Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
160 kucy z FIRE 1242 http://fiatpunto.com.pl/topic42956.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 639 [ 16 Lip 2013, 21:49 ] |
Temat postu: | 160 kucy z FIRE 1242 |
http://lpg-forum.pl/fiat-panda-60-t31711.html http://gazeo.pl/lpg/pojazdy/garaz-cudow ... ,6791.html Chetnie bym sobie cos takiego zapodał |
Autor: | STax [ 16 Lip 2013, 21:55 ] |
Temat postu: | Re: 160 kucy z FIRE 1242 |
Ktoś to już kiedyś wrzucał w jakimś temacie chyba. Po tytule tematu myślałem, że o wolnossący chodzi, a tu turbo, więc w sumie nie aż tak zaskakująca ta moc |
Autor: | oko21 [ 16 Lip 2013, 22:25 ] |
Temat postu: | Re: 160 kucy z FIRE 1242 |
Ta panda jest na Panda Club Polska. http://www.pandaclubpolska.pl/forum/vie ... 338#p55097 Cytuj: MODEL:2006/7 rok,van , ilość drzwi 5 SILNIK: 1242ccm odprężony przekładką 2.5mm+ dwie uszczelki metalowe UKLAD DOLOTOWY: storzek, turbina od alfy 164 v6 po regeneracji,HKS , intercooler wpakowany w zderzak UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran,EGT, wydech przelotowy 58+ pojedyńczy tłumik ELEKTRONIKA: komputer seria dla podtrzymania fabrycznych 60 hp + wariator zapłonów na lpg UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzęgło od wersji 100hp 200mm ZAWIESZENIE: amortyzatory, spreżyny -seria UKLAD HAMULCOWY-tarcze nacinane Hart Sport+ klocki ŚRODEK: wersja po 2006r w kolorze czarnym CAR-AUDIO:jest zapchaj dziura pojazd posiada trzy rodzaje pracy: 1.benzin seryjne 60 hp ponieważ komputer nie jest storzony do współpracy z doładowaniem dlatego poprzez dodatkowy zawór powietrze wędruje do atmosfery 2.LPG bez doładowania 3.LPG +turbo i tu zaczyna się jazda w momencie zamknięcia zaworu "atmosferycznego" dowodzenie przejmuje sterownik KME NEWO PRO co pozwala spokojnie doładowywać silnik bez konfilktu z komputerem fabrycznym od 0,7 bara żeby nie rozsypać motoru Nevo diagnozuje temp. spalin i w razie zagrożenia odcina doładowanie i dotryskuje na lpg bp oraz odcina wariator co powoduje confinięcie zapłonu Generalnie zabawa trwa czekają jeszcze IC-gazowy czyli bardzo,bardzo zimny dolot i wystojenie na nowym wariatorze z wyższym doładowaniem i...... na miasto http://youtu.be/dqX2FGr8NTQ http://youtu.be/nFjbDWhuJbA http://youtu.be/BOmVuhcvIfQ Koszty: Cytuj: odprężenie silnika -400
kolektor 200 jak sam wyspawasz -800 u fachowca turbina po regeneracji -1000 IC- 400 HKS -300 dolot orurowanie -300+300 na wydech wskaźnik doładowania- 250 KME NEVO PRO (LPG) z dobrymi wtryskiwaczami -3100 całość z założeniem wariator tap01 -180 kpl. sprzęgło+zamach od 100hp jeśli urzywka -400 (u mnie 1300 z serwisu nowe) +- 600 na to co nie pamiętam |
Autor: | 639 [ 17 Lip 2013, 10:10 ] |
Temat postu: | Re: 160 kucy z FIRE 1242 |
A macie jakiś kontakt do tego kolesia? Pogadałbym sobie z nim... |
Autor: | oko21 [ 17 Lip 2013, 10:20 ] |
Temat postu: | Re: 160 kucy z FIRE 1242 |
639 napisał(a): A macie jakiś kontakt do tego kolesia? Jedynie przez forum Pandy: http://www.pandaclubpolska.pl/forum/vie ... 338#p55097
|
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |