You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 01:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #227484 Wysłany: 11 Mar 2009, 18:33; 
 Temat postu: 1.2 60km ---- 75km
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 19 Paź 2008,
Posty: 20
Jak zwiększyć moc z 60km na 75km w 1.2 8v????? czy wystarczy przełożyć wałek ssący? pomóżcie mi zwiększyć moc w mojej kropce:) mam zamiar jeszcze wywalić kata i tłumik końcowy i może jakąś wkładke k&n...

_________________
ELO


Góra
 Profil  
 

 
 Post #227494 Wysłany: 11 Mar 2009, 18:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
jak to przełożyć wałek ssący ?? Nie rozumiem :? Może wałek rozrządu ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227496 Wysłany: 11 Mar 2009, 19:03; 
 Temat postu:
Offline
Swój chłop
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 27 Wrz 2007,
Posty: 930
zmieniasz kolektor wydechowy (w 60 jest 4-1, w 75 jest 4-2-1), o ile się nie mylę to w 75 jest wałek rozrządu 886, wkładka filtra jak najbardziej (napewno nie stożek :) )
jeszcze coś jest, ale zapomniałem :/

_________________
Grafitowy Mk1 1.1S (LPG) '98 <- zapraszam
Pomarańczowy Mk2 1.2 16V ELX '00 <- zapraszam

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227498 Wysłany: 11 Mar 2009, 19:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 16 Gru 2007,
Posty: 63
walek rozrzdu.kolektor ssacy+listwa wtryskowa+przepustnica,ecu,pompa paliwa,i zostaje jeszcze przerobka wiazki elektrycznej lub zakupienie.mozna by jeszcze zmienic kolektor wydechowy na taki jak jest worginale czyli 4-2-1


Ostatnio edytowany przez mirek-s27, 11 Mar 2009, 19:36, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #227499 Wysłany: 11 Mar 2009, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
Dela uważasz że z tego zrobisz 75 koni ?? Widziałeś kiedyś głowicę z P II 60 koni i z P I 75 ??

[ Dodano: 11 Mar 2009 17:17 ]
mirek-s27 i to jest dobra odpowiedz. Generalnie koszta olbrzymie i jest to nie opłacalna sprawa...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227522 Wysłany: 11 Mar 2009, 20:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Sydney napisał(a):
Generalnie koszta olbrzymie

No, nie przesadzajmy, pamiętam, że ktoś tu kiedyś na forum miał do sprzedania właśnie cały taki zestaw, głowica, wałek, kolektory i ecu za ~1000zł... do tego pompa paliwa za 100zł i można kombinować ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227551 Wysłany: 11 Mar 2009, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Swój chłop
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 27 Wrz 2007,
Posty: 930
Sydney napisał(a):
Dela uważasz że z tego zrobisz 75 koni ??

Nie. Poprostu nie spamiętałem wsyzstkich rzeczy jkie są potrzebne :)

Sydney napisał(a):
Widziałeś kiedyś głowicę z P II 60 koni i z P I 75 ??

a tutaj to akurat nie jest powiedziane że chodzi o mk2. W wypowiedzi kolegi Maju11 nie jest nigdzie napisane, że jeździ mk2.
W MK1 też był silnik 1.2 60 konny, także nie wiem o co Ci chodzi :P
I jeszcze jedno, gdzie pisałem coś o głowicy ? :|

_________________
Grafitowy Mk1 1.1S (LPG) '98 <- zapraszam
Pomarańczowy Mk2 1.2 16V ELX '00 <- zapraszam

Image


Ostatnio edytowany przez Dela, 11 Mar 2009, 21:35, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #227556 Wysłany: 11 Mar 2009, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
W mk I był silnik 1.2 60 SPI - wtrysk jednopunktowy a w mk II ten sam silnik miał już wtrysk wielopunktowy.

Sydney: skąd wiesz, że autorowi chodziło o mk II a nie mk I?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227760 Wysłany: 12 Mar 2009, 16:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
STax tak samo jak Ty nie wiem :hahaha: A jest sens ładować ponad 1000 zł w graty + jeszcze "troche" kasy na przełożenie tego żeby uzyskać max 12-13 koni ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227768 Wysłany: 12 Mar 2009, 16:28; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Sydney: dla kogoś może jest, dlaczego nie? Generalnie nie jest to duży koszt jak na przyrost >10km. Tylko nie pisz, że za to można już założyć turbo, bo nie o tym jest temat ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227771 Wysłany: 12 Mar 2009, 16:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
A masz jakiś pomysł na uzyskanie większego stałego przyrostu za takie pieniądze??
W Punto I żeby zrobić 75 koni trzeba przełożyć komputer, listwe wtryskową, pompe, głowice, kolektor wydechowy, kolektor dolotowy z przepustnicą. Dużo tego jest...

W Punto II da się uzyskać około 75 koni, ale inna droga troszke.
Dolot jakiś konkretny ze stożkiem np yankowy, kolektor dolotowy z przepustnicą z 1.2 75, kompletny wydech, plus lekka obróbka głowicy i wałek 866.
Ja u siebie mam zrobione: zwiększona kompresja, wałek 866, dolot K&N, kompletny przelot na tłumiku końcowym Supersprint i już jestem szybszy niż seryjne 1.2 75 w Punto.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227790 Wysłany: 12 Mar 2009, 17:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
STax już dawno zdążyłem zauważyć że należysz do grupy teoretyków i swojej gadki żadnym działaniem nie możesz udowodnić... Sposobów na uzyskanie większej mocy jest parę a o turbo nawet nie miałem zamiaru napisać bo tego nie robi się dla 15 koni :D tylko dla 100 koników tak jak ja to zrobiłem.
Kolega Des ma dużo racji. I graty za objechanie P I 75 :) Jest to dosyć ciężko zrobić bo P I jest lżejsze a przede wszystkim ma krótką skrzynie a nie taka długą jak Twoje P II.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227794 Wysłany: 12 Mar 2009, 17:18; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Sydney: po co zaczynasz robić problemy? Gdzie sa te niby moje teorie? Że napisałem, że komuś może sie to wydawać opłacalne? Bo jeśli tak, to nadal to podtrzymuję. Zresztą nie wiem, czy zauważyłeś, ale Des też napisał, że to jest dobry sposób uzyskania mocy, więc nie wiem co teraz chcesz udowodnić...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227825 Wysłany: 12 Mar 2009, 19:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
STax nie robie problemu. Poprostu wyrażam swoją opinię. Od tego chyba są fora dyskusyjne ???? Prawda ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227826 Wysłany: 12 Mar 2009, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 19 Paź 2008,
Posty: 20
chodzi mi o mk1... generalnie aby jak najmniejszym kosztem uzyskać więcej mocy... chyba zdecyduje się tylko na kolektor wydechowy i wałek rozrządu z mk1 75km.. no i oczywiści wkładka i wywalony kat. zobaczymy ile to da;)

_________________
ELO


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227828 Wysłany: 12 Mar 2009, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Przypominam cichutko a nieśmiele że oba silniki 1.2 8V, 60-kobyłkowy i 75-kobyłkowy legitymują się 102Nm. A od tego zależy przyspieszenie.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227853 Wysłany: 12 Mar 2009, 20:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
misieq79 uwazasz ze i 60 i 75 z tą samą skrzynią i w tej samej budzie przyspieszą tak samo do 100 km/h ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227923 Wysłany: 12 Mar 2009, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Maju11 napisał(a):
wywalony kat

Kat zostaw, chyba, ze jest w opłakanym stanie. Chyba, że lubisz jak auto buczy a nie jedzie, bo zabawy z wydechem wcale tak często przyrostu mocy nie przynoszą...

[ Dodano: 12 Mar 2009 21:29 ]
Sydney: ale własnie, jak to jest? (pytam, bo jednak więcej się bawisz mechaniką). Auta faktycznie mają ten sam moment obr., masę itd tylko różną moc no i różne przyspieszenie (14.3s w 60 i 12s w 75 do 100km/h). Z czego to wynika? 1.2 75 ma krótszą skrzynię jeśli dobrze pamiętam (co jest dziwne samo w sobie) ale chyba nie aż o tyle? Bo podobnie jak misieq79, też spotkałem się z myślą, że to głównie moment odpowiada za przyspieszenie... Chociaż coś tam było z tą mocą, że jak ma jej więcej to dłużej ciągnie czy coś takiego... Jak to jest?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227962 Wysłany: 13 Mar 2009, 00:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Gru 2008,
Posty: 385
Pomógł: 2
Moment generalnie odpowiada za przyspieszenie i to na ile opony wystarczą :D
Moc maksymalna i obroty przy jakich jest osiągana decydują o prędkości maksymalnej (z tego co wiem).

_________________
2000 Punto 1.9 JTD
2002 Palio 1.6 16V
2002 Renault Laguna Grantour II 1.8 16V
1995 Kawasaki EX500
[*]1995 Punto 1.2 HSD
[*]1994 Punto 1.1 S
[*]1998 Siena 1.6 16V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227984 Wysłany: 13 Mar 2009, 02:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
misieq79 z niecierpliwością czekam na Twoją odpowiedź :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #262693 Wysłany: 08 Cze 2009, 13:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN
Rejestracja: 11 Paź 2008,
Posty: 221
a ja mam małe pytanie odnośnie tego kolektora wydechowego z PI do PII jak to jest trzeba po prostu kupić kolektor z PI 75? i będzie pasował do PII 1.2 60, moj kolektor jest w opłakanym stanie chce wyciąć kata ale taniej chyba wyjdzie zakupić kolektor z PI jeśli on pasuje do mojego silnika

Proszę o szybką pomoc bo na dniach chce wyciąć kata i po przeczytaniu tego tematu nie wiem czy nie lepiej kupić ten kolektor ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #445411 Wysłany: 26 Lut 2011, 00:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lut 2009,
Posty: 168
tak tylko chciałem dodać niektórym ekspertom - głowica w 75 jest identyczna jak w 60, zmiana polega na przełożeniu kolektorów, wiązka wtryskiwacza jest rozdzielana na 4 wtyczki, ECU zmieniać nie trzeba. Jeśli nie wierzycie to przeanalizujcie sobie schematy elektryczne obu aut. Wtryski w 75 są uruchamiane wszystkie równocześnie, ot co. Być może mapa w ecu jest inna, ale jak ktoś sie za takie zabawy bierze to i tak powinien zrobić chip-tuning na hamowni. Jednowtryskowe Punto można podciągnąć do ok 80 KM, potem trzeba zmieniać pompę paliwa na 3 bary, zmieniać przewody paliwowe na większe, montować inny wtryskiwacz... itp. Jednym słowem powyżej 80 KM nie wejdziesz bo nie wyrobi wtryskiwacz. Nie znaczy to jednak, że rozwiązanie wielowtryskowe jest lepsze - jeśli nie zależy Ci na większych przyrostach mocy to SPI jest lepsze od MPI z racji na skuteczniejszą pracę przy przyspieszaniu (nie pytajcie jak to jest - to dane z zagranicznego, znanego forum o tuningowaniu silnikó FIRE)

Pozdro

_________________
Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski


Góra
 Profil  
 
 
 Post #445445 Wysłany: 26 Lut 2011, 03:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 08 Wrz 2008,
Posty: 94
Pomógł: 4
mrabraa napisał(a):
tak tylko chciałem dodać niektórym ekspertom - głowica w 75 jest identyczna jak w 60, zmiana polega na przełożeniu kolektorów, wiązka wtryskiwacza jest rozdzielana na 4 wtyczki, ECU zmieniać nie trzeba. Jeśli nie wierzycie to przeanalizujcie sobie schematy elektryczne obu aut. Wtryski w 75 są uruchamiane wszystkie równocześnie, ot co. Być może mapa w ecu jest inna, ale jak ktoś sie za takie zabawy bierze to i tak powinien zrobić chip-tuning na hamowni. Jednowtryskowe Punto można podciągnąć do ok 80 KM, potem trzeba zmieniać pompę paliwa na 3 bary, zmieniać przewody paliwowe na większe, montować inny wtryskiwacz... itp. Jednym słowem powyżej 80 KM nie wejdziesz bo nie wyrobi wtryskiwacz. Nie znaczy to jednak, że rozwiązanie wielowtryskowe jest lepsze - jeśli nie zależy Ci na większych przyrostach mocy to SPI jest lepsze od MPI z racji na skuteczniejszą pracę przy przyspieszaniu (nie pytajcie jak to jest - to dane z zagranicznego, znanego forum o tuningowaniu silnikó FIRE)

Pozdro


Niestety to co napisałeś nie do końca jest prawdziwe:

1. Głowica wersji 75 ma inny wałek, oznaczenie 866
2. Przepustnica wersji 75 ma większą średnice
3. ECU trzeba zmienić, aby cokolwiek zmiana tej głowicy dała - ecu z spi powoduje problemy z rozruchem, nierówną prace na jałowych obrotach, różnica w elastyczności i osiągach równiez jest mocno odczuwalna
4. mniejszy przekrój kanałów ssących głowicy 60KM
5. Kolektor wydechowy: 75 ma 4-2-1 a 60 4-1

Koszty zmiany 60->75 spokojnie dobiją do 1000zł, komp + kompletna głowica to ok 700-800zł, do tego wydech i inne pierdoły.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #445475 Wysłany: 26 Lut 2011, 11:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mrabraa napisał(a):
głowica w 75 jest identyczna jak w 60


GrimlocK napisał(a):
Niestety to co napisałeś nie do końca jest prawdziwe:

1. Głowica wersji 75 ma inny wałek, oznaczenie 866
2. Przepustnica wersji 75 ma większą średnice

Wałek i przepustnica są różne, ale głowica sama w sobie jest ta sama ;)


GrimlocK napisał(a):
3. ECU trzeba zmienić, aby cokolwiek zmiana tej głowicy dała - ecu z spi powoduje problemy z rozruchem, nierówną prace na jałowych obrotach, różnica w elastyczności i osiągach równiez jest mocno odczuwalna

Z tego co ja się dowiadywałem to można spokojnie na kompie z spi jeździć, ale faktem jest, że moc będzie niższa niż na kompie od mpi.

GrimlocK napisał(a):
5. Kolektor wydechowy: 75 ma 4-2-1 a 60 4-1

To akurat nie robi dużej różnicy. Mam w 1.1 spi założony ten 4-2-1 i różnica jest minimalna.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #445520 Wysłany: 26 Lut 2011, 13:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010,
Posty: 626
Pomógł: 1
robi róznicę w momencie :) 4-2-1 przesuwa moment maksymalny na nizsze obroty a 4-1 na wyzsze :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO