co do wymiany płynu chłodniczego: robiłem to całkiem niedawno, więc moge troszku opisać
No wiec tak: pierwsza rzecz to odkrecasz korek zbiornika wyrównawczego, potem sciągasz któryś z węży na dole chłodnicy (ostrożnie z tym i lepiej odczekac az auto troszke ostygnie ;p) potem zakrecasz węża nalewasz płynu pompując wężem łączącym zbiornik z chłodnicą lub innym od układu chłodzącego. Nastepnie odpalasz auto i grzejesz je na postoju az załączy sie wiatrak. W międzyczasie bedzie pobierać płyn i wtedy trzeba go uzupełniac.Po pierwszym załączeniu wiatraka i uzupełnieniu odczekaj az troche ostygnie potem znów odpalasz, grzejesz go do włączenia wiatraka uzupełniasz co wciągnie zakrecasz kurek od zbiorniczka i dzida

. Tylko rano skontroluj stan płynu w zbiorniczku bo jak pojezdzisz to troszke moze tez wziąść jeszcze płynu w obieg
