Ta panda jest na Panda Club Polska.
http://www.pandaclubpolska.pl/forum/vie ... 338#p55097Cytuj:
MODEL:2006/7 rok,van , ilość drzwi 5
SILNIK: 1242ccm odprężony przekładką 2.5mm+ dwie uszczelki metalowe
UKLAD DOLOTOWY: storzek, turbina od alfy 164 v6 po regeneracji,HKS , intercooler wpakowany w zderzak
UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran,EGT, wydech przelotowy 58+ pojedyńczy tłumik
ELEKTRONIKA: komputer seria dla podtrzymania fabrycznych 60 hp + wariator zapłonów na lpg
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzęgło od wersji 100hp 200mm
ZAWIESZENIE: amortyzatory, spreżyny -seria
UKLAD HAMULCOWY-tarcze nacinane Hart Sport+ klocki
ŚRODEK: wersja po 2006r w kolorze czarnym
CAR-AUDIO:jest zapchaj dziura
pojazd posiada trzy rodzaje pracy:
1.benzin seryjne 60 hp ponieważ komputer nie jest storzony do współpracy z doładowaniem dlatego
poprzez dodatkowy zawór powietrze wędruje do atmosfery
2.LPG bez doładowania
3.LPG +turbo i tu zaczyna się jazda w momencie zamknięcia zaworu "atmosferycznego" dowodzenie przejmuje sterownik
KME NEWO PRO co pozwala spokojnie doładowywać silnik bez konfilktu z komputerem fabrycznym od 0,7 bara
żeby nie rozsypać motoru Nevo diagnozuje temp. spalin i w razie zagrożenia odcina doładowanie i dotryskuje
na lpg bp oraz odcina wariator co powoduje confinięcie zapłonu
Generalnie zabawa trwa czekają jeszcze IC-gazowy czyli bardzo,bardzo zimny dolot i wystojenie na nowym wariatorze
z wyższym doładowaniem i...... na miasto
http://youtu.be/dqX2FGr8NTQhttp://youtu.be/nFjbDWhuJbAhttp://youtu.be/BOmVuhcvIfQKoszty:
Cytuj:
odprężenie silnika -400
kolektor 200 jak sam wyspawasz -800 u fachowca
turbina po regeneracji -1000
IC- 400
HKS -300
dolot orurowanie -300+300 na wydech
wskaźnik doładowania- 250
KME NEVO PRO (LPG) z dobrymi wtryskiwaczami -3100 całość z założeniem
wariator tap01 -180
kpl. sprzęgło+zamach od 100hp jeśli urzywka -400 (u mnie 1300 z serwisu nowe)
+- 600 na to co nie pamiętam