|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 16:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sensejjj |
#179997 Wysłany:
15 Paź 2008, 18:14; Temat postu: zerwany gwint |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 03 Sie 2008, Posty: 34
|
Mam zerwany gwint przy jednej ze śrub mocujących termostat , przez co nie moge przykręcić dobrze go do bloku silnika . Przeciaka mi woda i mam przez to ubytki . Silikon ani chermetyk nie pomaga. Tak myslałem czy może zamiast silikonu użyć jakiegoś kleju ( poxilina) . Jak myślicie czy zda to egzamin?
[ Dodano: 15 Paź 2008 18:14 ] Dokładnie to jest zerwany gwint w środku bloku.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Adas |
#180001 Wysłany:
15 Paź 2008, 18:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Zerwany czyli pękła śruba i została??, jak nie to ja bym po prostu wziął gwintownik i spróbował naprawić gwint. Jak urwałeś śrubę, to wiertarka dobrej jakości wiertło, na początku trójeczka, później 4 czka, i gwintujemy. Moim zdaniem, poxilina to zły pomysł, tam jest dość duże ciśnienie, szczególnie gdy się otwiera termostat..
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
sensejjj |
#180013 Wysłany:
15 Paź 2008, 18:38; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 03 Sie 2008, Posty: 34
|
Gwint jest zerwany w środku . Próbowałem już poprawiać gwint , ale nie pomaga . Żeby przewiercic i nagwintować trzeba zdjąć całą głowice bo inaczej nie ma dojścia . Nie dam sobie sam z tym rady. Znalazłem klej JB Weld mysle że nim posmaruje i chyba będzie oki. Wytrzymuje do 315 stopni i mozna wszystko z nim robić. Tylko boje sie że jak termostat mi kiedys walnie to wtedy będzie problem żeby to zdjąć. Chociaż w najgorszym wypadku będzie mozna to odciąć ( termostat kupić nowy , nie jest drogi).
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|