punto: VIDEO-TEST

EDIT:
Tak nawiasem mówiąc - przepiękne felgi, imo 11/10

Autor:  olos47 [ 02 Maj 2009, 00:12 ]
Temat postu: 

A ja wam powiem, ze auto jest ladne, ale 65 tys zl za 150 KM?? Przeciez byle stanardowy Golf 1,4 TSI 170 KM objedzie tego abrtha za te same pieniadze. Jezeli auto ma byc sportowe to 150 KM to troche smieszne. Nie mowie juz o GP 1,9 JTD, ktory z chipem za 1800 zl ma 160-170 KM i tez tego Abartha objezdza. :roll:
To auto chyba ma bardziej wygladac "sportowo" niz faktycznie ma sportowe osiagi...

Autor:  Grzegorz1976 [ 02 Maj 2009, 00:32 ]
Temat postu: 

olos47 właśnie o to chodzi że nie jest to byle standartowy golf :roll:

Autor:  bbanditoss [ 02 Maj 2009, 08:22 ]
Temat postu: 

olos47 i znowu wracasz do tego co już wcześniej było mówione :? i nie mów o wsadzaniu chipa do 1,9mtj bo do abartha też wsadzić i też podniesiesz moc :] a co do golfa to ciekawe jakby te 2 auta zaczęły śmigać po jakiś krętych drogach czy może torze :) no chyba, że chodzi tylko o bycie "mistrzem prostej" czyli gaz w podłoge na autostradzie i heja :E

Autor:  krzysiek_pere [ 02 Maj 2009, 09:46 ]
Temat postu: 

olos47 napisał(a):
Przeciez byle stanardowy Golf 1,4 TSI 170 KM

zbliżona wersja kosztuje prawie 10 tys. więcej (doposażona comfortline) i ma nie 170Km a 160 KM. Na prostej może i golf wygra :) 8.2 abarth vs 8.0 golf ale abarth jest skierowany do innej grupy odbiorców i zawieszenie ma inne nastawy (może po dokupieniu opcji zawieszenie adaptacyjne rożnica by zmalała.

olos47 napisał(a):
Jezeli auto ma byc sportowe to 150 KM to troche smieszne
Golf III GTI rocznik 96' z mocą 115 KM to jest śmieszne.
moim zdaniem abath jest ciekawym dynamicznym wyrożniającym się z tłumu autkiem, a samochody sportowe to nie moc tylko emocje kolego, przykład puchar kia picanto (moc 67KM)
http://www.picanto-cup.pl/samochod.htm

Autor:  Grzegorz1976 [ 02 Maj 2009, 11:35 ]
Temat postu: 

krzysiek_pere napisał(a):
moim zdaniem abath jest ciekawym dynamicznym wyrożniającym się z tłumu autkiem, a samochody sportowe to nie moc tylko emocje kolego

Olos o to chodzi właśnie ludziom do których skierowany jest abarth. Nie zawsze muszą to być suche dane i wybieranie auta na papierze.

Autor:  Wesol [ 02 Maj 2009, 11:43 ]
Temat postu: 

Abarth to tylko ulepszenie fiata i więcej emocji z jazdy ,
Auto może nie jest Mistrzem prostej ale na torze to pewnie bajka

Autor:  robo [ 13 Sie 2009, 11:43 ]
Temat postu: 

Abarth Grande Punto - To musi być miłość od pierwszego wejrzenia :D

Autor:  2rotor [ 14 Sie 2009, 08:30 ]
Temat postu: 

olos47 napisał(a):
A ja wam powiem, ze auto jest ladne, ale 65 tys zl za 150 KM?? Przeciez byle stanardowy Golf 1,4 TSI 170 KM objedzie tego abrtha za te same pieniadze. Jezeli auto ma byc sportowe to 150 KM to troche smieszne. Nie mowie juz o GP 1,9 JTD, ktory z chipem za 1800 zl ma 160-170 KM i tez tego Abartha objezdza. :roll:
To auto chyba ma bardziej wygladac "sportowo" niz faktycznie ma sportowe osiagi...


Nawet jakby klekotowi się udało objechać Abartha na prostej w co wątpię to dalej klekot gorzej hamuje, gorzej skręca ze względu na większą masę silnika więc jak dla mnie jest gorszy i to o wiele.

Autor:  kox [ 14 Sie 2009, 08:37 ]
Temat postu: 

nie mam porównania do Abartha,ale w moim akurat mam tarcze z przodu i z tyłu i na początku o mało zębów nie straciłem hamując bo praktycznie staje dęba.Ale koniec tematu,Abarth to klasa sama w sobie

Autor:  quong [ 14 Sie 2009, 22:05 ]
Temat postu: 

kox napisał(a):
nie mam porównania do Abartha,ale w moim akurat mam tarcze z przodu i z tyłu i na początku o mało zębów nie straciłem hamując bo praktycznie staje dęba.Ale koniec tematu,Abarth to klasa sama w sobie


Ja mam tarcze tylko z przodu a z tyłu bęben ale i tak uważam, że GP hamuje bardzo ostro.

Autor:  2rotor [ 20 Sie 2009, 19:12 ]
Temat postu: 

quong napisał(a):
kox napisał(a):
nie mam porównania do Abartha,ale w moim akurat mam tarcze z przodu i z tyłu i na początku o mało zębów nie straciłem hamując bo praktycznie staje dęba.Ale koniec tematu,Abarth to klasa sama w sobie


Ja mam tarcze tylko z przodu a z tyłu bęben ale i tak uważam, że GP hamuje bardzo ostro.


Miałbyś wystarczającą ilość koni żeby hamować ze 3 razy ze 160 do 0 w bardzo krótkim czasie to byś zobaczył że po takim czymś zapłon klocków gwarantowany. Co innego wydajne wspomaganie hamulców a co innego skuteczność hamowania i odporność na zmęczenie.

Autor:  Tomo [ 21 Sie 2009, 09:14 ]
Temat postu: 

W ostatnim numerze TopGear jest porównanie na torze AbarthaGP i GPSport(120KM). Sport w porównaniu do Abartha ma słabiutkie hamulce.

Strona 12 z 12 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/