Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
1.8GTI 132 kW (180 KM) 235 Nm http://fiatpunto.com.pl/topic29292.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ka2myk [ 19 Cze 2011, 11:45 ] |
Temat postu: | 1.8GTI 132 kW (180 KM) 235 Nm |
Co myślicie o silniku z VW Golfa IV 1.8GTI 180KM ? Jeździł ktoś tym ? Podobno po Myślenicach lata taki golf, z tym że kręcony jest do 280 kucy.. |
Autor: | 2rotor [ 19 Cze 2011, 12:27 ] |
Temat postu: | |
Silnik bdb. Obudowa paskudna. |
Autor: | ka2myk [ 19 Cze 2011, 12:29 ] |
Temat postu: | |
Cały czas się przewija temat swap'a... pytanie tylko czy przypasuję do p2, bo z tego co mi się obiło o uszy, może być problem z tym silnikiem aby go włożyć do p2, będzie za ciasno albo wcale się nie zmieści (chyba). |
Autor: | Pietro [ 19 Cze 2011, 15:43 ] |
Temat postu: | |
w PI włożył ktoś 2.0 turbo to w PII tamten też powinien wejść a skoro bez turbo to IC odpada dolot i wylot łatwiej prowadzić bo nie muszą koło siebie iść myślę że do zrobienia |
Autor: | ka2myk [ 19 Cze 2011, 17:00 ] |
Temat postu: | |
Pietro napisał(a): w PI włożył ktoś 2.0 turbo to w PII tamten też powinien wejść
a skoro bez turbo to IC odpada dolot i wylot łatwiej prowadzić bo nie muszą koło siebie iść myślę że do zrobienia P1 to nie to samo co P2, tak samo jak 2.0 20vt jak 1.8gti z vw :p Dla tego może być problem.. |
Autor: | Pietro [ 19 Cze 2011, 17:26 ] |
Temat postu: | |
co prawda nie mierzyłem objętości ale wydaje mi się, że PII nie ma mniejszej przestrzeni na silnik. A 2.0 turbo na bank więcej zajmuje z osprzętem niż 1.8 gti |
Autor: | DeviLL [ 19 Cze 2011, 18:13 ] |
Temat postu: | |
1.8gti 180km to silnik turbo , ma pewnie inne ulozenie stad tez moze byc problem z wsadzeniem jesli turbo z tylu Tak czy siak wkladaj i opisuj jak to zrobiles |
Autor: | ka2myk [ 19 Cze 2011, 18:19 ] |
Temat postu: | |
DeviLL napisał(a): Tak czy siak wkladaj i opisuj jak to zrobiles
Wszystko okaże się pod koniec lipca.. Jeśli zdecyduje się na swap'a to będzie temat o tym projekcie, a jeśli się jednak mimo wszystko nie zdecyduję to kupuje kupete 2.0 20v a później będę z nią modził na 2.0 20vt raczej mnie nie stać, bo to są już koszty dobrego auta (nie szrota) powyżej 20kzl |
Autor: | 2rotor [ 19 Cze 2011, 19:22 ] |
Temat postu: | |
Jak nie jesteś przygotowany na 20k to nie tykaj Coupety ani swapa. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |