Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
[Opis] Wymiana Filtra Paliwa http://fiatpunto.com.pl/topic12538.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | BobMF [ 29 Gru 2008, 01:02 ] |
Temat postu: | |
robiłem to w tym roku z poziomu kanału, namęczyłem się strasznie z wyciąganiem przewodów, ale się udało i chyba kojażę, że miałem osłonkę jeszcze - plasikowa czarna |
Autor: | Thomas [ 29 Gru 2008, 01:06 ] |
Temat postu: | |
Bercik napisał(a): 1. Zapamiętajmy w jakiej pozycji filtr jest ustawiony
na filtrze jest strzalka,ktora okresla kierunek przeplywu wiec nie da sie pomylic no chyba,ze ktos taki genialny jest |
Autor: | Bercik [ 05 Sty 2009, 00:06 ] |
Temat postu: | |
Thomas napisał(a): na filtrze jest strzalka,ktora okresla kierunek przeplywu Wink wiec nie da sie pomylic Wink no chyba,ze ktos taki genialny jest Szczerbol Tak jak napisałem w dziale wymiana w punkcie 1. Thomas napisał(a): Bercik napisał:
1. Zapamiętajmy w jakiej pozycji filtr jest ustawiony W razie gdyby filterek nie miał takiej strzałeczki :] made in china or somthing like that |
Autor: | szydel7 [ 24 Lis 2009, 21:52 ] |
Temat postu: | |
Mam takie pytanie,czy przy wymianie tego filtra następuje ubytek paliwa Jakie są efekty założenia nowego filtra |
Autor: | BobMF [ 19 Gru 2009, 00:20 ] |
Temat postu: | |
Ważne żeby nie polać się całemu i żeby na twarz uważać, no i z ogniem otwartym uważać trzeba. To co ucieknie, pomimo np. ogromnej plamy na podłożu po wymianie, a nie ucieknie zbyt dużo, będzie zabezpieczeniem że przynajmniej styki zostaną przemyte a nie narazisz się na przypadkowe zabrudzenie podczas przytykania. Wyciągasz i wciskasz, wyciągasz i wciskasz - bez zbędnego ociągania się. I dobrze sobie przemyć podwozie bo lubi się sypać do oczu i brudzić wymianę. |
Autor: | Tobi [ 07 Sty 2010, 13:17 ] |
Temat postu: | |
Czy razem ze starym filtrem wyciągamy też jakieś plastikowe mocowania? Bo ja włożyłem nowy w miejsce starego (który wyciągnąłem na siłę) i nie siedzi sztywno, tylko jest luźno. Nie wypada co prawda ale przesuwa się w tych mocowaniach plastikowych i jest nieszczelność. |
Autor: | majcher2 [ 28 Sty 2010, 14:53 ] |
Temat postu: | |
to zdejmij te mocowania i przerób sobie na normalne zaciski metalowe mi tez sie te plaskiczki połamały:) |
Autor: | darkmapet [ 11 Maj 2010, 20:06 ] |
Temat postu: | |
Dzisiaj właśnie wymieniłem filtr paliwa.Nie obyło się jednak bez małych kłopotów otóż ułamała mi się ta cześć filtra która wchodzi do zacisku (przy wyciąganiu starego) zaciski były już połamane ale wykonałem konstrukcje żyłek samozaciskowych i nic nie ma prawa się wypiąć czy poruszać.Stary filtr miał już swoje lata było widać,auto przyjechało do polski w 2006 tak że ten stary filtr też był montowany metodą na tych żyłkach czyli w Niemczech też druciarnia rulez |
Autor: | Martinezio [ 18 Sie 2010, 12:21 ] |
Temat postu: | |
Czy ktoś z Was, drodzy Kropkowicze, wie gdzie można zakupić te przewody paliwowe z szybkozłączkami do filtra? Ja swoje musiałem uciachać, bo mi tak zaśniedziały, że nie chciały puścić, a filterek był jak rzeszoto i lało z niego jak z prysznica Całość opisałem we wontku silnikowym PI |
Autor: | Tacowski [ 21 Sie 2010, 14:32 ] |
Temat postu: | |
A widzisz dopisz do jakiego silnika wiaze sie ta wymiana bo u mnie w 1,2 jest zupelnie inaczej... Mam fultr przykrecany na tzw banczo. |
Autor: | nickoo [ 21 Sie 2010, 16:20 ] |
Temat postu: | |
Tacowski bo najprawdopodobniej ktoś porozpierdzielał szybkozłączki bo tak wychodzi z fabryki |
Autor: | Tacowski [ 21 Sie 2010, 17:59 ] |
Temat postu: | |
nickoo napisał(a): Tacowski bo najprawdopodobniej ktoś porozpierdzielał szybkozłączki bo tak wychodzi z fabryki
I co specjalnie dta tych produkuja inne filtry?? |
Autor: | adamos [ 21 Sie 2010, 20:26 ] |
Temat postu: | |
nie nie ma ze porozpierdzielał szybkozłaczki kupywałem filtr ostatnio i jest kilka z cienkim wejsciem w grubszym i z nakrecanym wiec nie ma tak ze jest jeden jest kilka wersi |
Autor: | Tacowski [ 21 Sie 2010, 23:34 ] |
Temat postu: | |
No wlasnie o tym mowie |
Autor: | adams9600 [ 04 Gru 2012, 10:02 ] |
Temat postu: | Re: |
BobMF napisał(a): robiłem to w tym roku z poziomu kanału, namęczyłem się strasznie Ja bratu wymieniałem filtr paliwa co prawda w Escorcie ale te same ma położenie tylko tyle że musiałem go na lewarek i na leżąco wymieniać...15 min i zrobione, też nie miał mocowania filtra. |
Autor: | jednorazowy [ 10 Maj 2013, 18:17 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
Wybaczcie ze tak niegrzecznie od razu z problemem. Wymieniam właśnie filtr paliwa, niestety te plastikowe złączki ktore dostałem z filtrem nijak nie pasują do złączek na przewodach, wydają się być za długie i złaczka na przewodu nie moze się zamknąć(plastiki z filtra siętam nie mieszczą). Ratujcie bo nie mam czym jutro do pracy jechać, a facet ze sklepu twierdzi ze innych złączek nie ma. |
Autor: | rzel [ 10 Maj 2013, 21:12 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
te plastiki które były na filtrze musisz zdjąć całkiem i dopiero wtedy wsuwać końcówkę filtra w przewód |
Autor: | jednorazowy [ 10 Maj 2013, 22:28 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
Ale wtedy filtr się nie zatrzaśnie, stare plastiki rozpadły się przy wyjmowaniu starego filtra, myślałem ze maja je zastąpić te na nowym filtrze ale nie mogę ich spasować |
Autor: | rzel [ 11 Maj 2013, 06:40 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
jednorazowy napisał(a): stare plastiki rozpadły się przy wyjmowaniu starego filtra, no to teraz kombinuj np. wstaw kawałki przewodów gumowych przeznaczonych o paliw |
Autor: | jednorazowy [ 11 Maj 2013, 09:29 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
mam rozumiec ze te plastiki na nowym filtrze sa dla ozdoby? |
Autor: | rzel [ 11 Maj 2013, 14:37 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
nie wiem po co są ale na pewno nie dla fabrycznych przewodów na szybkozłączki, pewnie są to filtry uniwersalne dla kilku marek aut |
Autor: | czech22 [ 11 Maj 2013, 19:51 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
Własnie niby prosta wymiana, a okazuje się bardzo problemowa. Te orginalne szybkozłączki należało delikatnie ponaciskać i filtr wychodzi bez problemu. Czy nic z nich nie zostało Ewentualnie można spróbować ściągnąć metalowym ściągaczem. |
Autor: | jednorazowy [ 12 Maj 2013, 07:31 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
Pracę mocno utrudnił mi poprzedni właściciel bo końcówki są po uszkadzane(widać ze zabierał się do tego ktoś taki jak ja )Zostało bardzo dużo, w sumie brakuje tylko tego białego plastiku który blokuje filtr, w przypływie fantazji sądząc ze zastąpię go tym nowym plastikiem z filtra wydłubałem stary plastik i w ten sposób go zniszczyłem. Na szczęście tylko z jednej strony. Także drugą stronę wyjmę normalnie a z tej zniszczonej utnę końcówkę i po prostu staromodnie zacisnę wężyk na filtrze. Dzieki wszystkim za pomoc. |
Autor: | tomar [ 12 Maj 2013, 13:51 ] |
Temat postu: | Re: [Opis] Wymiana Filtra Paliwa |
Lepiej wszelkie oryginalne zaciski węży(przewody paliwowe,przewody chłodnicze itp.)zastąpić zaciskami na śrubę (cybantem). |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |