Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Mam Punto 8V, a chcialbym mieć 16V. Jak to zrobić? http://fiatpunto.com.pl/topic3453-25.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | posti [ 13 Lut 2010, 11:31 ] |
Temat postu: | |
Przemas z informacji ktore posiadam to po wymiania walku rozrzadu z p1 stozkowego foltra powietrza, kolektor wydechowy 4-2-1 z p1 bez kat i kolektor ssacy jestes w stanie z 8v wyciagnac moc jaka jest w 16v. [ Dodano: 13 Lut 2010 10:31 ] ofc z mk1 75km |
Autor: | henias75 [ 13 Lut 2010, 16:02 ] |
Temat postu: | |
to lepiej silnik przeszczepic z mk1 co ma 75km |
Autor: | STax [ 13 Lut 2010, 20:33 ] |
Temat postu: | |
henias75 napisał(a): to lepiej silnik przeszczepic z mk1 co ma 75km
Gdyby nie "cudowna" szyna CAN w mk II to pewnie było by to najprostsze rozwiązanie Z tym, że wtedy bez sensu zmieniać na 1.2 75, lepiej od razu na 1.2 16v (86km). Wykonalny i najprostszy jest po prostu swap na 1.2 16v 80km z mk II. O Chociaż przełożenie samej głowicy, wałka, kolektorów i lekka obróbka przepustnicy chyba jednak tańsza będzie |
Autor: | max1215 [ 13 Lut 2010, 21:55 ] |
Temat postu: | |
zmien auto na 1.2 16 v |
Autor: | wałek [ 14 Lut 2010, 09:10 ] |
Temat postu: | |
sorry za ot. czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ?? oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ?? dzieki z gory za odpowiedzi |
Autor: | dzikidaniel [ 14 Lut 2010, 09:13 ] |
Temat postu: | |
Silniki się niczym nie różnią. Różnica tylko w elektronice. |
Autor: | wałek [ 14 Lut 2010, 17:14 ] |
Temat postu: | |
to skąd te 6 kuni ? z elektroniki ? |
Autor: | greg505 [ 14 Lut 2010, 17:40 ] |
Temat postu: | |
pewnie jest troszke 'przymulony', zeby spelnial wyzsze normy spalin |
Autor: | theboss78 [ 14 Lut 2010, 17:41 ] |
Temat postu: | |
wałek napisał(a): sorry za ot.
czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ?? oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ?? dzieki z gory za odpowiedzi flanszą przy kolektorze wydechowym, elektroniką jeśli dobrze pamiętam to zastosowali tam też elektroniczny gaz ale głowy nie dam. słyszałem też że w p2 zastosowali inne emisje spalin |
Autor: | arturo_freestyler [ 09 Mar 2010, 22:23 ] |
Temat postu: | |
wałek napisał(a): sorry za ot.
czym sie rozni 1.2 16v p1 od 1.2 16v p2 ?? oprocz tego ze ten pierwszy ma 6 koni wiecej ?? dzieki z gory za odpowiedzi inne wałki rozrzadu inna elekronika ten 86 jest na komie MM z wtyczka jak maja stare 1.1spi z p1 np kolektor ssacy, wtryski,przepustnica,kol wydechowy,komputer to tak co widzisz gołym okiem |
Autor: | kazaa [ 15 Wrz 2010, 00:19 ] |
Temat postu: | |
posti napisał(a): Przemas z informacji ktore posiadam to po wymiania walku rozrzadu z p1 stozkowego foltra powietrza, kolektor wydechowy 4-2-1 z p1 bez kat i kolektor ssacy jestes w stanie z 8v wyciagnac moc jaka jest w 16v.
[ Dodano: 13 Lut 2010 10:31 ] ofc z mk1 75km w życiu , jak dodasz glowicę z mk1 lub po dobrej obróbce z mk2 to się zgodzę , był klient co miał 4-2-1 , glowica spolerowana mocno z p2 , przepustnica z mk1 i wyszlo na hamowni 70PS |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |