Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Projekty ITAL Performance
http://fiatpunto.com.pl/topic18343-1025.html
Strona 42 z 44

Autor:  kornat [ 07 Kwi 2012, 13:30 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Rafau napisał(a):
O kur... :o

Tak sobie zajrzałem w ten temat z ciekawości i widzę, że grube rzeczy się dzieją. :D Tak z ciekawości zapytam, gdzie Wy to dłubiecie? Na Słowackiego? Przecież na tej ulicy nic nie ma. :E



Tam jest taki magiczny tunel przez który przechodzi się do zupełnie innego motoryzacyjnego świata, jak przez szafę do Narni ;)

Autor:  ZoLtaR [ 07 Kwi 2012, 14:10 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Nie wiem o co chodzi ale jak chcesz 1.6 i tłoki 87mm to kupujesz po prostu motor 1.6 z jakiegoś starego tipo czy innej tempry i już. A pytanie padło o to z czego robić 1.9 w 16v ? Tylko A4000

Autor:  ZoLtaR [ 07 Kwi 2012, 23:28 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Kurde nie wiedziałem że może być za czysto :roll:

Autor:  ZoLtaR [ 08 Kwi 2012, 01:16 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

No to trzeba będzie uważać na tą pizzę ;)

Autor:  matekgt [ 10 Maj 2012, 22:19 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Jakaś Cisza przed Burzą ? :D

Autor:  Pietro [ 14 Maj 2012, 21:56 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

poldon już wyklatkowany zgodnie z planem?

Autor:  ZoLtaR [ 14 Maj 2012, 22:35 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

klatkuja sie oba

Autor:  ipIV [ 16 Lip 2012, 23:43 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Jak tam biały? :)

Autor:  Łodziak [ 05 Paź 2012, 23:51 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

co tu taka cisza od dluzszego czasu??

Autor:  2rotor [ 04 Lis 2012, 19:31 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Brązowe Punto opuściło niedawno IP i wróciło w ręce właściciela. Foto story z końcowych prac postaram się niebawem wrzucić.

Autor:  ZoLtaR [ 04 Lis 2012, 20:05 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Tego samego dnia miejsce brązowego zajął lotus 7 a parę dni FC20VT.

[ Dodano: 04 Lis 2012 19:40 ]

Ok wklejamy kompletny opis z innego forum bo coś zdjęcia świrują.

Przedstawiamy następne auto, które jakiś czas temu trafiło do nas na modyfikacje. Auto to seryjne Punto GT, w którym z racji wieku / przebiegu padła turbosprężarka. Samochód miał przejść kurację odmładzającą i przy okazji zostać poddany małemu remontowi. W trakcie prac (jak to zwykle bywa) plan się zmienił i zapadły decyzje, że odbudowujemy tego GTka od podstaw z blacharką i lakierem włącznie. Auto dostanie silnik, który już jakiś czas temu budowaliśmy do pewnego GTka. Motor będzie delikatnie zmodyfikowany w stosunku do pierwotnej specyfikacji i wyposażony w parę dodatkowych gadżetów m.in. VEMSa. We wnętrzu zostają seryjne, czarne skóry. Reszta smutnych, szarych plastików została poflockowana na czarno. Kolor z oryginalnego czarnego został zmieniony na brązowy metallic. Z zewnątrz ma być maksymalnie seryjnym GTkiem. Nastawiamy się głównie na performance stąd główne zmiany to zawieszenie, hamulce i napęd. Przeznaczenie auta to głównie ulica dlatego w tym egzemplarzu nie będzie hardkoru i prucia budy do gołej blachy, betonowego zawiasu itd :)

Poniżej specyfikacja auta.

--------------------------------------------

Fiat Punto 1.4GT Turbo

* SILNIK (w trakcie)
- 1.4 GT Turbo 176A4.000
- motor po kompleksowym przeglądzie
- korbowody i tłoki seryjne
- blok splanowany/osiowany
- głowica 1.4 N/A na dużych zaworach
- porting głowicy
- świece NGK
- olej Valvoline VR1

* UKŁAD DOLOTOWY (w trakcie)
- orurowanie ze stali malowane na czarno
- turbo -> IC 2,25"
- IC -> przepustnica 2,25"
- duży FMIC 550 x 140 x 65 mm
- wszystkie łączniki silikonowe Viper Performance
- BOV The Sun
- filtr powietrza gąbkowy Pipercross
- duża przepustnica 65mm

* UKŁAD WYDECHOWY (w trakcie)
- kolektor wydechowy seryjny
- turbo Garrett T25G
- układ wydechowy od turbiny do konca 2,5 " z jednym dedykowanym tłumikiem końcowym Supersprint
- czujnik EGT

* UKŁAD WTRYSKOWY (w trakcie)
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryski Bosch 335cc
- regulator ciśnienia paliwa 4 bar
- przewody paliwowe w oplocie / złączki Goodridge

* UKŁAD CHŁODZENIA (w trakcie)
- chłodnica oleju z Astry GSi
- płyn chłodzący Valvoline

* UKŁAD NAPĘDOWY (w trakcie)
- napęd FWD
- sprzęgło seryjne
- odchudzone koło zamachowe
- olej Valvoline
- lewarek na dwóch linkach z shortshifterem

* ELEKTRONIKA (w trakcie)
- standalone VEMS
- LCD pokazujący bieżące parametry pracy silnika
- wskaźniki boost, temperatura oleju, ciśnienie oleju
- wiązka silnikowa custom by ITAL Performance

* HAMULCE (w trakcie)
- tarcze hamulcowe przód 305x28mm
- zaciski przód 4-tłoczkowe Brembo Alfa Romeo 166
- adaptery pod zaciski custom by ITAL Performance
- zaciski tył seryjne
- tarcze hamulcowe tył seryjne 240mm
- przewody hamulcowe elastyczne Goodridge
- przewody hamulcowe metalowe 100% nowe
- płyn hamulcowy Motul RBF660
- zaciski malowane proszkowo na żółto

* ZAWIESZENIE (w trakcie)
- amortyzatory Bilstein B6
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- poliuretanowe tuleje wahaczy przednich / drążka stabilizatora
- aluminiowe tuleje tylnej belki custom by ITAL Performance
- rozpórka kielichów przednich custom by ITAL Performance

* KOŁA (gotowe)
- felgi 16"
- opony Federal 595 RS-R 205/45 R16
- dystanse przód 10mm / tył 5mm

* NADWOZIE/WNĘTRZE (w trakcie)
- nadwozie po kompletnym remoncie (piaskowanie, wymiana uszkodzonych elementów, zabezpiecznie antykorozyjne
- lotka nad tylną klapą
- nowy, brązowy lakier z palety Audi
- wnętrze w pełnym flocku
- ciemne szyby tył
- panel z wyłącznikami (LC, Flatshift, itp)
- "bodykit" seria Punto GT


-----------------------------------------------------------------

No to zaczynamy. Auto przyjechało do nas w takim stanie z "viperem" na dachu :)

Image

Image

Image

Image


Długo się nie zastanawiając, ekipa zaczęła demontaż napędu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Przyjechały też dobre i sprawdzone Federale :)

Image

Image

Image


Stary śmieciowy silnik trafił na stojak. Wyszabrowaliśmy z niego to co nadaje się do dalszej ewentualnej eksploatacji.

Image

Image

Image

Image

Image


Skrzynia biegów też czeka na swoją kolej. Zostanie poddana rewizji i ew. remontowi

Image

Image


Idąc za ciosem zaczęliśmy patroszenie budy do gołego w celu odwiezienia jej do blacharza :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Po wypruciu praktycznie wszystkiego wyprowadziliśmy budę na plac żeby zobaczyć co z tego wyszło :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Wprowadzliśmy auto na podnośnik w celu oględzin. Jak widać ruda gdzieniegdzie zadomowiła się na dobre więc blacharz będzie miał co robić. Ogólnie nie jest źle, widziałem dużo gorsze okazy Punto mk1.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Nadwozie trafiło na lawetę i pojechało do naszych zaprzyjaźniony blacharzy i lakierników (thx sebec ;) ). Trochę zdjęć z piaskowania. Jak widać nie jest najgorzej, wyszło parę dziur ale całość prezentuje się nie najgorzej.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Po tym zabiegu auto trafiło do blacharza, który wymienił m.in. tylny prawy błotnik, prawe drzwi i tylną klapę. Przy okazji została naprawiona podłoga i progi w paru miejscach.

Image

Image

Image

Image


Po naprawie blacharskiej, przed malowaniem podłoga została profesjonalnie zabezpieczona.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


I nastąpiło finalne przygotowanie auta do lakierowania.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[ Dodano: 04 Lis 2012 20:03 ]

Po powrocie z komory chłopaki kończyli jeszcze parę detali. Musi być idealnie więc wszystkie śruby do błotników, pasa przedniego, tylnej klapy czy zawiasów drzwi zostały wymienione na nowe i polakierowane tak jak w fabryce. Blachy, szpary między elementami nadwozia zostały spasowane lepiej niż w fabryce Fiata :). Co do samego lakieru, dla mnie ten kolor jest boski. Na żywo wygląda jeszcze lepiej. W cieniu jest prawie czarny, na słońcu wychodzi z niego soczysta czekolada. Idealnie będzie kontrastował z białymi felgami, za którymi znajdą się żółte zaciski.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


I nastał dzień kiedy auto można było zabrać na lawecie z powrotem do Torunia. Poniżej parę zdjęć w pełnym słońcu. Niestety wybraliśmy jeden z bardziej beznadziejnych dni na transport (śnieg, błoto pośniegowe i opady) więc konieczne było zabezpieczenie świeżego nadwozia na czas transportu. Dwie rolki stretchu i godzina zawijania zrobiła robotę. Auto nietknięte trafiło z powrotem do warsztatu :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Przyjechały też elementy zawieszenia. Amortyzatory Bilstein i komplet sprężyn Eibacha dedykowane do Punto GT. Zestaw obniża 30mm co będzie w zupełności wystarczające na nasze wspaniałe drogi.

Image

Image


Chłopaki ogarniają wnętrze. Na pierwszy ogień poszedł zapyziały dywan (suma sumarum poszedł do prania).

Image


I wiązki. Umyte razem z wtyczkami. Wysuszone na słońcu. Zabezpieczone odpowiednim "kontakt szprejem" i na nowo zabezpieczone z zewnątrz.

Image

Image

Image

Image

Image


Buda w środku przed montażem wnętrza została porządnie umyta i odkurzona.

Image

Image

Image

Image


Zabraliśmy się za mozolne składanie wszystkiego do kupy. Przy okazji wprowadzane są na bieżąco mody w instalacji elektrycznej, konsolach itd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Z flockowania wróciły elementy wnętrza. Jakość pierwsza klasa jak zawsze. Podziękowania dla flockart.

Image

Image

Image

Image


Wnętrza zaczyna przybywać.

Image

Image


Przewód widoczny na zdjęciu ułożony na prawym słupku zostanie użyty do podłączenia VEMSowego LCD, który znajdzie się w panelu sufitowym zamiast oryginalnego zegarka. Całość zostanie zabudowana w fabryczny plastik, w którym znajdują się lampki sufitowe, włączniki itd.

Image

Image

Image


Podsufitka też została obszyta czarną alcantarą. Teraz ładnie pasuje do reszty wnętrza.

Image

Image

Image


Kolumny zostały poskładane i zamontowane w aucie. Sprawdzona konfiguracja na nasze drogi czyli Eibach Pro-Kit + Bilstein B6. Reszta kolumny również jest nowa (poduszka, talerzyki sprężyny, odboje, śruby).

Image

Image

Image

Image


Koła zostały ogarnięte na gotowo. Felgi zostały wyprostowane, wyszkiełkowane i polakierowane proszkowo na biało. Opony to sprawdzony Federal 595 RS-R w rozmiarze 205/45R16. Finalnie wyszły tak:

Image

Image


Przyjechała druga partia flocków od rasty. :)

Image


Przygotowaliśmy nowy lewarek zmiany biegów (shortshift inside).

Image

Image


Z piaskowania wróciła część klamotów do zawieszenia i silnika.

Image

Image


Jacek a.k.a. Race_D ogarnął alarm, przerobił klucze na scyzoryk i zamontował domykanie szyb.

Image


Lewy bok wnętrza praktycznie złożony. Zaczyna to wszystko jakoś wyglądać :)

Image

Image


Silnik z dawcy wyjęty, ogołocony z osprzętu i czeka na odświeżenie przed montażem.

Image

Image

Image


Z lakierni wróciło parę elementów do zawieszenia.

Image

Image

Image


Ogarnęliśmy przekładnie kierowniczą standardowym pakietem regeneracyjnym. Rozebrana, umyta, nowe tuleje i uszczelnienia.

Image

Image


Przed dalszymi pracami buda wyjechała na plac w celu posprzątania i odkurzenia.

Image

Image

Image


Przy okazji przymierzyliśmy nowe zaciski na przedniej osi.

Image


Auto dostało nowy alarm z domykaniem szyb, kluczykiem "scyzorykiem", itd.

Image

Image


Skrzynia biegów standardowo przeszła rewizję. To co zużyte zostało wymienione, nowe uszczelniacze, świeży olej, wybierak na dwóch linkach z shortshifterem.

Image

Image

Image

Image


Przyjechała paczka zamówionych w ASO cześci do tylnej belki, więc wzięliśmy się za złożenie jej w całość.

Image

Image


Finalnie całość wyszła jak na zdjęciach poniżej.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[ Dodano: 04 Lis 2012 20:04 ]

Przednie zawieszenie złożone w całość. Auto dostało nowe wahacze, łożyska, duże zaciski Brembo, zestaw Bilstein+Eibach.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


W silniku nie zaszło wiele zmian. Jedną z nielicznych jest przerobiony kolektor ssący z większą przepustnicą. Modyfikacja wprowadzona "na zapas" gdyż w następnym sezonie w aucie ma zgościć większa turbosprężarka, sportowy wałek itd.

Image

Image


Silnik został przemalowany z czerwonego na żółty. Kolorystyka projektu to brąz, czerń i żółć więc czerwony nie bardzo do niego pasował. Przy okazji został wymieniony rozrząd, paski itd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Układ paliwowy został wykonany od podstaw. Stare, pokorodowane przewody ustąpiły miejsca nowym aluminiowym o średnicy 8mm wewnątrz.

Image

Image

Image

Image

Image


Coraz bliżej końca więc czas na elektrykę. Wzięliśmy się za tworzenie nowej wiązki silnikowej, w którą zostały wplecione dodatkowe przewody m.in. do czujników ciśnienia i temperatury oleju. Z wiązki wyrzuciliśmy także niepotrzebne przewody (do klimatyzacji, pochłaniacza par paliwa, itd.)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Prace nad panelem sterującym dodatkowymi funkcjami.

Image


Silnik skręcony ze skrzynią czeka na montaż.

Image

Image

Image

Image


Od tapicera odebraliśmy obszytą nową skórą kierownicę.

Image

Image


Ze względu na zmiany w kolektorze ssącym i przepustnicy, część dolotów została zbudowana od nowa. Zrezygnowaliśmy również ze stożkowego filtra na rzecz seryjnego airboxa.

Image

Image

Image

Image

Image


Jak wiadomo seryjne, metalowe zbiorniki w Punto GT korodują niemiłosiernie, więc wymieniliśmy bak na plastikowy. Kupiliśmy używany zbiornik, umyliśmy i wypłukaliśmy. Gotowy z pompą walbro 255 czeka na montaż.

Image

Image

Image


Koło dojazdowe również odświeżone. :)

Image


Tak auto wygląda pod spodem na finiszu prac.

Image

Image

Image


Auto wyposażone jest w przelotowy układ wydechowy o średnicy 2,25" zakończony dedykowanym tłumikiem firmy Supersprint.

Image

Image


Wnętrze GTka.

Image

Image


Race Control Module :) Na konsoli środkowej zamontowaliśmy panel sterujący dodatkowymi funkcjami ECU takimi jak launch control i flatshift. Trzeci przełącznik steruje zmianą podświetlenia dodatkowych wskaźników. Mamy tu również starter, którym steruje ECU. Wystarczy włączyć zapłon, nacisnąć przycisk i tyle. VEMS sam steruje rozrusznikiem i rozłącza go kiedy motor wystartuje. Przycisk Engine Start pochodzi z Civica "UFO".

Image


Gałka zmiany biegów pochodzi z półek firmy Sparco.

Image


Z panelu sufitowego wyrzucony został zegarek. Jego miejsce zajął wyświetlacz LCD pokazujący bieżące parametry pracy silnika.

Image


Pod pedał sprzęgła został zamontowany czujnik, który realizuje launch control i flatshift.

Image


Nakładki na pedały to również produkt firmy Sparco.

Image


Tak finalnie prezentuje się komora silnika.

Image

Image

Image

Image


W końcu, po wielu miesiącach pracy, finalny produkt :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Na koniec podjechaliśmy na hamownię sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik. Jak widać w nienajgorszej. Udało się ładnie pociągnąć kreski do końca. Auto na drodze ładuje 1.2 bara, na hamowni napompowało 1 bar generując 197 KM i 241Nm.

Image


To chyba tyle, na najbliższym przeglądzie auto dostanie rozpórkę przednich kielichów i lotkę nad tylną szybę. Według zapewnień właściciela, w przyszłym roku ma zawitać większa turbosprężarka i dalszy rozwój tego setupu.

Pozdrawiamy
ekipa ITAL Performance

Autor:  _marcin00_ [ 04 Lis 2012, 21:25 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Piękna robota i nowe Punto GT jeszcze długo pojeździ na drogach zaskakując niejednego. Lubię oglądać efekty Waszej pracy, zawsze wszystko jest dopięte na ostatni guzik, a auto wygląda lepiej niż w dniu wyjazdu z fabryki.

Autor:  liferelax88 [ 04 Lis 2012, 21:46 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Kopara mi opadła i nie chce się podnieść... Szacunek za serce które wkładacie w pracę... Po remontach aż szkoda takim autem jeździć ;)

A na zdjęcia z owijania streczem wdarł się Czesio Hydraulik ;)

Autor:  Alton88 [ 04 Lis 2012, 21:50 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Świetny projekt , auto wyjeżdża właściwie nowe , tylko jedno mnie przeraża ... koszty

Autor:  2rotor [ 04 Lis 2012, 22:10 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Alton88 napisał(a):
Świetny projekt , auto wyjeżdża właściwie nowe , tylko jedno mnie przeraża ... koszty


Koszty są jakie są i nic z tym nie da się zrobić niestety. Dlatego takie zabawy to rewir zarezerwowany wyłącznie dla szurniętych pasjonatów z grubym portfelem :)

Autor:  Courage [ 04 Lis 2012, 22:26 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Dlatego trzeba wygrać te 50 baniek w lotto :E

Autor:  kox [ 04 Lis 2012, 22:26 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

gdybym to ja go "robił" chyba postawilbym sobie tego GTka w salonie i tylko patrzyl na niego, az szkoda na droge wyjechac ;) jak zwykle good job
ps dojazdówka - Vmax 320kmh :E

Autor:  staH [ 04 Lis 2012, 22:51 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Ja zacznę od rzeczy, które mi się nie podobają (a tak, może się coś nie podobać :P)
Te żółte loga abarth na felgach - imo razi, chociaż punciak tylko śmignie, więc nie będzie widać.
Druga sprawa, że właściciel nie pokusił się o tapicerkę profilowaną tylko dalej te "proste dechy".
I wydech (chociaż nie wiem czy się da w ogóle) wolałbym wyżej, sama końcówka w zderzaku chociaż trochę, teraz bardzo wisi.
I na tym skończę pitolenie, czas na ochy i achy :) :P

Kolor prześwietny, białe wielkie fele super.
Wnętrze - bajka. (aczkolwiek nie przypadły mi do gustu przełączniki w miejscu schowka pod radiem)
Dywan mógł iść na czarno.

Jak zobaczyłem fotkę z przewodami, które "wychodzą" z komory silnika to padłem. Wszystko za pierwszym razem podłączone na cacy? :E

Co tu dużo mówić, kawał dobrej roboty. Zrobiliście praktycznie kropa od podstaw. Nowe punto I. Gratulacje.

Autor:  Łodziak [ 04 Lis 2012, 23:12 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

chlopaki świetna i profesjonalna robota! auto dostalo nowe zycie, wszystko odswiezone i swiecace az chce sie patrzec. dlugo tutaj nic sie nie dzialo, ale warto bylo czekac zeby zobaczyc cos takiego. Gratulacje i oby tak dalej

Autor:  ZoLtaR [ 04 Lis 2012, 23:25 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Tłumik jest dedykowany PGT i ma być tak jak jest. Dzięki temu, że jest to supersprint a nie jakiś allegrowy shit auto jest mega ciche mimo że ma od turbiny pełny przelot.Tłumik jest wysoko, najniższym punktem auta jest łapa skrzyni biegów i przy ewentualnym bum ten element pójdzie jako pierwszy na odstrzał. Na szczeście zawias nie jest jakiś mega niski i pozostał rozsądny prześwit.

Co do kapselków abartha mi się osobiście podobają i ładnie żółcią nawiązują do koloru zacisków hamulcowych.

Jeżeli chodzi o kable to nie rozumiem pytania :D Zgadza się wszystko zagadało za pierwszym razem mimo, że cała elektryka tego auta to totalny custom. Do jego obsługi nie przyda się już prawie żaden fabryczny schemat :D

[ Dodano: 04 Lis 2012 23:25 ]

Jeżeli chodzi o aktualizację, najlepiej śledzić nasz profil na facebooku i stronę www. Tam częściej pojawiają się newsy co u nas słychać. Pzdr

Autor:  wieza87 [ 05 Lis 2012, 00:32 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Kurde szkoda że tak mało opisu i zdjęć, ja bym to mógł czytać i oglądać cały dzien :)
Co do samej pracy to nie ma się czego doczepić (nawet bym nie śmiał tego robić), ale tak jak kolega staH napisał ja bym pare rzeczy inaczej rozwiązał, ale to już wiadomo kwestia gustu zleceniodawcy :)
Aż sam się zastanawiam czy zrezygnować z kupna nowego auta i kupić jakiegoś złoma na rok a mojego Wam oddać na odmłodzenie... Tylko później znowu szkoda używać tego auta na codzień :?

Autor:  ZoLtaR [ 05 Lis 2012, 00:46 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Takie auta nie nadają się (i szkoda ich) do codziennej eksploatacji. Na codzień trzeba męczyć jakiegoś parcha a auto takie jak to punto niech pozostanie zabawką na weekendy przy ładnej pogodzie.

Autor:  GND [ 05 Lis 2012, 03:27 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

świetna praca!

Autor:  Ryjowka [ 05 Lis 2012, 12:16 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Korzystając z pogody już kilka razy przytarłem nosa szlachcie,wśród pokonanych civic type r nissan 200sx focus ST i jak na razie nie ma mocnego.
Auto tak na wiosne dalej zawita w ITAL P na dalsze mody i podniesienie mocy zeby mocą zbliżyć sie do KORNATOWOZA.

Autor:  Pawel_90 [ 05 Lis 2012, 12:20 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Gratuluje zapału i pracy włożonej w samochód. Chętnie obejrzał bym go na żywo, bo na zdjęciach wygląda po prostu świetnie :>

Strona 42 z 44 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/