Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

manual - zmiana bębnów na tarcze
http://fiatpunto.com.pl/topic17051-25.html
Strona 2 z 7

Autor:  posti [ 30 Lip 2009, 11:23 ]
Temat postu: 

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.


Poprostu chce miec puntky na rs i nie chce wrzucac na forum proste jak dymanie :E

Autor:  ProLight [ 30 Lip 2009, 12:31 ]
Temat postu: 

STax
Chyba pobierałeś tego manuala, był byś tak uprzejmy podrzucić go na jakiś serwerek /forum / lub na @ ?
Będę wdzięczny, ciekawi mnie ile z tym roboty i ogolnie jak to wygląda.

Autor:  dzikidaniel [ 30 Lip 2009, 20:39 ]
Temat postu: 

posti, by mieć jakieś punkty trza mieć pierw konto...
ProLight, nie ma co się spieszyć. Trzeba zacząć od kompletowania elementów a to chwile trwa. No chyba że masz sporo $$$.

Nowy link, hasło to samo: punto

Autor:  ProLight [ 30 Lip 2009, 22:01 ]
Temat postu: 

Dzięki,
Mam "znajomka" na szrocie i od czasu do czasu trafi im się jakiś PuntoLot.

I tak teraz nie miał bym zabardzo czasu na zabawy, ale powolutku kompletować części można chodźby miało to czekać aż do zimy ;)

[ Dodano: 30 Lip 2009 22:01 ]
Bardzo ładny i szczegółowy manual, widzę że roboty nie ma jakoś tragicznie dużo.

Jeszcze raz dzięki.

Autor:  dzikidaniel [ 30 Lip 2009, 22:17 ]
Temat postu: 

Manual jeszcze nie dokończony. Muszę sprawdzić czy rozmiar imbusa jest dobrze podany i podam dokładne wymiary śrub.

Autor:  STax [ 31 Lip 2009, 10:01 ]
Temat postu: 

http://wyslijto.pl/plik/y5rjsosg18 alternatywny link (za 7 dni wygaśnie)

Autor:  Junak [ 10 Lis 2009, 13:28 ]
Temat postu: 

Proszę o ponowne podanie jakiegoś aktualnego linka, bo temat ciekawy

Autor:  dzikidaniel [ 10 Lis 2009, 14:32 ]
Temat postu: 

W czwartek. Dzisiaj zjechałem do domu a wszystko zostało na kompie w GD.

Autor:  AF [ 10 Lis 2009, 18:45 ]
Temat postu: 

Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego.
A może coś przeoczyłem i już wolno ?? :P

Autor:  xONx [ 10 Lis 2009, 20:55 ]
Temat postu: 

AF napisał(a):
Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego.
A może coś przeoczyłem i już wolno ?? :P


a kto to udowodni i w jaki sposób :?: jak działa prawidłowo tzn hamuje :) to chyba nikt się nie przyczepi

Autor:  AF [ 10 Lis 2009, 21:12 ]
Temat postu: 

Tu są przepisy, którym wg mojej skromnej wiedzy nadal podlegają samochody podczas badań technicznych:

http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=86
Załącznik do tego rozporządzenia określa kiedy stan techniczny pojazdu nie jest zadowalający.
W szczególności chodzi o punkt 4.1.1 - Układy hamulcowe - podpunkt 2

http://www.prawojazdy.com.pl/index.php?id=93
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że BT to pikuś, ale dobrze znam przypadek jak facet ze zmodyfikowanym w garażu układem hamulcowym potrącił pijaczka na rowerze.
Wina pijaczka była bezsporna, bo wyjechał z podporządkowanej, bez świateł i w nocy.
W sumie najbardziej ucierpiał rower, ale kierowca samochodu też miał problemy.
Chyba że te przepisy już są nieaktualne ?? :>

Autor:  xONx [ 10 Lis 2009, 22:01 ]
Temat postu: 

no ok, ale kto Ci udowodni że przed przeróbką w samochodzie były bębny :?:

skoro przegląd by przeszedł to w czym rzecz :?:


AF napisał(a):
Widzę, że Panowie dość nowatorsko podchodzą do przepisów zakazujących jakichkolwiek samodzielnych zmian konstrukcji układu hamulcowego.
A może coś przeoczyłem i już wolno ?? :P


w takim razie ipIV ma nielegalną zmianę układu hamulcowego :?: :> :>

Autor:  AF [ 10 Lis 2009, 22:12 ]
Temat postu: 

Nie wiem kto ma jaką zmianę i generalnie dynda mi to :mrgreen:
Imo wg obowiązujących przepisów, które podałem wyżej, samodzielne zmiany konstrukcji układu hamulcowego są nielegalne.
Znacie inne przepisy ? - no to podajcie.
Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać :E ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki z tarczami z tyłu.
Róbta, co chceta :D

Autor:  dzikidaniel [ 10 Lis 2009, 22:49 ]
Temat postu: 

AF, idąc Twoim tropem wszystkie firmy tuningowe działają sprzecznie z prawem bo same podejmują sie zmian w układach samochodu? Po dwa jeśli zmieniłem tarcze i klocki czy nawet bębny z szczękami na zamienniki o lepszych parametrach to też jest zmiana konstrukcyjna?

Czy obyś za często się nie czepiał wszystkich o wszystko?

Autor:  xONx [ 10 Lis 2009, 22:50 ]
Temat postu: 

AF napisał(a):
Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać :E ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki z tarczami z tyłu.
Róbta, co chceta :D


To w takim razie wszelki tuning m. in. silnika, hamulców, zawieszenia i tego co jest wewnątrz auta (np kierownica, fotele, pasy bezpieczeństwa - bo to musi mieć homologację) jest nielegalny wg prawa. Czy może się mylę :?:


AF napisał(a):
Nawet jeśli BT zaliczycie, to w przypadku dzwona ( odpukać :E ) to wy będziecie musieli udowodnić, że pojazd X, o numerze VIN....... wyjechał z fabryki ......
z danym wyposażeniem i mocą

Autor:  AF [ 10 Lis 2009, 23:16 ]
Temat postu: 

OK, róbcie :mrgreen:
Jakby były jakieś problemy na BT, czy gdzie indziej :E, to z pretensjami nie do mnie 8)

Autor:  Kiko [ 11 Lis 2009, 14:46 ]
Temat postu: 

AF hamulce z tyłu maja 20% całej siły hamowania więc nawet jak by nie działały ( a przynajmniej z 10% samochodów w polsce ma niesprawne tylne hamulce)to nic się wielkiego nie dzieje co do badań technicznych to pomyślcie jak przegląd przechodzi fiat 126p z 4 hamulcami tarczowymi i silnikiem np 1.1-1.2

Autor:  Junak [ 16 Lis 2009, 01:01 ]
Temat postu: 

Przecież wiadomo jak jest na ogół na przeglądach :D Kto Ci tam się będzie zastanawiał czy nie powinieneś mieć bębnów.
Ja się przymierzałem do wymiany bębnów na nowe, ale widzę że bardziej by się opłacało pokombinować z tarczami. Zawsze to okazja do nauczenia się czegoś nowego. Pozdro i czekam na manuala

Autor:  dzikidaniel [ 16 Lis 2009, 07:28 ]
Temat postu: 

Manual

Mam nadzieję że tutaj dłużej poleży...

Autor:  STax [ 16 Lis 2009, 08:58 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Mam nadzieję że tutaj dłużej poleży...

Jeśli dobrze pamiętam, to wyslijto max 7 dni plik przechowuje.

Autor:  Junak [ 16 Lis 2009, 11:36 ]
Temat postu: 

Dziękować :D

Autor:  wałek [ 17 Lis 2009, 11:26 ]
Temat postu: 

Ogarnie ktoś to do p2 ? :D

Autor:  dzikidaniel [ 17 Lis 2009, 11:58 ]
Temat postu: 

Już była o tym wzmianka. Poszukaj na poprzednich stronach.

Autor:  Joint32 [ 27 Lis 2009, 13:21 ]
Temat postu: 

podłącze sie do tematu jako ,że czas zrobić coś z tylnymi hamulcami i mam parę pytań:
1.czy tarcze takie same jak z przodu?
2.czy jak kupię zaciski bodajże od fiata coupe to nie będą ocierały o felgi,przednie mieszczą mi sie na styk.
3.czy klocki mogą być takie jak z przodu czy muszę kupić ja pod te zaciski?

Autor:  SOMEONE007 [ 27 Lis 2009, 13:39 ]
Temat postu: 

dzikidaniel podrzuc linka na to, wrzuccie na normalny serwer chocby z "poczty oferuje takei mozliwosci przechowywania.... bo an tych dziwnych stronach to jest krótko... albo daj pełny tutaj... i moderatorn niech zorbi z tego osobny temat z manualem w pierwszym poście...

jbc prosze o malia mail na pw lub gg

Strona 2 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/