Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
manual - zmiana bębnów na tarcze http://fiatpunto.com.pl/topic17051-75.html |
Strona 4 z 7 |
Autor: | Joint32 [ 30 Lis 2009, 15:10 ] |
Temat postu: | |
Ja bym z tym nie ryzykował nie wiadomo czy ta blacha to zwykła stal czy jakiś stop o określonych właściwościach,no i lepiej i łatwiej znaleźć na szrocie GT. [ Dodano: 30 Lis 2009 15:10 ] Swoją drogą jak tak patrzę na te wszystkie potrzebne części i ceny to zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe bębny i szczęki? |
Autor: | wałek [ 30 Lis 2009, 16:40 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: łatwiej znaleźć na szrocie GT.
ciekawe na jakim szrocie chyba w UK |
Autor: | xONx [ 30 Lis 2009, 17:29 ] |
Temat postu: | |
Joint32 napisał(a): [ Dodano: 30 Lis 2009 15:10 ]
Swoją drogą jak tak patrzę na te wszystkie potrzebne części i ceny to zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe bębny i szczęki? zależy czy ktoś chce mieć tarcze czy bębny z tyłu w samochodzie, tarcze lepiej się prezentują i hamują |
Autor: | Kiko [ 30 Lis 2009, 18:28 ] |
Temat postu: | |
Joint32 do kaszla montują do przednich hamulcy takie flansze i montują silnik 1.1 i do działa wiec ja jak bym miał robić to wybrał bym się do tokarza żeby mi coś takiego zrobił |
Autor: | Joint32 [ 30 Lis 2009, 20:29 ] |
Temat postu: | |
Może masz rację.Wiem ,że tarcze lepiej hamują i wyglądają,ale koszt całej operacji chyba jest za wysoki jak dla mnie |
Autor: | pies86 [ 03 Lut 2010, 14:49 ] |
Temat postu: | |
ludzie dajcie aktualnego linka do tej przeróbki bo znów wygasł |
Autor: | posti [ 03 Lut 2010, 21:14 ] |
Temat postu: | |
albo na stale do dzialu download jak mozna prosic |
Autor: | pies86 [ 05 Lut 2010, 14:42 ] |
Temat postu: | |
no to chyba się linka nie doczekamy;/ |
Autor: | dzikidaniel [ 06 Lut 2010, 00:29 ] |
Temat postu: | |
Trochę cierpliwosci. Nie zawsze można mieć wszystko od zaraz... manual Konto jest na premium więc chyba nie zginie |
Autor: | pies86 [ 11 Lut 2010, 21:25 ] |
Temat postu: | |
prosta sprawa czy ktoś kto już posiada zaciski na tyle czy mógłby poświęcić się i wrzucić na tył felgę 13tkę bo nie ukrywam jak wielkie było by moje rozczarowanie jeśli załatwię sobie zaciski i okaże się że z tego "chyba pasują" wyjdzie wielka kupa.Byłbym niesamowicie wdzięczny |
Autor: | dzikidaniel [ 11 Lut 2010, 22:38 ] |
Temat postu: | |
Nie pasują. Od razu Ci mówię. No chyba ze byś nie potrzebował ręcznego to 13tki zmieścisz. Albo szukaj od Uno Turbo. Na te 13tki wejdą. |
Autor: | STax [ 11 Lut 2010, 22:40 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel napisał(a): Albo szukaj od Uno Turbo. Na te 13tki wejdą.
A jakie uno T ma z tyłu tarcze wielkościowo? Mniejsze niż putno? |
Autor: | dzikidaniel [ 11 Lut 2010, 22:48 ] |
Temat postu: | |
227 chyba. Nie pamiętam dobrze. I pasują na 13tki bo takie seria UT miało. |
Autor: | STax [ 11 Lut 2010, 22:51 ] |
Temat postu: | |
Wersja hardcore - tarcze 180mm z poloneza (wersja ze starym układem z 4 tarczami ) |
Autor: | dzikidaniel [ 11 Lut 2010, 22:52 ] |
Temat postu: | |
A wmontujesz to? Bo od UT pasują P&P... |
Autor: | STax [ 11 Lut 2010, 22:56 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel: wmontuje się wszystko. P&P pewnie nie, dlatego mówię - wersja hardcore. BTW wracając do zasików i tarcz z uno - skoro są mniejsze niż 240mm to wydaje mi się, ze to dobra droga, jak ktoś nie zmienia przednich tarcz na wieksze a chce tarcze z tyłu. |
Autor: | pies86 [ 12 Lut 2010, 00:24 ] |
Temat postu: | |
uno turbo ze świeczką takiego szukać;/ |
Autor: | STax [ 12 Lut 2010, 10:43 ] |
Temat postu: | |
pies86 napisał(a): uno turbo ze świeczką takiego szukać
Fakt, rzadkość dziś. Ciekawe ile w ASO by wołali za zaciski od uno T. |
Autor: | pies86 [ 12 Lut 2010, 11:48 ] |
Temat postu: | |
przeczytajcie sobie forum o uno ..oni z kolei biorą zaciski z punta gt... więc gdzie tu logika? |
Autor: | dzikidaniel [ 12 Lut 2010, 12:27 ] |
Temat postu: | |
W PGT masz 240mm i nie założysz 13tek. Tu jest logika. |
Autor: | STax [ 12 Lut 2010, 12:30 ] |
Temat postu: | |
Hmm, ale tak na doba sprawę... Bo z przodu 240mm i 13" to standard w punciakach. Z tyłu dzikidaniel piszesz że przez mechanizm ręcznego 13" nie wejdzie, ale z tego co kojarzę, to jak widziałem ten mechanizm w zacisku nie powinien chyba wpływać na ilość miejsca. No ale spierał się nie będę bo nie sprawdzałem. |
Autor: | dzikidaniel [ 12 Lut 2010, 12:34 ] |
Temat postu: | |
Przyjrzyj się jeszcze raz. No i zaciski jest inny i weź to też pod uwagę. |
Autor: | ipIV [ 12 Lut 2010, 23:43 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): w takim razie ipIV ma nielegalną zmianę układu hamulcowego
Z przodu oczywiście, że jest nielegalna... Mimo że układ hamulcowy różni się de facto tym co wymieniłem jest to nielegalne bo jest to 1,2 8V a nie 1,3 MJ. Miałem zgryz czy powiedzieć o tym TU po bum, żeby nie było "panie homologacji to nie ma pana tam być nie powinno" - sytuacja dokładnie taka jak z zenonem. Ale jakoś się nie przypierniczyli a mogli a kombinowali jak się tylko da żeby jak najmniej wypłacić Ale rzeczoznawca co mi powiedział: "Diagnosta widział? - widział badanie techniczne przeszedł? - przeszedł, więc w czym problem?" Jak by co w takiej sytuacji diagnosta beknie a nie my :] [ Dodano: 12 Lut 2010 18:41 ] Poza tym 13" powinno wejść na 240.... na 240 z przodu wchodzi a zacisk jest większy. Dopiero dla 257 14" to minimum, 284 - 15", 305 - 16". [ Dodano: 12 Lut 2010 18:41 ] W escorcie mk7 z przodu są wentylowane 240-tki 13" wchodzi. [ Dodano: 12 Lut 2010 18:44 ] 13" wejdzie z palcem w czterel literach (13 od 14 ma promień mniejszy o 1,27cm czyli tyle ile ma łeb tej 13-tki mocującej zacisk do jarzma), natomiast nie montowałbym tarcz na tył do auta bez absu, bez modyfikacji przodu, a wtedy 13" i tak odpada. A inna bajka, że ten przewód hamulcowy widoczny na foto to mega druciarnia i bym czegoś takiego nie zamontował. Sztywny ma być trwale przymocowany do belki i z zaciskiem połączony przewodem elastycznym - dlaczego? z tego prostego powodu, że zacisk podczas hamowania drga, przesuwa się - długo nie wytrzyma z powodu najzwyklejszego w świecie zmęczenia materiału. Nie jest to sztywny zacisk wielotłoczkowy, a zwykły pływający (pozycja zacisku z nowymi klockami i zuzytymi różni się o około 1cm ). W przypadku bębna ok cylinderek jest na stałe sztywno do belki zamocowany. Modyfikacje układu hamulcowego muszą być zrobione profesjonalnie a nie za pomocą garażowego drutu trochę zdrowego rozsądku A osłona tarczy jest po to, że jak cofając np zimą zaorasz w zaspę i wlezą tam grube kawały lodu żeby nie spowodowały dotknięcia elastycznego przewodu o tarczę. [ Dodano: 12 Lut 2010 18:45 ] btw. ten zacisk wygląda dokładnie tak samo jak ten z HGT Jak na mój gust po przyjrzeniu sie belce z HGT wystarczy kupić flanszę przykręcaną do belki, piastę, zacisk i przewody hamulcowe. (jeśli chodzi o mk2) [ Dodano: 12 Lut 2010 22:43 ] Łosz sory dopiero teraz udało mi sie zdobyc tego pdfa. Masz OK |
Autor: | LichuniU [ 11 Maj 2010, 20:17 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel małe pytanko, czy przypadkiem do manuala w spis części nie wdarł Ci się mały błąd? Napisałeś ze w ASO płytki do zamocowania zacisków to 7769903, patrzyłem i taki numer katalogowy mają płyty osłaniające tarczę (końcówki 903 i 904) a płytki mocujące zacisk to 7769907... Mam nadzieję że podkładki miały dobry numer bo dziś zamówiłem a nie miałem możliwości sprawdzenia czy to te czy nie Najprawdopodobniej w sobotę będę się brał do montażu, zmiana przodu i tyłu Pozdrawiam |
Autor: | dzikidaniel [ 11 Maj 2010, 20:30 ] |
Temat postu: | |
Bardzo możliwe. Sprawdzałem kilka razy numery ale nie dojżałem tego. Nr podkładki jest ok. Jak nie zapomne to zrobię korektę manuala i wrzucę. PS. Te płyty już nie są w PL dostępne (no chyba że gdzieś na magazynie leżą)... |
Strona 4 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |