Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Wszystko o Alfie Romeo MiTo http://fiatpunto.com.pl/topic6060-100.html |
Strona 5 z 5 |
Autor: | bbanditoss [ 27 Lut 2009, 11:26 ] |
Temat postu: | |
póki co w ofercie mają jeszcze 147 5D, więc zobaczymy |
Autor: | daras [ 27 Lut 2009, 12:23 ] |
Temat postu: | |
uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d
Pan miał pewnie na myśli następcę 147. Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe. |
Autor: | sadoo [ 27 Lut 2009, 12:56 ] |
Temat postu: | |
uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d
miejmy nadzieje ze nie... |
Autor: | uzziah [ 27 Lut 2009, 14:20 ] |
Temat postu: | |
daras napisał(a): uzziah napisał(a): pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d Pan miał pewnie na myśli następcę 147. Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe. Auto i tak bedzie na plycie podlogowej Grande Punto. Podobno nazwa MiTo zostala przyjeta przez klientow na tyle dobrze, ze najprawdopodobniej zostana przy niej. Zeby nie polala sie fala krytyki w moja strone, pozwoloe sobie zauwazyc, ze przytaczam tylko informacje jakie uzykalem od pracownika salonu alfa romeo. Od siebie moge dodac ze MiTo w wersji 5d moze nieco stracic na wygladzie i zapewne w drzwiach pojawia sie ramki ... niestety Choc z drygiej strony nalezy wierzyc w umiejetnosci wloskich stylistow, poniewaz co jak co ale braku dobrego smaku czy gustu zarzucic wloskiej motoryzacji nie mozna. |
Autor: | daras [ 27 Lut 2009, 15:08 ] |
Temat postu: | |
uzziah nadal podtrzymuję, że facet z salonu widział zdjęcia następcy 147 i wziął je za MiTo http://www.progetto940.it/ Zresztą - zobaczymy jak będzie. To już niedługo |
Autor: | krzysiek16 [ 27 Lut 2009, 17:19 ] |
Temat postu: | |
uzziah zapomniałes o poduszce kolanowej dla kierowcy |
Autor: | Grzyws [ 16 Cze 2009, 17:07 ] |
Temat postu: | |
Alfa Romeo wprowadza do swojego najmniejszego modelu - mito - nowe silniki benzynowe. Wykonane w technologii multiair (wynaleziona i opatentowana przez grupę Fiata) jednostki w porównaniu do tradycyjnych silników dysponują większą mocą (do 10 procent) i momentem obrotowym (do 15 procent) przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa (do 10 procent), a co za tym idzie, spadku emisji szkodliwych substancji (CO2 do 10 proc, NOx do 60 procent) Kluczowym parametrem kontrolującym spalanie mieszanki w silnikach wysokoprężnych a tym samym określającym jego wydajność, emisję spalin oraz zużycie paliwa jest optymalne sterowanie paliwem wtryskiwanym do cylindrów. więcej » Silniki multiair wyposażone są w mechanizm elektrohydraulicznego sterowania zmiennymi fazami rozwarcia zaworów. Do mito trafią trzy wersje silników multiair: wolnossąca o mocy 105 KM oraz dwie doładowane o mocach 135 i 170 KM. Będą one współpracować z manualnymi 5- lub 6-biegowymi skrzyniami biegów. Silniki 105 i 135-konne trafią do całej gamy mito, natomiast jednostka 170-konna, która stanowi pomost między obecnie oferowanym silnikiem 155-konnym a mito GTA o mocy 240 KM, będzie stosowana w mito QV (Quadrifoglio Verde, czyli czterolistna koniczynka). To tradycyjne oznaczenie stosowane przez Alfę Romeo w modelach o najlepszych osiągach i wyposażeniu (z kolei GTA oznacza wersje "lżejsze", kosztem komfortu nastawione ewidentnie na sport). Po wprowadzeniu nowych silników klient kupujący mito będzie miał do wyboru jednego diesla (1.6 JTDM 120 KM) i aż sześć silników benzynowych o mocach 78, 105, 135, 155, 170 i 240 KM. |
Autor: | patefoniq [ 19 Cze 2009, 08:58 ] |
Temat postu: | |
Kurde... Miec takie 170, czy 240 KM w swoim autku... Ech... |
Autor: | zoon [ 19 Cze 2009, 09:37 ] |
Temat postu: | |
"...O tym jak bardzo rewolucyjny jest ten system w praktyce, mają pokazać nowe wartości spalania w Alfie Romeo Mito, w której silniki MultiAir pojawią się w pierwszej kolejności. Wersja z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1.4 l. i mocy 120 KM tego modelu do tej pory konsumowała średnio 6,1 l. benzyny na 100 kilometrów. Dzięki MultiAir apetyt samochodu ma wynosić zaledwie 5 l. Pamiętać należy, iż konstruktorzy tego systemu zapewniają jednoczesny wzrost osiągów..." Pomijając 'nieścisłości' w tym tekście, to szykuje się skok techniczy. Kariera dotychczasowych silników T-Jet chyba się kończy |
Autor: | patefoniq [ 19 Cze 2009, 09:49 ] |
Temat postu: | |
Konkurencja silnikow FSI/TFSI/TSI |
Strona 5 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |