You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #511847 Wysłany: 17 Paź 2011, 11:39; 
 Temat postu: Problem z chłodzeniem silnika , brak ogrzewania
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 06 Wrz 2011,
Posty: 19
Witam szukałem troche na forum ale nic nie znalazłem . Mam problem z chłodzeniem silnika i ogrzewaniem . płyn chłodzący jest , termostat wymieniłem na nowy , Wskazówka po przejechaniu kilku km zaraz rośnie , chłodnica jest zimna jak lód , ogrzewanie nie działa . Jak chce odpowietrzyć to nie leci żadna ciecz z niego na uruchomionym silniku , Podejrzewam że mogłą pójsć pompa a może coś innego ? Z góry dzięki za pomoc :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #511859 Wysłany: 17 Paź 2011, 13:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
no raczej pompa do wymiany, a odkręć odpowietrznik chłodnicy i podgazuj auto na wyższe obroty czy wtedy leci płyn?

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #513626 Wysłany: 23 Paź 2011, 20:31; 
 Temat postu: Re: Problem z chłodzeniem silnika , brak ogrzewania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Maj 2011,
Posty: 274
Pomógł: 8
Na 100 % zapowietrzony układ.
Wlej płynu do chłodnicy. Uruchom silnik i oczywiście odkręć 2 odpowietrzniki. Jeden przy chłodnicy a drugi z tyłu silnika.
Podnieś obroty do 2.2-2.6 tyś.
Odczekaj z takimi obrotami przez minutę i sprawdź czy płyn leci już z tylnego odpowietrznika, jeżeli nie to powtórz krok ze zwiększaniem obrotów. I tak do skutku. Jeżeli płyn zacznie lecieć z tylnego odpowietrznika to go zakręć. Przedni zostaw nadal otwarty. W razie potrzeby dolej płynu do układu (na pewno będzie trzeba).
Powtórz kroki z obrotami do momentu kiedy płyn zacznie się przelewać z odpowietrznika przy chłodnicy.
Potem odpowietrznik zakręcasz i gotowe.

Miałem podobny problem co ty. Silnik strasznie szybko się grzał i osiągał temperaturę na granicy czerwonego pola i wentylator włączał się kiedy chciał. Odpowietrzenie pomogło.

_________________
    PuntoMazowszeTeam

    Lubię przy nim grzebać, niezależnie od tego, co się zepsuło :E

Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO