You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Kwi 2024, 16:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #379367 Wysłany: 08 Lip 2010, 21:41; 
 Temat postu: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
W zasadzie temat mówi wszystko. ;)

Poniżej filmik prezentujący ową czynność.


http://www.youtube.com/watch?v=9Xz4UoB1pKs


Należy wejść pod auto, złapać za pancerz linki otwierania maski i pchnąć go w kierunku zamka pokrywy silnika.

Gdyby ktoś np jakoś wyrwał z zamka ten pancerz itp to wystarczy w ten otwór gdzie wchodzi owy pancerz wsadzić jakiś sztywny drut i pchnąć, maska również się otworzy.


PS: Polecałbym, aby temat udostępnić jedynie użytkownikom zarejestrowanym, po co ułatwiać "ludziom o złych zamiarach" sprawę. ;)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #380307 Wysłany: 13 Lip 2010, 11:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009,
Posty: 280
Pomógł: 6
W moim kropku zapomnij ze sie tak dostane z zamontowanym silnikiem diesla nie ma az tyle miejsca nawet tam reki nie wloze od spodu

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380357 Wysłany: 13 Lip 2010, 17:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Jeśli nie da się zmieścić ręki między blokiem silnika, a chłodnicą to w takim razie poradnik przyda się użytkownikom mniejszych silników. Tu pokazane jest jak to wygląda w 1.2 8v

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380500 Wysłany: 14 Lip 2010, 11:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009,
Posty: 280
Pomógł: 6
Obudowa filtra powietrza wypelnia ta luke ktora jest w 1.2
ale dobrze ze taka mozliwosc istnieje i wielkie brawo za odkrycie tego moze to tez miec zastosowanie w innych autach

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380553 Wysłany: 14 Lip 2010, 18:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
tego nie sprawdzałem ale myślę że gdyby odkręcić rączkę otwierania maski pod deską że wnętrzu auta i od środka auta intensywnie pchnąć do przodu cały pancerz to maska też by się otworzyła bo pancerz jest dość sztywny.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380564 Wysłany: 14 Lip 2010, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT
Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 3780
Pomógł: 5
buladag nie ma takiej opcji. Zakręt przy akumulatorze zaabsorbuje całe popychanie z wnętrza. Jak nie ma opcji dojść od spodu do linki przy zamku to jest jeszcze wariant 2 z kluczem 13. Odkręcenie zamka przez wlot powietrza w zderzaku. Jest już dział w którym jest opisane jak to zrobić.

[ Dodano: 14 Lip 2010 20:04 ]
Konkretnie tutaj: http://fiatpunto.com.pl/topic3332.html

[ Dodano: 14 Lip 2010 20:06 ]
Jeszcze taki mały drobiazg. Jak ktoś obniżał zawieszenie to może mieć problem z przeciśnięciem głowy pod zderzakiem. :E Bez podnoszenia może się nie udać.

_________________
Wiecha [*2000 +2013]
"Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014]
"Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...]
K-750 - „Moja historia.”
Lada Niva - "Co ja zrobiłem"

Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują.
Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu.
Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380695 Wysłany: 15 Lip 2010, 13:03; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
_wladimir_ napisał(a):
Jeszcze taki mały drobiazg. Jak ktoś obniżał zawieszenie to może mieć problem z przeciśnięciem głowy pod zderzakiem.

noo głowa przechodzi tylko położona na boku i to ciasno :E Ale kiedyś jak mi się nudziło to wystarczy sie położyć, wsadzic rękę wymacać linkę i już :E

[ Dodano: 15 Lip 2010 13:01 ]
Można sobie zrobić taki patent na otwieranie drzwi :P Do sygnału masy otwieranie dolutować przewód, z drugiej strony zaizolować dobrze, przeciągnąć pod maskę gdzieś przymocować, gdzie się dojdzie ręką.
W razie zatrzaśnięcia kluczyków w aucie XXX km od domu wystarczy wyjąć owy przewód, zębami odizolować (jakiś cienki dać :P np 0,35mm^2) i dotknąć byle czego bez lakieru i drzwi się otwierają :E

[ Dodano: 15 Lip 2010 13:03 ]
heh :P niezły poradnik dla złodzieja :lol2: :E brakuje jeszcze awaryjnego odpalania bez kluczyków :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380714 Wysłany: 15 Lip 2010, 15:19; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT
Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 3780
Pomógł: 5
ipIV napisał(a):
W razie zatrzaśnięcia kluczyków

Patent dobry tylko że w Punto to trzeba się naprawdę postarać żeby kluczyki zatrzasnąć. :)

_________________
Wiecha [*2000 +2013]
"Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014]
"Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...]
K-750 - „Moja historia.”
Lada Niva - "Co ja zrobiłem"

Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują.
Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu.
Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380760 Wysłany: 15 Lip 2010, 17:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
wystarczy mieć zamknięte drzwi i otwarty bagażnik. Kładziesz klucz w bagaju, odruchowo zamykasz i gotowe :)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380769 Wysłany: 15 Lip 2010, 18:17; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
buladag napisał(a):
Kładziesz klucz w bagaju, odruchowo zamykasz i gotowe

staram się nie kłaść kluczyków w bagaju :P Właśnie z tego powodu :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380831 Wysłany: 15 Lip 2010, 21:38; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT
Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 3780
Pomógł: 5
buladag można też zamknąć od tyłu przednie drzwi a tylne zatrzasnąć ale oba przykłady potwierdzają że trzeba się bardzo postarać.

_________________
Wiecha [*2000 +2013]
"Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014]
"Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...]
K-750 - „Moja historia.”
Lada Niva - "Co ja zrobiłem"

Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują.
Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu.
Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380878 Wysłany: 15 Lip 2010, 23:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Dlatego ja w trasę zawsze biorę dwa klucze. :E Jeden ktoś ma na szyi, drugi jest w użytku. :)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380884 Wysłany: 15 Lip 2010, 23:45; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
jeżeli masz zardzewiały zamek, to zapomnij,że w taki sposób otworzysz maskę:) przerabiałem to rok temu u znajomego w mk II :E
w 3D o tyle dobrze,że są duże owory w zderzaku i tak odkręciłem cały zamek i wtedy jakoś poszło :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380885 Wysłany: 15 Lip 2010, 23:56; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
PII jeszcze można otworzyć za pomocą sznurka z odpowiednio zawiązaną pętlą :>

Przeciskasz na chama przez uszczelke....ściągasz w dół, przeciągniesz tak zeby pętla wpadła na bolec, zaciskasz pętle i ciągniesz sznurek go góry i otwierasz - widziałem gdzieś takie filmiki na jakiejś złodziejskiej stronce :E :E :E :E Ale nie pamiętam już gdzie i nie pamiętam jak sie taką pętlę wiązało :E

Patent do zastosowania w większości aut z bolcem przy oknie :E

[ Dodano: 15 Lip 2010 23:53 ]
Dlatego jak np. wałek zrobił zlikwidować bolec przy okazji robienia nowej tapicerki i dorobić przycisk na "masę" do zamykania drzwi :P

Ale w PII 5d nie zda to egzaminu bo tylne drzwi jak są zaryglowane klamką się nie otworzy chyba, że... zrobić przycisk otwieranie i zamykanie :P

[ Dodano: 15 Lip 2010 23:56 ]
co do maski... dorzucić w pas przedni siłownik i zrobić otwieranie na przycisk :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380910 Wysłany: 16 Lip 2010, 00:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
ipIV napisał(a):
dorzucić w pas przedni siłownik i zrobić otwieranie na przycisk

Troszkę mało miejsca, ale raczej wykonalna sprawa. :)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380912 Wysłany: 16 Lip 2010, 01:10; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
buladag napisał(a):
Troszkę mało miejsca, ale raczej wykonalna sprawa.

siłownik z wbudowaną linką spokojnie da radę ;) miałem to rok temu zrobić (nawet przymiarkę zrobiłem) ale po prostu nie chce mi się - nie jest to nic koniecznego :D

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #380962 Wysłany: 16 Lip 2010, 13:37; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT
Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 3780
Pomógł: 5
ipIV napisał(a):
siłownik z wbudowaną linką

Która w końcu przerdzewieje i potrzebne będzie awaryjne otwieranie. Koło się zamyka. :mrgreen:

_________________
Wiecha [*2000 +2013]
"Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014]
"Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...]
K-750 - „Moja historia.”
Lada Niva - "Co ja zrobiłem"

Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują.
Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu.
Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #542601 Wysłany: 31 Sty 2012, 00:40; 
 Temat postu: Re:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 23 Sty 2012,
Posty: 18
ipIV napisał(a):
buladag napisał(a):
Kładziesz klucz w bagaju, odruchowo zamykasz i gotowe

staram się nie kłaść kluczyków w bagaju :P Właśnie z tego powodu :E



Hehehe. No to jestem moze jedynym ktory w taki sposob zatrzasnal kluczyk dwa razy a nie mam zapasowego. Zawsze buty robocze mam w bagazniku i ubieram je siedzac na progu bagaznika. Tak zatrzasnalem bagaznik z kluczykiem dwukrotnie. Za pierwszym razem pomogl mi koles ktory umial otwierac za pomoca drutu ale zlamal mi przy okazji plastikowa obudowe zamka. Za drugim razem juz sam probowalem i tez zlamalem ta obudowe. Nie pozostalo nic innego jak walnac szybe w tylnich drzwiach mlotkiem

Temat moze nie ten ale nie ma sensu zakladac nowego jak sadze
Mam aktualnie problem z zamykaniem przedniej klapy. Gdy otwieram idzie to bardzo ciezko i uchwyt nie wraca na swoje miejsce po otwarciu. Aby zamknac musze naprawde mocno przywalic. Co toi za usterka i jak ja naprawic?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #542603 Wysłany: 31 Sty 2012, 00:48; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
sidiks napisał(a):
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM

80KM a nie 86KM

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #542744 Wysłany: 31 Sty 2012, 16:25; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009,
Posty: 280
Pomógł: 6
Zobacz czy linka nie ma gdzies zalaman przesmaruj (olej) ja profilaktycznie sprawdz mechanizm zamykania czy dziala czy sa sprezyny tez go przesmaruj (smar)

_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #544182 Wysłany: 03 Lut 2012, 23:50; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT
Rejestracja: 19 Sie 2008,
Posty: 3780
Pomógł: 5
sidiks, zlej też cały zamek jakimś WD czy innym wynalazkiem tego typu. U mnie w tym miejscu był problem. Cały mechanizm się zabrudził i działał dość "muliście".

_________________
Wiecha [*2000 +2013]
"Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014]
"Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...]
K-750 - „Moja historia.”
Lada Niva - "Co ja zrobiłem"

Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują.
Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu.
Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548497 Wysłany: 14 Lut 2012, 00:19; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 23 Sty 2012,
Posty: 18
_wladimir_ napisał(a):
sidiks, zlej też cały zamek jakimś WD czy innym wynalazkiem tego typu. U mnie w tym miejscu był problem. Cały mechanizm się zabrudził i działał dość "muliście".


Dzieki. Wlasnie tu tkwil problem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622183 Wysłany: 26 Paź 2012, 21:17; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 27 Lut 2012,
Posty: 502
Pomógł: 2
Dzisiaj też spotkał mnie ten problem. Ze względu na pogodę ciężko będzie już zrobić to samodzielnie, a nie wiem czy warto odstawiać to do magika, przydałby się ktoś kto się już z tym problemem spotkał. Dlatego zastanawiam się ile za rozwiązanie tego problemu zaśpiewa sobie ASO.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622191 Wysłany: 26 Paź 2012, 21:59; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
To jest 10s roboty, magik zrobi to tak samo. Póki jest na plusie to chyba warto wziąć koc i p0ołożyć się na chwile na glebie niż wydawać kase.
Ja przy -10 wymieniałem półoś więc nie pękaj. :E

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622339 Wysłany: 27 Paź 2012, 16:12; 
 Temat postu: Re: Awaryjne otwieranie maski/pokrywy silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 27 Lut 2012,
Posty: 502
Pomógł: 2
Dzwoniłem dzisiaj do ASO - za wymianę zaśpiewali sobie 100,- plus 65 zł nowa linka.

Cena abstrakcyjna jeśli faktycznie to takie proste. W poniedziałek trzeba podzwonić po magikach :) Bo pogoda stanowczo nie sprzyja. Zresztą ja mam diesla i osłonę pod autem więc jest dostęp trudniejszy. Dlatego nie chce mi się za to zabierać w taką pogodę.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO