You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 19:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #181774 Wysłany: 20 Paź 2008, 23:05; 
 Temat postu: gdzie jest termostat w 1.7 td
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: strzelin
Rejestracja: 22 Wrz 2008,
Posty: 9
coś mi sie za bardzo zaczyna grzać moj t.d, a nie mogę stwierdzić jaka jest temperatura bo mam wersję dla "wróżek" z kontrolką, ale jak dam ogrzewanie w kabinie to kontrolka gaśnie dlatego może termostat padł i blokuje swobodny przepływ do chłodnicy ( a inna wersja to u.p.g jak sie wypali też lubi się gotować płyn)

dlatego wyjoł bym termostat ale nie mam pojęcia w którym miejscu szukać( a miejsca na ręce bardzo mało pod maską)

_________________
punto 1.7 td VW passat 1.8
Omega B 2.0 16v, Bravo 1.4 12v


Góra
 Profil  
 

 
 Post #181801 Wysłany: 21 Paź 2008, 06:25; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: z Miasta Rowerów
Rejestracja: 22 Wrz 2008,
Posty: 18
termostat powinien być po prawej stronie silnika pomiędzy przewodami płynu chłodzącego silnik>chłodnica
wersja dla wróżek-hehe a to dobre :hahaha:

_________________
Punto 1.7 TD '95


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181925 Wysłany: 21 Paź 2008, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
A może termostat dobry, tylko wentylator się nie załącza . choć z drugiej strony diesel bardzo długo musi chodzić na postoju, żeby wentylator się włączył.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181967 Wysłany: 21 Paź 2008, 19:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno
Rejestracja: 01 Lip 2007,
Posty: 489
czech22 napisał(a):
...choć z drugiej strony diesel bardzo długo musi chodzić na postoju, żeby wentylator się włączył.

Oj bardzo bardzo długo, kiedys musiałem dość dobrze podładować akumulator na zewnatrz 25 st C, odpaliłem samochód na podwórku poszedłem ogladac film... zapomniałem przychodze po 2,5 h a temp do 1/3 skali podeszła , pomyslałem ze może coś u mnie z chłodzeniem nie tak ale na trasie to potrafi sie nagrzać tak do 3/4 jak go długo tak z 160 km/h pocisn ( wymieniona chłodnica, te gumowe przewody)

_________________
Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno :E
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182021 Wysłany: 21 Paź 2008, 21:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: strzelin
Rejestracja: 22 Wrz 2008,
Posty: 9
wentylator chodzi, za czesto nawet, a na czerwoną kontrolkę gdy mi zaświec,i to na ful ogrzewanie pomaga, a nie takie łatwe znaleźć termostat, za radą simon_stw chciałem sprawdzić no i ciasno jak w damskich spodniach :E więc tylko palcem idzie dojść :shock: no i problem z termostatem dalej jest

_________________
punto 1.7 td VW passat 1.8
Omega B 2.0 16v, Bravo 1.4 12v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #182135 Wysłany: 22 Paź 2008, 10:12; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: z Miasta Rowerów
Rejestracja: 22 Wrz 2008,
Posty: 18
spróbuj przewody pościągać przynajmniej ten górny. w punciakach to jest właśnie przerypane że nie można sie do niczego dostać bo ciasno

_________________
Punto 1.7 TD '95


Góra
 Profil  
 
 
 Post #183140 Wysłany: 25 Paź 2008, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Kwi 2008,
Posty: 25
termostat jest pod pompą vako jest to jeden cały moduł i dość drogi w porównaniu do benzynki
Jestem ciekaw czy jest możliwość wymiany samego wkładu termostu, czy trzeba cały ten moduł przerzucać

_________________
Punto 1,7TD/94r---------kropa


Góra
 Profil  
 
 
 Post #191239 Wysłany: 18 Lis 2008, 12:18; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 01 Paź 2008,
Posty: 6
Nie ma możliwości wymiany samego wkładu, z tego co wiem można zastosować patent z włożeniem termostatu do rury tylko na mniejszą temperaturę. Był taki w renault 5 i chyba 18 też, na 75 stopni.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO