Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
manual - zmiana bębnów na tarcze http://fiatpunto.com.pl/topic17051-25.html |
Strona 2 z 7 |
Autor: | posti [ 30 Lip 2009, 11:23 ] |
Temat postu: | |
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times. Poprostu chce miec puntky na rs i nie chce wrzucac na forum proste jak dymanie |
Autor: | ProLight [ 30 Lip 2009, 12:31 ] |
Temat postu: | |
STax Chyba pobierałeś tego manuala, był byś tak uprzejmy podrzucić go na jakiś serwerek /forum / lub na @ ? Będę wdzięczny, ciekawi mnie ile z tym roboty i ogolnie jak to wygląda. |
Autor: | dzikidaniel [ 30 Lip 2009, 20:39 ] |
Temat postu: | |
posti, by mieć jakieś punkty trza mieć pierw konto... ProLight, nie ma co się spieszyć. Trzeba zacząć od kompletowania elementów a to chwile trwa. No chyba że masz sporo $$$. Nowy link, hasło to samo: punto |
Autor: | ProLight [ 30 Lip 2009, 22:01 ] |
Temat postu: | |
Dzięki, Mam "znajomka" na szrocie i od czasu do czasu trafi im się jakiś PuntoLot. I tak teraz nie miał bym zabardzo czasu na zabawy, ale powolutku kompletować części można chodźby miało to czekać aż do zimy [ Dodano: 30 Lip 2009 22:01 ] Bardzo ładny i szczegółowy manual, widzę że roboty nie ma jakoś tragicznie dużo. Jeszcze raz dzięki. |
Autor: | dzikidaniel [ 30 Lip 2009, 22:17 ] |
Temat postu: | |
Manual jeszcze nie dokończony. Muszę sprawdzić czy rozmiar imbusa jest dobrze podany i podam dokładne wymiary śrub. |
Autor: | STax [ 31 Lip 2009, 10:01 ] |
Temat postu: | |
http://wyslijto.pl/plik/y5rjsosg18 alternatywny link (za 7 dni wygaśnie) |
Autor: | Junak [ 10 Lis 2009, 13:28 ] |
Temat postu: | |
Proszę o ponowne podanie jakiegoś aktualnego linka, bo temat ciekawy |
Autor: | dzikidaniel [ 10 Lis 2009, 14:32 ] |
Temat postu: | |
W czwartek. Dzisiaj zjechałem do domu a wszystko zostało na kompie w GD. |
Autor: | AF [ 10 Lis 2009, 18:45 ] |
Temat postu: | |
Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego. A może coś przeoczyłem i już wolno ?? |
Autor: | xONx [ 10 Lis 2009, 20:55 ] |
Temat postu: | |
AF napisał(a): Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego.
A może coś przeoczyłem i już wolno ?? a kto to udowodni i w jaki sposób jak działa prawidłowo tzn hamuje to chyba nikt się nie przyczepi |
Autor: | AF [ 10 Lis 2009, 21:12 ] |
Temat postu: | |
Tu są przepisy, którym wg mojej skromnej wiedzy nadal podlegają samochody podczas badań technicznych: http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=86 Załącznik do tego rozporządzenia określa kiedy stan techniczny pojazdu nie jest zadowalający. W szczególności chodzi o punkt 4.1.1 - Układy hamulcowe - podpunkt 2 http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=93 Oczywiście zdaję sobie sprawę, że BT to pikuś, ale dobrze znam przypadek jak facet ze zmodyfikowanym w garażu układem hamulcowym potrącił pijaczka na rowerze. Wina pijaczka była bezsporna, bo wyjechał z podporządkowanej, bez świateł i w nocy. W sumie najbardziej ucierpiał rower, ale kierowca samochodu też miał problemy. Chyba że te przepisy już są nieaktualne ?? |
Autor: | xONx [ 10 Lis 2009, 22:01 ] |
Temat postu: | |
no ok, ale kto Ci udowodni że przed przeróbką w samochodzie były bębny skoro przegląd by przeszedł to w czym rzecz AF napisał(a): Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego.
A może coś przeoczyłem i już wolno ?? w takim razie ipIV ma nielegalną zmianę układu hamulcowego |
Autor: | AF [ 10 Lis 2009, 22:12 ] |
Temat postu: | |
Nie wiem kto ma jaką zmianę i generalnie dynda mi to Imo wg obowiązujących przepisów, które podałem wyżej, samodzielne zmiany konstrukcji układu hamulcowego są nielegalne. Znacie inne przepisy ? - no to podajcie. Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki z tarczami z tyłu. Róbta, co chceta |
Autor: | dzikidaniel [ 10 Lis 2009, 22:49 ] |
Temat postu: | |
AF, idąc Twoim tropem wszystkie firmy tuningowe działają sprzecznie z prawem bo same podejmują sie zmian w układach samochodu? Po dwa jeśli zmieniłem tarcze i klocki czy nawet bębny z szczękami na zamienniki o lepszych parametrach to też jest zmiana konstrukcyjna? Czy obyś za często się nie czepiał wszystkich o wszystko? |
Autor: | xONx [ 10 Lis 2009, 22:50 ] |
Temat postu: | |
AF napisał(a): Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki z tarczami z tyłu. Róbta, co chceta To w takim razie wszelki tuning m. in. silnika, hamulców, zawieszenia i tego co jest wewnątrz auta (np kierownica, fotele, pasy bezpieczeństwa - bo to musi mieć homologację) jest nielegalny wg prawa. Czy może się mylę AF napisał(a): Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki ...... z danym wyposażeniem i mocą
|
Autor: | AF [ 10 Lis 2009, 23:16 ] |
Temat postu: | |
OK, róbcie Jakby były jakieś problemy na BT, czy gdzie indziej , to z pretensjami nie do mnie |
Autor: | Kiko [ 11 Lis 2009, 14:46 ] |
Temat postu: | |
AF hamulce z tyłu maja 20% całej siły hamowania więc nawet jak by nie działały ( a przynajmniej z 10% samochodów w polsce ma niesprawne tylne hamulce)to nic się wielkiego nie dzieje co do badań technicznych to pomyślcie jak przegląd przechodzi fiat 126p z 4 hamulcami tarczowymi i silnikiem np 1.1-1.2 |
Autor: | Junak [ 16 Lis 2009, 01:01 ] |
Temat postu: | |
Przecież wiadomo jak jest na ogół na przeglądach Kto Ci tam się będzie zastanawiał czy nie powinieneś mieć bębnów. Ja się przymierzałem do wymiany bębnów na nowe, ale widzę że bardziej by się opłacało pokombinować z tarczami. Zawsze to okazja do nauczenia się czegoś nowego. Pozdro i czekam na manuala |
Autor: | dzikidaniel [ 16 Lis 2009, 07:28 ] |
Temat postu: | |
Manual Mam nadzieję że tutaj dłużej poleży... |
Autor: | STax [ 16 Lis 2009, 08:58 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Mam nadzieję że tutaj dłużej poleży...
Jeśli dobrze pamiętam, to wyslijto max 7 dni plik przechowuje. |
Autor: | Junak [ 16 Lis 2009, 11:36 ] |
Temat postu: | |
Dziękować |
Autor: | wałek [ 17 Lis 2009, 11:26 ] |
Temat postu: | |
Ogarnie ktoś to do p2 ? |
Autor: | dzikidaniel [ 17 Lis 2009, 11:58 ] |
Temat postu: | |
Już była o tym wzmianka. Poszukaj na poprzednich stronach. |
Autor: | Joint32 [ 27 Lis 2009, 13:21 ] |
Temat postu: | |
podłącze sie do tematu jako ,że czas zrobić coś z tylnymi hamulcami i mam parę pytań: 1.czy tarcze takie same jak z przodu? 2.czy jak kupię zaciski bodajże od fiata coupe to nie będą ocierały o felgi,przednie mieszczą mi sie na styk. 3.czy klocki mogą być takie jak z przodu czy muszę kupić ja pod te zaciski? |
Autor: | SOMEONE007 [ 27 Lis 2009, 13:39 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel podrzuc linka na to, wrzuccie na normalny serwer chocby z "poczty oferuje takei mozliwosci przechowywania.... bo an tych dziwnych stronach to jest krótko... albo daj pełny tutaj... i moderatorn niech zorbi z tego osobny temat z manualem w pierwszym poście... jbc prosze o malia mail na pw lub gg |
Strona 2 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |