|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 09:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
majster1988 |
#334580 Wysłany:
10 Lut 2010, 22:39; Temat postu: Problem z silnikiem..PGT |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Okrajnik\Zywiec Rejestracja: 10 Lut 2010, Posty: 4
|
Witam. Zaczne moze od poczatku. Niedawno stalem sie posiadaczem PGT. Sprawa wyglada tak ze zaraz po kupnie samochod trzymal mocowo serie albo cos kolo tego. Nie pasowalo mi tylko to ze na wskazniku od boost`u bylo max(ok 1.6- przynajmniej tak jest wyskalowany) po dokladniejszych ogledzinach pod maska znalazlem schowany MBC. Poczytalem troche o nim i o jego regulacji. Gdy ustawie go tak zeby cisnienie bylo zblizone do seri tzn. na wskazniku wskazowka dochodzi do polowy, samochod przyspiesza jakby mial 70KM. Poza tym slychac jak tak od 2500obr turbinnka sie rospedza i max ustawione doladowanie osiaga przy ok 4200obr(a przeciesz mbc podobno daje odrazu kick`a na pelny boost). Jeszcze jedna sprawa bo nie chce wracac do tamtego, tak wysokiego dooladowania bo moze cos jebn... , wydaje mi sie ze czujnik max doladowania powinien mi obcinac przy takim doladowaniu(odpiety??). Wczesniej jak dalem mocno po garach przez dluzszy czas(np. na 4 biegu pod gore dlugo ciagne tak przy ok 5-5,5 tys obr) zapalala sie marchewa od wtrysku i gasla dopiero jak silnik spadl ponizej ok 2. tys obr., towarzyszyl temu takze smrod z wydechu (takiej spalenizny???). Poza tym wydaje mi sie ze turbina ma za duzego laga....
Jesli chodzi o stan podzespolow to turbina swiezo po wymianie(garret ale poprzedni wlasciciel mowi ze nie pamieta modelu  )
IC wiekszy, wymiarami zblizony do tego z Mastera, blow off, mbc
Co radzicie ,bo w ciemno nie chce nic grzebac....
|
|
Góra |
|
 |
|
|
adrian055 |
#334585 Wysłany:
10 Lut 2010, 22:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
jesli turbo nie orginal , i wieksza suszarka , wiekszy ic to laga bedziesz mial:) mi przy 4tys sie zalancza turbina:)
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
 |
majster1988 |
#334592 Wysłany:
10 Lut 2010, 22:54; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Okrajnik\Zywiec Rejestracja: 10 Lut 2010, Posty: 4
|
|
Góra |
|
 |
Rafalinek |
#334596 Wysłany:
10 Lut 2010, 22:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
daj jakąś fotę, bo może któryś z "naszych" sprzedawał i będzie łatwiej dojść, co tam jest pod maską.
mbc nie daje od razu kicka jak to napisałeś, tylko kumuluje ciśnienia aż do osiągnięcia żądanej wartości i dopiero wtedy jest j*bnięcie
I skąd jesteś, może ktoś z okolic będzie mógł Ci pomóc.
|
|
Góra |
|
 |
majster1988 |
#334617 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:14; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Okrajnik\Zywiec Rejestracja: 10 Lut 2010, Posty: 4
|
Jestem z okolic zywca(profil juz uzupelniony  ) lepszych zdjec teraz nie zrobie bo juz ciemno :

|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#334627 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
autko bartkagt czy jakos tak. turbina była zajechana z tego co słyszałem. Siedzi tam seria turbina i nie wiem czy nie ihi, ale garetty też montowali. Skoro masz laga to jakieś nieszczelności masz może w dolocie, bov nie trzyma, przepływka, sonda
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
Ostatnio edytowany przez BARTEKcoupe 10 Lut 2010, 23:21, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
 |
Rafalinek |
#334629 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
|
Góra |
|
 |
adrian055 |
#334636 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
no to napewno to:) sporo druciarstwa tam bylo to fakt:D
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#334639 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
turbo było zajechane po kupnie i sprężyny były cięte, dlatego auto stoi teraz wyżej(wymienione na ori chyba)
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
Rafalinek |
#334641 Wysłany:
10 Lut 2010, 23:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
No to chłopak teraz dowie się co o nieco o furze
Ale tak to jest, jak się zagląda na forum po kupnie GTeka, zamiast przed 
|
|
Góra |
|
 |
majster1988 |
#334662 Wysłany:
11 Lut 2010, 00:12; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Okrajnik\Zywiec Rejestracja: 10 Lut 2010, Posty: 4
|
tak, to ten kropek. Przestudiowalem caly temat, ale zawias jest caly zmieniony, jakies 3-4 cm wyzej od ostatnich zdjec z watku(kompromis pomiedzy wygladem a ergonomia) ale powrocmy do mojego problemu, bo tam odpowiedzi nie znalazlem...
fakt faktem ze nie moge powiedziec ze auto nie bylo katowane, ale wydaje mi sie ze tragedii nie ma 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|