Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Punto mk I - podstawowe dane techniczne - FAQ http://fiatpunto.com.pl/topic10469.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | STax [ 11 Wrz 2008, 19:25 ] |
Temat postu: | Punto mk I - podstawowe dane techniczne - FAQ |
Wszystkie dane na podstawie instrukcji obsługi z 97r i ewentualnie książki "Fiat Punto" z WKŁ Silniki: 55 i 6 speed kod: 176B2.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 9,6:1 średnica i skok tłoka (mm): 70x72 pojemność skokowa: 1108ccm moc maksymalna: 54kM przy 5500obr/min maksymalny moment: 86Nm przy 3250obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm Ciśnienie wtrysku: 1 bar Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min 60 i selecta kod: 176B4.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 9,6:1 średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9 pojemność skokowa: 1242ccm moc maksymalna: 60kM przy 5500obr/min maksymalny moment: 98Nm przy 3000obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm Ciśnienie wtrysku: 1 bar Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min 75 i HSD kod: 176A8.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 9,8:1 średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9 pojemność skokowa: 1242ccm moc maksymalna: 73kM przy 6000obr/min maksymalny moment: 106Nm przy 4000obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,45 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm Ciśnienie wtrysku: 2,5 bar Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min 85 i Sporting 1,2 kod: 176B9.000 cylindry: 4 w linii zawory: 4 na cylinder stopień sprężania: 10,2:1 średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,86 pojemność skokowa: 1242ccm moc maksymalna: 86kM przy 6000obr/min maksymalny moment: 113Nm przy 4500obr/min Obroty biegu jałowego: 750-850obr/min 90 i Sporting 1,6 kod: 176A9.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 9,5:1 średnica i skok tłoka (mm): 86,4x67,4 pojemność skokowa: 1581ccm moc maksymalna: 88kM przy 5750obr/min maksymalny moment: 127Nm przy 2750obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm Ciśnienie wtrysku: 3 bar Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min GT (1,4 Turbo) kod: 176A4.000 cylindry: 4 w linii stopień sprężania: 7,8:1 średnica i skok tłoka (mm): 80,5x67,4 pojemność skokowa: 1372ccm moc maksymalna: 133kM przy 5750obr/min maksymalny moment: 204Nm przy 3000obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm Turbosprężarka chłodzona płynem chłodniczym z zaworem "waste gate" i intercoolerem, doładowanie 1,3 bar Ciśnienie wtrysku: 1 bar Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min D kod: 176B3.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 20,5:1 średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2 pojemność skokowa: 1698ccm moc maksymalna: 57kM przy 4500obr/min maksymalny moment: 98Nm przy 2500obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,25 +/- 0,35m, zawór wydechowy 0,3 +/- 0,4mm Obroty biegu jałowego: 770-850obr/min TD kod: 176A5.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 19:1 średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2 pojemność skokowa: 1698ccm moc maksymalna: 71kM przy 4500obr/min maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min EGR Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min TD + katalizator kod: 176A3.000 cylindry: 4 w linii zawory: 2 na cylinder stopień sprężania: 19:1 średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2 pojemność skokowa: 1698ccm moc maksymalna: 69kM przy 4500obr/min maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,3 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,35 +/- 0,05mm Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min EGR Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min Tyle na początek, systematycznie będę dopisywał |
Autor: | mrider [ 12 Wrz 2008, 00:06 ] |
Temat postu: | |
W kodach silników jest troszkę nie tak... W wolnej chwili podam prawidłowe. |
Autor: | STax [ 12 Wrz 2008, 08:55 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel: pojemność faktycznie przy kopiowaniu nie zmieniłem Oznaczenia wg instrukcji. Instrukcja z 97' roku więc dane dla GT też z tego roku... mrider: te kody są prawidłowe dla punto sprzedawanych w Polsce w 97r. We Włoszech mogły być inne, ale faktycznie coś przy dieslach namieszałem przez stosowanie kopiuj+wklej ... |
Autor: | mrider [ 13 Wrz 2008, 00:57 ] |
Temat postu: | |
Punto 55/6 speed: 176A6.000 i 176B2.000 Punto 60: 176A7.000 i 176B4.000 Punto Selecta 176B1.000 Punto 75 176A8.000 Punto 90 176A9.000 Punto TD 176A5.000 Punto TD+kat 176A3.000 Punto GT (98kW) 176A4.000 Wersje z centralkami wtryskowo-zapłonowymi Magneti Marelli (wszystkie od 55 do 85, centralki z kodem IAW xxxxxx) występują w dwóch odmianach, z implementacją immobilisera lub bez. W przypadku immobilisera jest to zawarte w oznaczeniu centralki w postaci wpisu IMB na końcu kodu, np. IAW 6F.SB.xx.xxxxxxxxxx.IMB Oleje: Benzyniaki oprócz GT: Półsyntetyk SAE 15W40 CCMC G4, API SG i półsyntetyk SAE 10W40 CCMC G5, API SH GT: półsyntetyk SAE 10W40 CCMC G5, API SH Klekoty: Mineralny SAE 15W40 CCMC PD2, API CD Oleje do skrzyni biegów: Manual: SAE 80W EP, API GL4 Automat: Uniwersalny CVT Płyn chłodniczy na bazie glikolu, krzemionkowy (zielony/niebieski) Brakuje dwóch kodów silników od GT. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |