|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lukprzemkry |
#477752 Wysłany:
30 Maj 2011, 11:34; Temat postu: Problemy z przejściem na gaz jak jest zimny. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 6
|
Witam serdecznie. Proszę fachowców o pomoc w następującej kwestii: w wyniku rozszczelnienia instalacji brakło mi gazu na trasie. Zakład po drodze wszystko zrobił i było ok, lecz tylko do następnego dnia rano. Od tamtej chwili sytuacja wygląda następująco: rano (temp na dworze około 10 st.) odpalam go na benzynie przygazuje, słyszę że się przełącza i momentalnie gaśnie. W ogóle nie podejmije pracy na gazie. Tak za 6 czy 7 razem się przełączy i idzie na gazie. Co dziwne wszystko zależy od temperatury otoczenia. Im cieplej na dworze tym szybciej się przełączy i chodzi. Jak wychodzę z pracy i jest koło 20 st. przełączy za drugim razem. Jeśli jest ciepło przełączy od razu i chodzi. Byłem na regulacji, czyszczeniu filtra, niestety nic nie pomogło. Mechanik widzi tylko i wyłącznie konieczność wymiany reduktora z racji iż instalacja ma 10 lat - koszt około 400 zł. Instalacja LOVATO. Auto Punto 1,2, 75. Z góry dziękuje za pomysły.
Pozdrawiam
Przemek
|
|
Góra |
|
 |
|
|
piter123321 |
#477762 Wysłany:
30 Maj 2011, 11:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
teoretycznie nie powinno sie od razu rozpoczynac jazdy na gazie na zimnnym silniku. to skraca zywotność membran w reduktorze.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
lukprzemkry |
#477769 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 6
|
Rozumiem, być może tak jest i zazwyczaj nie przełączam go OD RAZU po zapaleniu, lecz w chwili obecnej jest to konieczne, gdyż nie mogę sobie pozwolić by mi przełączył się po przekroczeniu 2,5 tysiąca obrotów podczas pokonywania skrzyżowania bądź ronda bo wtedy gaśnie i jest kłopot. Czyli teraz albo jeżdżę na benzynie albo do skutku go odpalam przed jazdą. Nadmienię, że nawet rano jak jest zimny i przejadę ze 2 km na benzynie. i choć lekko się nagrzeje - to przełączy się po zgaszeniu go i odpaleniu od razu.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#477770 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
Cytuj: teoretycznie nie powinno sie od razu rozpoczynac jazdy na gazie na zimnnym silniku. to skraca zywotność membran w reduktorze.
jeśli jest blokada temp. to wszystko ok i nic się nie dzieje, lukprzemkry
posprawdzaj połączenia może gdzieś nie działa ja miałem luźną wsuwkę na podłączeniu do elektrozaworu i były problemy wystarczyło poprawić i jest ok.
_________________ Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty  topic20164.html

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem 
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
lukprzemkry |
#477773 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 6
|
Co do blokady temperatury - raczej jej nie ma. Dotychczas można było go przełączyć na gaz w dowolnej chwili i przy dowolnej temperaturze, a użytkuje go już 6 lat. Oczywiście mówię o temperaturach dodatnich.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#477775 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
lukprzemkry |
#477776 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:18; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 6
|
Nie mówię, że nie, lecz chciałem poznać Wasze opinie, gdyż zbyt biegły w temacie nie jestem. Zastanawia mnie tylko to, czy to, iż brakło mu gazu mogło mieć jakiś na to wpływ czy też nie ? Nigdy wcześniej nie dopuszczałem do takiej sytuacji, by się wystrzelać do końca. Być może to po prostu zbieg okoliczności i tyle... Podjechałem jeszcze do jednego gaziarza i ten z kolei rzekł - że nierówno się zawory otwierają i będzie szukać. Ale to szukać mnie przeraziło bo wcześniej u innego już trochę kaski zostawiłem i nic zatem szukanie następnego jakoś mnie przeraziło ... 
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#477778 Wysłany:
30 Maj 2011, 12:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
lukprzemkry |
#477795 Wysłany:
30 Maj 2011, 13:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 6
|
OK. Rozejrzę się czy coś tam luzem nie lata ....
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#477816 Wysłany:
30 Maj 2011, 14:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
zuzyte membrany
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
pielaa4 |
#477839 Wysłany:
30 Maj 2011, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: krakow Rejestracja: 28 Wrz 2007, Posty: 264 Pomógł: 12
|
Miałem podobna sytuacje ze nie chcial sie przelanczac na gaz jak byl zimny a nie mialem czujnika temp . bylem u kilku gaziarzy i nie znalezli usterki problem ustepowal jak sie auto zagrzalo okazalo sie ze gdzies powstal zimny lut przy lutowaniu kabli ale nie znalazlem wiec kupilem komplet kabli i przelutowalem cala wiazke kabli i od tej pory jest ok.
a co drugiej sytuacji co opisujesz ze przelonczy na gaz i zgasnie prawdopodobnie któras cewka od gazu sie konczy i nie otwiera elektrozaworu .
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|