Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 http://fiatpunto.com.pl/topic59135.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | m4rsh4ll [ 24 Paź 2018, 10:56 ] | ||||||||
Temat postu: | Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 | ||||||||
Witam od dłuższego czasu mam problemy z puntem 1.2 8v 2001 rocznik. Niedawno miałem robiony silnik wymienianą chłodnice, świece, olej, filtr oleju, przymierzam się do wymiany cewek i kabli wn oraz wymiany filtra paliwa, podobno jest taki przy pompie malutki niewielki w baku, oraz siateczka biała. Niestety problemy jakie mam występowały przed jak i po wymianie wyżej wymienionych części. Na jałowym telepie, silnik nie pracuje równomiernie, trzęsie, czasem jak długo pojeżdzę to przy próbie startu z jedynki strzela w wydech i punto gaśnie. Przy wilgotnych dniach ciężko zapalić. W zimie jest to bardzo uciążliwe, często pada akumulator. On także był wymieniony 2 lata temu. Postanowiłem przeprowadzić diagnostykę z ecuscanem. Może uda się wam mi pomóc choć troszkę.
|
Autor: | rafisz [ 24 Paź 2018, 17:01 ] |
Temat postu: | Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
1170 - zbyt bogata mieszanka, masz lpg - może któryś wtrysk gazowy nie trzyma 1141 - uszkodzona grzałka sondy za katem 0500 - pytanie - masz abs? jezeli tak to może być uszkodzony któryś czujnik koła, jeżeli nie to czujnik prędkości |
Autor: | m4rsh4ll [ 24 Paź 2018, 18:27 ] |
Temat postu: | Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
mam lpg, ale telepie i na paliwie i na gazie i strzela tez, absu nie posiadam |
Autor: | rafisz [ 24 Paź 2018, 20:25 ] |
Temat postu: | Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
zakręć zawór na butli, wypal gaz tak żeby silnik się przełączył na benzynę i pojeździj jakieś 20 km (na benzynie z zakręconym zaworem) sonda - sprawdź czy jest na niej zasilanie, czy styki w kostce połączeniowej nie skorodowane |
Autor: | m4rsh4ll [ 27 Paź 2019, 11:03 ] |
Temat postu: | Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
Witam jak do tej pory wymieniłem kable, swiece, olej cewki. Z tego co mówił jedna była padnięta. Jednak nie pomogło to na falowanie i telepanie silnikiem. Kazalem mechanikowi wymienić wtryski. Dzwonił i powiedział, że jeden na pewno był zły. Niestety koszt nowego to około 350 złotych. Zamówi więc używaną listwe wtryskową i odda wtryski do regeneracji. Moje pytanie czy jeśli na zdjęciu widzę, że napięcie na sondzie lambda za katalizatorem wynosi 0 to czy wynika z tego, że sonda jest zła czy po prostu przy teście sonda za katalizatorem zawsze ma 0V ? I pytanie o Wtryski na dwóch wtryskach napięcie jest bardzo niskie a na dwoch wysokie. Czy to by oznaczało, że dwa wtryki są złe a nie jeden. Czy taka różnica w napięciu zawsze występuje w tescie. Jakie powinno być napięcie na wtryskach takie samo dla wszystkich ? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |