|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
premo1422 |
#284124 Wysłany:
31 Sie 2009, 19:02; Temat postu: Zagotowanie płynu w chłodnicy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Przemysław
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 15 Cze 2008, Posty: 342
|
Witam wrociłem akurat z wakacji i podczas jazdy zagotował się płyn w chłodnicy co może być przyczyną. Płynu jest w sam raz, dodam że nastąpiło to jak jechałem 160km/h ( to było tak na sprawdzenie) ale po chwili postoju wszystko wróciło do normy :lol: spradzać coś czy może to był tylko taki indcydent
|
|
Góra |
|
 |
|
|
czech22 |
#284155 Wysłany:
31 Sie 2009, 20:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Po czym poznałeś, że plyn sie zagotował  Poza tym, czy jedziesz 40, czy 160 plyn nie ma prawa się zagotować. Prawdopodobnie w takiej sytuacji szwankuje termostat.
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#284303 Wysłany:
01 Wrz 2009, 07:37; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
czech22 napisał(a): czy 160 plyn nie ma prawa się zagotować
No, przy długiej jeździe na czerwonym polu obrotomierza to już ma prawo
premo1422: sprawdź termostat, bo może nie ma obiegu płynu i dlatego się zagotował.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Puntez |
#284372 Wysłany:
01 Wrz 2009, 12:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 334
|
U mnie płyn już wrze po kilkunastu minutach jazdy...
|
|
Góra |
|
 |
premo1422 |
#284502 Wysłany:
01 Wrz 2009, 19:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Przemysław
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 15 Cze 2008, Posty: 342
|
Niewiedziałem jak dokłądnie to nazwać fachowo:) Chodzi o to że jak się zatrzymałem na postój to aż płyn z chłodnicy leciał przez korek a podczas odręcania wiadomo wybijało. A 160 to u mnie jeszcze nie czerwone czerowne mam od 6 tyś obrotomierz jest do 8 tyś. AUtko 1.2 16V
|
|
Góra |
|
 |
set95 |
#286137 Wysłany:
07 Wrz 2009, 18:05; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 55
|
najprawdopodobniej uszkodzona jest uszczelka pod głowicą.
sprawdź czy masz bardzo naprężone przewody w układzie chłodzenia na rozgrzanym silniku, jeśli tak to nie ma wątpliwości. ewenualnie może jakoś zapowietrzył się układ, choć wątpie.
_________________ Fiat Punto 1.1 55 KM, 95r, lpg
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#286269 Wysłany:
07 Wrz 2009, 23:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
tez tak raz mialem jak byl upal i stalem w korku pod gore
|
|
Góra |
|
 |
marlu25 |
#286303 Wysłany:
08 Wrz 2009, 06:14; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 10
|
Witam,podepnę się do tematu.Otóż w moim punciaku po rozgrzaniu silnika i następnym jego wyłączeniu z pod korka chłodnicy ucieka płyn i to w dużych ilościach.Wentylator się załącza(choć wydaje mi się że trochę późno)więc obieg musi być,stąd mój wniosek że to uszczelka.Dodam że olej jest czysty nic do niego się nie przedostaje.Teraz pytania:),czy moje przypuszczenia są słuszne i ile kosztuje wymiana uszczelki z planowaniem głowicy oczywiśćie?
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#286339 Wysłany:
08 Wrz 2009, 12:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
takie cos z 450-500 zl kosztuje ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
|
|
Góra |
|
 |
juma |
#286768 Wysłany:
09 Wrz 2009, 19:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Lut 2009, Posty: 151
|
może termostat się otwiera ale może nie do końca ja bym to obstawiał ewentualnie pompa wody . uszczelka jest w porządku bo jak by poszła to nie ma znaczenia czy luz czy 16 czy 160 km/h ale zacznij od termostatu na 95%
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|