Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Wszystko o Alfie Romeo MiTo
http://fiatpunto.com.pl/topic6060-100.html
Strona 5 z 5

Autor:  bbanditoss [ 27 Lut 2009, 11:26 ]
Temat postu: 

póki co w ofercie mają jeszcze 147 5D, więc zobaczymy :)

Autor:  daras [ 27 Lut 2009, 12:23 ]
Temat postu: 

uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d

Pan miał pewnie na myśli następcę 147.
Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.

Autor:  sadoo [ 27 Lut 2009, 12:56 ]
Temat postu: 

uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d


miejmy nadzieje ze nie...

Autor:  uzziah [ 27 Lut 2009, 14:20 ]
Temat postu: 

daras napisał(a):
uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d

Pan miał pewnie na myśli następcę 147.
Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.


Auto i tak bedzie na plycie podlogowej Grande Punto. Podobno nazwa MiTo zostala przyjeta przez klientow na tyle dobrze, ze najprawdopodobniej zostana przy niej. Zeby nie polala sie fala krytyki w moja strone, pozwoloe sobie zauwazyc, ze przytaczam tylko informacje jakie uzykalem od pracownika salonu alfa romeo.

Od siebie moge dodac ze MiTo w wersji 5d moze nieco stracic na wygladzie i zapewne w drzwiach pojawia sie ramki ... niestety
Choc z drygiej strony nalezy wierzyc w umiejetnosci wloskich stylistow, poniewaz co jak co ale braku dobrego smaku czy gustu zarzucic wloskiej motoryzacji nie mozna.

Autor:  daras [ 27 Lut 2009, 15:08 ]
Temat postu: 

uzziah nadal podtrzymuję, że facet z salonu widział zdjęcia następcy 147 i wziął je za MiTo ;)
http://www.progetto940.it/

Image

Zresztą - zobaczymy jak będzie. To już niedługo :)

Autor:  krzysiek16 [ 27 Lut 2009, 17:19 ]
Temat postu: 

uzziah zapomniałes o poduszce kolanowej dla kierowcy :)

Autor:  Grzyws [ 16 Cze 2009, 17:07 ]
Temat postu: 

Alfa Romeo wprowadza do swojego najmniejszego modelu - mito - nowe silniki benzynowe.

Wykonane w technologii multiair (wynaleziona i opatentowana przez grupę Fiata) jednostki w porównaniu do tradycyjnych silników dysponują większą mocą (do 10 procent) i momentem obrotowym (do 15 procent) przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa (do 10 procent), a co za tym idzie, spadku emisji szkodliwych substancji (CO2 do 10 proc, NOx do 60 procent)

Kluczowym parametrem kontrolującym spalanie mieszanki w silnikach wysokoprężnych a tym samym określającym jego wydajność, emisję spalin oraz zużycie paliwa jest optymalne sterowanie paliwem wtryskiwanym do cylindrów. więcej »

Silniki multiair wyposażone są w mechanizm elektrohydraulicznego sterowania zmiennymi fazami rozwarcia zaworów.

Do mito trafią trzy wersje silników multiair: wolnossąca o mocy 105 KM oraz dwie doładowane o mocach 135 i 170 KM. Będą one współpracować z manualnymi 5- lub 6-biegowymi skrzyniami biegów.

Silniki 105 i 135-konne trafią do całej gamy mito, natomiast jednostka 170-konna, która stanowi pomost między obecnie oferowanym silnikiem 155-konnym a mito GTA o mocy 240 KM, będzie stosowana w mito QV (Quadrifoglio Verde, czyli czterolistna koniczynka). To tradycyjne oznaczenie stosowane przez Alfę Romeo w modelach o najlepszych osiągach i wyposażeniu (z kolei GTA oznacza wersje "lżejsze", kosztem komfortu nastawione ewidentnie na sport).

Po wprowadzeniu nowych silników klient kupujący mito będzie miał do wyboru jednego diesla (1.6 JTDM 120 KM) i aż sześć silników benzynowych o mocach 78, 105, 135, 155, 170 i 240 KM.

Autor:  patefoniq [ 19 Cze 2009, 08:58 ]
Temat postu: 

Kurde... Miec takie 170, czy 240 KM w swoim autku... Ech... :roll:

Autor:  zoon [ 19 Cze 2009, 09:37 ]
Temat postu: 

"...O tym jak bardzo rewolucyjny jest ten system w praktyce, mają pokazać nowe wartości spalania w Alfie Romeo Mito, w której silniki MultiAir pojawią się w pierwszej kolejności. Wersja z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1.4 l. i mocy 120 KM tego modelu do tej pory konsumowała średnio 6,1 l. benzyny na 100 kilometrów. Dzięki MultiAir apetyt samochodu ma wynosić zaledwie 5 l. Pamiętać należy, iż konstruktorzy tego systemu zapewniają jednoczesny wzrost osiągów..."

Pomijając 'nieścisłości' w tym tekście, to szykuje się skok techniczy. Kariera dotychczasowych silników T-Jet chyba się kończy 8)

Autor:  patefoniq [ 19 Cze 2009, 09:49 ]
Temat postu: 

Konkurencja silnikow FSI/TFSI/TSI 8)

Strona 5 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/