Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Mam Punto 8V, a chcialbym mieć 16V. Jak to zrobić?
http://fiatpunto.com.pl/topic3453-25.html
Strona 2 z 2

Autor:  posti [ 13 Lut 2010, 11:31 ]
Temat postu: 

Przemas z informacji ktore posiadam to po wymiania walku rozrzadu z p1 stozkowego foltra powietrza, kolektor wydechowy 4-2-1 z p1 bez kat i kolektor ssacy jestes w stanie z 8v wyciagnac moc jaka jest w 16v.

[ Dodano: 13 Lut 2010 10:31 ]
ofc z mk1 75km

Autor:  henias75 [ 13 Lut 2010, 16:02 ]
Temat postu: 

to lepiej silnik przeszczepic z mk1 co ma 75km

Autor:  STax [ 13 Lut 2010, 20:33 ]
Temat postu: 

henias75 napisał(a):
to lepiej silnik przeszczepic z mk1 co ma 75km

Gdyby nie "cudowna" szyna CAN w mk II to pewnie było by to najprostsze rozwiązanie :P Z tym, że wtedy bez sensu zmieniać na 1.2 75, lepiej od razu na 1.2 16v (86km).
Wykonalny i najprostszy jest po prostu swap na 1.2 16v 80km z mk II. O :P

Chociaż przełożenie samej głowicy, wałka, kolektorów i lekka obróbka przepustnicy chyba jednak tańsza będzie ;)

Autor:  max1215 [ 13 Lut 2010, 21:55 ]
Temat postu: 

zmien auto na 1.2 16 v

Autor:  wałek [ 14 Lut 2010, 09:10 ]
Temat postu: 

sorry za ot.

czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ??
oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ??

dzieki z gory za odpowiedzi

Autor:  dzikidaniel [ 14 Lut 2010, 09:13 ]
Temat postu: 

Silniki się niczym nie różnią. Różnica tylko w elektronice.

Autor:  wałek [ 14 Lut 2010, 17:14 ]
Temat postu: 

to skąd te 6 kuni ? z elektroniki ?

Autor:  greg505 [ 14 Lut 2010, 17:40 ]
Temat postu: 

pewnie jest troszke 'przymulony', zeby spelnial wyzsze normy spalin

Autor:  theboss78 [ 14 Lut 2010, 17:41 ]
Temat postu: 

wałek napisał(a):
sorry za ot.

czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ??
oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ??

dzieki z gory za odpowiedzi


flanszą przy kolektorze wydechowym, elektroniką jeśli dobrze pamiętam to zastosowali tam też elektroniczny gaz ale głowy nie dam.
słyszałem też że w p2 zastosowali inne emisje spalin

Autor:  arturo_freestyler [ 09 Mar 2010, 22:23 ]
Temat postu: 

wałek napisał(a):
sorry za ot.

czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ??
oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ??

dzieki z gory za odpowiedzi


inne wałki rozrzadu
inna elekronika ten 86 jest na komie MM z wtyczka jak maja stare 1.1spi z p1 np
kolektor ssacy, wtryski,przepustnica,kol wydechowy,komputer

to tak co widzisz gołym okiem :D

Autor:  kazaa [ 15 Wrz 2010, 00:19 ]
Temat postu: 

posti napisał(a):
Przemas z informacji ktore posiadam to po wymiania walku rozrzadu z p1 stozkowego foltra powietrza, kolektor wydechowy 4-2-1 z p1 bez kat i kolektor ssacy jestes w stanie z 8v wyciagnac moc jaka jest w 16v.

[ Dodano: 13 Lut 2010 10:31 ]
ofc z mk1 75km


w życiu , jak dodasz glowicę z mk1 lub po dobrej obróbce z mk2 to się zgodzę , był klient co miał 4-2-1 , glowica spolerowana mocno z p2 , przepustnica z mk1 i wyszlo na hamowni 70PS

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/