Prosze o sprawdzenie logow z odczytu komputera. Problemy mam takie: nie rowna praca silnika po rozgrzaniu i takie chwilowe zamulenia podczas jazdy. Widze ze jest blad lambdy ale czy to nie dlatego ze jest gaz?? Na kompie od gazu widze ze sonda pracuje tylko ta sinusoida jest taka bardziej rozwlekła nie taka skupiona.
PARAMETRY: 2013-11-13 19:54:49 IAW Scan 2 [v0.80] POŁĄCZONO Z: Nieznany Magneti-Marelli IAW-6F/16F SPI --------------------------------------------------------------
Kod ISO: 55D085?????? Numer katalogowy: 61602.063.01
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY: Obroty silnika: RPM
BŁĘDY: Sonda lambda [Z]
BŁĘDY: Sonda lambda [Z]
PARAMETRY:
PARAMETRY: Obroty silnika: 967 RPM
PARAMETRY: Obroty silnika: 988 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms
PARAMETRY: Obroty silnika: 983 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 87 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 ° Napięcie akumulatora: 13,69 V Korekta sondy lambda: 1,00 Pozycja silnika krokowego: 8 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): 104 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: Obroty silnika: 1008 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 87 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 1,00 Pozycja silnika krokowego: 8 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): 104 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: Obroty silnika: 1007 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 87 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 1,00 Pozycja silnika krokowego: 11 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): 104 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: Obroty silnika: 879 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 372 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 87 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 9,74 ° Napięcie akumulatora: 13,69 V Korekta sondy lambda: 1,00 Pozycja silnika krokowego: 8 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): 104 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: Obroty silnika: 930 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 360 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 88 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 1,02 Pozycja silnika krokowego: 8 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): 104 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: Obroty silnika: 2869 RPM Czas wtrysku: 0,95 ms Wyprzedzenie zapłonu: 21,50 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 404 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 88 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 20,32 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 0,97 Pozycja silnika krokowego: 58 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: -384 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): -128 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
|