Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

160 kucy z FIRE 1242
http://fiatpunto.com.pl/topic42956.html
Strona 1 z 1

Autor:  639 [ 16 Lip 2013, 21:49 ]
Temat postu:  160 kucy z FIRE 1242

:shock:
http://lpg-forum.pl/fiat-panda-60-t31711.html

http://gazeo.pl/lpg/pojazdy/garaz-cudow ... ,6791.html


Chetnie bym sobie cos takiego zapodał :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  STax [ 16 Lip 2013, 21:55 ]
Temat postu:  Re: 160 kucy z FIRE 1242

Ktoś to już kiedyś wrzucał w jakimś temacie chyba.
Po tytule tematu myślałem, że o wolnossący chodzi, a tu turbo, więc w sumie nie aż tak zaskakująca ta moc ;)

Autor:  oko21 [ 16 Lip 2013, 22:25 ]
Temat postu:  Re: 160 kucy z FIRE 1242

Ta panda jest na Panda Club Polska. http://www.pandaclubpolska.pl/forum/vie ... 338#p55097

Cytuj:
MODEL:2006/7 rok,van , ilość drzwi 5
SILNIK: 1242ccm odprężony przekładką 2.5mm+ dwie uszczelki metalowe
UKLAD DOLOTOWY: storzek, turbina od alfy 164 v6 po regeneracji,HKS , intercooler wpakowany w zderzak
UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran,EGT, wydech przelotowy 58+ pojedyńczy tłumik
ELEKTRONIKA: komputer seria dla podtrzymania fabrycznych 60 hp + wariator zapłonów na lpg
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria, sprzęgło od wersji 100hp 200mm
ZAWIESZENIE: amortyzatory, spreżyny -seria
UKLAD HAMULCOWY-tarcze nacinane Hart Sport+ klocki
ŚRODEK: wersja po 2006r w kolorze czarnym
CAR-AUDIO:jest zapchaj dziura


pojazd posiada trzy rodzaje pracy:
1.benzin seryjne 60 hp ponieważ komputer nie jest storzony do współpracy z doładowaniem dlatego
poprzez dodatkowy zawór powietrze wędruje do atmosfery
2.LPG bez doładowania
3.LPG +turbo i tu zaczyna się jazda w momencie zamknięcia zaworu "atmosferycznego" dowodzenie przejmuje sterownik
KME NEWO PRO co pozwala spokojnie doładowywać silnik bez konfilktu z komputerem fabrycznym od 0,7 bara
żeby nie rozsypać motoru Nevo diagnozuje temp. spalin i w razie zagrożenia odcina doładowanie i dotryskuje
na lpg bp oraz odcina wariator co powoduje confinięcie zapłonu

Generalnie zabawa trwa czekają jeszcze IC-gazowy czyli bardzo,bardzo zimny dolot i wystojenie na nowym wariatorze
z wyższym doładowaniem i...... na miasto


http://youtu.be/dqX2FGr8NTQ
http://youtu.be/nFjbDWhuJbA
http://youtu.be/BOmVuhcvIfQ

Koszty:

Cytuj:
odprężenie silnika -400
kolektor 200 jak sam wyspawasz -800 u fachowca
turbina po regeneracji -1000
IC- 400
HKS -300
dolot orurowanie -300+300 na wydech
wskaźnik doładowania- 250
KME NEVO PRO (LPG) z dobrymi wtryskiwaczami -3100 całość z założeniem
wariator tap01 -180
kpl. sprzęgło+zamach od 100hp jeśli urzywka -400 (u mnie 1300 z serwisu nowe)
+- 600 na to co nie pamiętam

Autor:  639 [ 17 Lip 2013, 10:10 ]
Temat postu:  Re: 160 kucy z FIRE 1242

A macie jakiś kontakt do tego kolesia?
Pogadałbym sobie z nim... :twisted:

Autor:  oko21 [ 17 Lip 2013, 10:20 ]
Temat postu:  Re: 160 kucy z FIRE 1242

639 napisał(a):
A macie jakiś kontakt do tego kolesia?
Jedynie przez forum Pandy: http://www.pandaclubpolska.pl/forum/vie ... 338#p55097

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/