Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Kto swoim kropkiem jeździ w KJS bądź wyżej?? http://fiatpunto.com.pl/topic11224.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | oliwia [ 15 Paź 2008, 21:22 ] |
Temat postu: | Kto swoim kropkiem jeździ w KJS bądź wyżej?? |
może są formumowicze, którzy jeżdżą w rajdach swoimi punciakami? bądź innyni fiatami?? moj kolega zaczal jezdzic swoim kropkiem, który barzdo dobrze się sprawuje w KJSach - zwrotny i zrywny niektórzy pewnie powiedzą, że szkoda nowego autka, ale czy ja wiem... dobra zabawa, więc w sumie |
Autor: | tolst [ 15 Paź 2008, 21:25 ] |
Temat postu: | |
pisz do Góral_ Link do profilu: http://fiatpunto.com.pl/member2401.html |
Autor: | bbanditoss [ 15 Paź 2008, 21:27 ] |
Temat postu: | |
mnie by było szkoda chociaż chętnie bym pojeździł, ale wtedy kupiłbym auto tylko do tego i w jakiś tam sposób je przygotował do bądź co bądź niemal ekstremalnych wyczynów |
Autor: | STax [ 16 Paź 2008, 01:26 ] |
Temat postu: | |
Ja na KJS'y miałem ochotę, ale póki co to tylko studencki konkurs samochodowy zaliczyłem Ale muszę stwierdzić, że punciak i to nawet 55 (zresztą Góral też ma taki) świetnie się sprawdza. Co prawda przerabiane maluchy są jeszcze lepsze ale w swojej klasie punto jest bardzo dobre. |
Autor: | oliwia [ 16 Paź 2008, 21:51 ] |
Temat postu: | |
od czegoś trzeba zaczynać, ja kiedyś się przejechałam jak jeszcze miałam swoją R5 alpine, troszkę szkoda mi jej było, ale zabawa była przednia, teraz może znowy spróbuję swoich szans tylko najpierw to autko trzeba jakoś zdobyć teraz jest w sumie dobry czas na kupno czegoś bo ceny lecą w dół. prosto z salonu na 100% nie pojechałabym na KJSik ale po jakimś czasie - czemu nie uwielbiam czasem sobie pojeździć, oby tylko nie zaliczyć dacha ani czegoś tym podobnego do tej pory było ez wypadkowo, więc pewnie znowu się pojawię tylko tym razem w punciaku |
Autor: | adi.degora [ 16 Paź 2008, 21:56 ] |
Temat postu: | |
Nnnno ale chyba chociaż zawieszenie przerobisz? Przeciez bez tego będzie sie lusterkami podpierał a i o dacha nietrudno W seryjnych fotelach też za długo się nie utrzymasz przy dynamicznej jeździe To chyba takie "musiszmiec" w kwestii KJS`ów... |
Autor: | adi.degora [ 16 Paź 2008, 22:19 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): Nie wiem jak w mk II i w GP, ale w mk I z foteli się elegancko wylatuje na każdym zakręcie No w IIFL podobnie Cytuj:
Hm.... ok.... W tym momencie moja słaba psychika już wysłałaby maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach |
Autor: | STax [ 16 Paź 2008, 22:26 ] |
Temat postu: | |
adi.degora napisał(a): Hm.... ok.... W tym momencie moja słaba psychika już wysłałaby maila do nadciągającej kupy, że spotkanie jest w spodniach
http://pl.youtube.com/watch?v=KqcjkYKPJso [ Dodano: 16 Paź 2008 21:26 ] http://pl.youtube.com/watch?v=SfpivRSuIKQ a to poszerzona wersja dla ludzi, którzy mogą stracić 10min ze swojego życia na oglądanie takich bzdetów |
Autor: | Pawian [ 17 Paź 2008, 00:10 ] |
Temat postu: | |
Kurde normalnie nieźle STax Gratki Gratki !! !! !! A co do tej Bety to mając taki silnik to bym się driftu uczył a nie palił gumy na placu |
Autor: | sadoo [ 17 Paź 2008, 01:26 ] |
Temat postu: | |
nawet naklejka od tego przeciążenia zaczęła się odklejać |
Autor: | STax [ 17 Paź 2008, 07:02 ] |
Temat postu: | |
sadoo: naklejka była na 3 paskach taśmy klejącej, coby lakieru nie poniszczyć |
Autor: | cubus1 [ 17 Paź 2008, 08:15 ] |
Temat postu: | |
STax powiem Ci, że mój kumpel podobnie się składał i wykręcił małą rolkę Okazało się, że za bardzo trzyma |
Autor: | 2rotor [ 17 Paź 2008, 12:06 ] |
Temat postu: | |
Swego czasu jeździłem z Zoltarem sporo w KJSach wszelkiej maści i powiem szczerze że jak ktoś jedzie po wyniki to Punto 1 nie ma tam czego szukać bo dobrze porobiony maluch 652cc to objedzie na takiej słupkolandii gdyż ma napęd na tył i jest niebo zwrotniejszy. Na wydumkę 1,2 MPI ponad 80koni w wybebeszonym maluchu nie mieli sił nawet kolesie w 220konnych mazdach 4x4. I Zoltar puchar Prezydenta Miasta Torunia zdobył swego czasu. Fakt że on to ogarnia jeszcze dobrze. |
Autor: | STax [ 17 Paź 2008, 12:27 ] |
Temat postu: | |
2rotor: ale z tego co wiem, to maluchy nie jeżdżą w tej samej klasie w KJS co punto... Klasy są z tego co pamiętam I - do 903ccm II - do 1300ccm III- do 1600ccm IV - powyżej 1600ccm Do tego jeszcze diesle wolnossące mają mnożnik 0,75x pojemność a turbo benzyna ma chyba mnożnik 1,5x pojemność... Prznajmniej jakoś tak to na tym studenckim było, a zasady tam były właśnie z KJS'ów ściągnięte. Ale co do maluchów to się zgadzam, widziałem malucha z silnikiem 900 z fiata ritmo chyba i ładnie szalał... |
Autor: | BARTEKcoupe [ 17 Paź 2008, 12:41 ] |
Temat postu: | |
2rotor napisał(a): Na wydumkę 1,2 MPI ponad 80koni w wybebeszonym maluchu STax napisał(a): ale z tego co wiem, to maluchy nie jeżdżą w tej samej klasie w KJS co punto STax napisał(a): II - do 1300ccm
Takie jeżdżą |
Autor: | STax [ 17 Paź 2008, 12:58 ] |
Temat postu: | |
BARTEKcoupe napisał(a): 2rotor napisał(a): Na wydumkę 1,2 MPI ponad 80koni w wybebeszonym maluchu STax napisał(a): ale z tego co wiem, to maluchy nie jeżdżą w tej samej klasie w KJS co punto STax napisał(a): II - do 1300ccm Takie jeżdżą Heh, no w tym konkursie co ja jechałem, to I miejsce w generalce miała ok. 300 konna honda CRX... 2-gi był podobnie porobiony stary civic... Maluch dopiero 3. i to właśnie ten 900 - chyba ponad 50km miał... |
Autor: | 2rotor [ 17 Paź 2008, 14:02 ] |
Temat postu: | |
Panowie no ja podział na klasy znam, Maluchem z silnikiem 1242 było się w klasie odpowiadającej danej pojemności ale takim sprzętem jeździ się po generalkę. |
Autor: | STax [ 17 Paź 2008, 22:54 ] |
Temat postu: | |
2rotor napisał(a): Maluchem z silnikiem 1242
Nooo, ale to już konkretna rzeźba jest... Chociaż jak pomyśleć, że do malacza silnik od corvette też wpakowali... |
Autor: | 2rotor [ 21 Paź 2008, 14:32 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): 2rotor napisał(a): Maluchem z silnikiem 1242 Nooo, ale to już konkretna rzeźba jest... Chociaż jak pomyśleć, że do malacza silnik od corvette też wpakowali... Nie ma aż takiej rzeźby jak się wydaje i co najważniejsze maluch zostaje z wyglądu seryjny, miny zdziwionych kolesi na światłach - bezcenne. |
Autor: | raxon [ 21 Paź 2008, 20:08 ] |
Temat postu: | |
mi sie podoba jak laduja 200konne silniki od motorow do takich aut jak np smart silnik maly a moc konkretna |
Autor: | ZoLtaR [ 16 Mar 2009, 20:48 ] |
Temat postu: | |
moj byly kjs'owoz a tu film z upalania (jeszcze 1.1 spi wtedy był) http://www.126fan.pl/www/download/zoltar.wmv |
Autor: | BARTEKcoupe [ 16 Mar 2009, 21:01 ] |
Temat postu: | |
zawsze mnie zastanawiało jak jest przy tak ułożonym silniku rozwiązane przeniesienie napendu na koła, może napiszesz jak to jest bo nurtuje mnie to strasznie |
Autor: | ZoLtaR [ 16 Mar 2009, 21:13 ] |
Temat postu: | |
a w czym problem? silnik jest wzdluznie i kreci sie w prawo tak jak oryginalny rumpel 650 wiec po problemie |
Autor: | BARTEKcoupe [ 16 Mar 2009, 21:20 ] |
Temat postu: | |
niby tak samo ale chodzi mi o to jak są koła połączone ze skrzynią z 1.1spi |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |