|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 04:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
znawca1990 |
#810248 Wysłany:
18 Sie 2016, 20:01; Temat postu: Martwy prędkościomierz |
|
|
Forumowicz |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto Bertone
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 24 Lut 2013, Posty: 4
|
Witam was wszystkich , jak w temacie mam pytanie odnośnie prędkościomierza , mój problem polega na tym , że moje Punto mk.1 1.6 m.p.i 90 ELX Bertone seryjnie było wyposażone w 5 stopniowa manualna skrzynie biegów gdzie prędkościomierz jest elektroniczny na impulsatorze , jednakże po nieprzyjemnym incydencie po którym tryba 5cio stopniowej skrzyni biegów dosłownie wyskoczyły bokiem i cała nadawała sie na złom postanowiłem skorzystać z okazji i kupić Punto 1.1 6speed i z ów punta przeszczepić skrzynie , jednakże w życiu nie ma tak łatwo i pojawił sie problem trchniczny misnowicie dzwon 6 speed w żaden sposób nie pasował do mojego silnika wiec wspólnie z mechanikiem podielismy decyzje o transplantacji narządów czyli wnętrzności skrzyni 6speed trafiły do obudowy 5tki . Ok sześć biegów jest , ale niestety jest i skutek uboczny , nie działa prędkościomierz... Punto 1.1 6speed miało prędkościomierz na lince mechanik założył impulsator, bo pod takowy jest dostosowana obudowa 5tki teraz rozkłada ręce bo nie wie co jest przyczyna a ja jeżdzę kierując sie wskazaniami prędkości przez nawigacje w ciągłej niepewności , i póki co bezskutecznie szukam rozeznania problemu lub chociaż punktu zaczepienia co sprawdzić co zrobić gdzie szukać . Macie jakieś wskazówki ? Pozdrawiam .
_________________ Punto 90 Bertne Low&Slow https://www.facebook.com/k0meta1/
|
|
Góra |
|
|
|
|
rzel |
#810254 Wysłany:
18 Sie 2016, 21:16; Temat postu: Re: Martwy prędkościomierz |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
jeśli napęd impulsatora w mechaniźmie różnicowym jest dobrze założony to powinna działać na nim zarówno linka jak i impulsator elektryczny - zależy co się na niego wkręca; trzeba sprawdzić po odkręceniu impulsatora elektronicznego czy trzpień go napędzający wogóle obraca się w czasie ruchu kół (koła można unieść do góry i sprawdzić to na miejscu)
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|