Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500
http://fiatpunto.com.pl/topic59135.html
Strona 1 z 1

Autor:  m4rsh4ll [ 24 Paź 2018, 10:56 ]
Temat postu:  Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500

Witam od dłuższego czasu mam problemy z puntem 1.2 8v 2001 rocznik.
Niedawno miałem robiony silnik wymienianą chłodnice, świece, olej, filtr oleju, przymierzam się do wymiany cewek i kabli wn oraz wymiany filtra paliwa, podobno jest taki przy pompie malutki niewielki w baku, oraz siateczka biała.
Niestety problemy jakie mam występowały przed jak i po wymianie wyżej wymienionych części. Na jałowym telepie, silnik nie pracuje równomiernie, trzęsie, czasem jak długo pojeżdzę to przy próbie startu z jedynki strzela w wydech i punto gaśnie. Przy wilgotnych dniach ciężko zapalić. W zimie jest to bardzo uciążliwe, często pada akumulator. On także był wymieniony 2 lata temu. Postanowiłem przeprowadzić diagnostykę z ecuscanem. Może uda się wam mi pomóc choć troszkę.

Załączniki:








Autor:  rafisz [ 24 Paź 2018, 17:01 ]
Temat postu:  Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500

1170 - zbyt bogata mieszanka, masz lpg - może któryś wtrysk gazowy nie trzyma
1141 - uszkodzona grzałka sondy za katem
0500 - pytanie - masz abs? jezeli tak to może być uszkodzony któryś czujnik koła, jeżeli nie to czujnik prędkości

Autor:  m4rsh4ll [ 24 Paź 2018, 18:27 ]
Temat postu:  Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500

mam lpg, ale telepie i na paliwie i na gazie i strzela tez, absu nie posiadam

Autor:  rafisz [ 24 Paź 2018, 20:25 ]
Temat postu:  Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500

zakręć zawór na butli, wypal gaz tak żeby silnik się przełączył na benzynę i pojeździj jakieś 20 km (na benzynie z zakręconym zaworem)
sonda - sprawdź czy jest na niej zasilanie, czy styki w kostce połączeniowej nie skorodowane

Autor:  m4rsh4ll [ 27 Paź 2019, 11:03 ]
Temat postu:  Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500

Witam jak do tej pory wymieniłem kable, swiece, olej cewki. Z tego co mówił jedna była padnięta. Jednak nie pomogło to na falowanie i telepanie silnikiem. Kazalem mechanikowi wymienić wtryski. Dzwonił i powiedział, że jeden na pewno był zły. Niestety koszt nowego to około 350 złotych. Zamówi więc używaną listwe wtryskową i odda wtryski do regeneracji.

Moje pytanie czy jeśli na zdjęciu widzę, że napięcie na sondzie lambda za katalizatorem wynosi 0 to czy wynika z tego, że sonda jest zła czy po prostu przy teście sonda za katalizatorem zawsze ma 0V ?

I pytanie o Wtryski na dwóch wtryskach napięcie jest bardzo niskie a na dwoch wysokie. Czy to by oznaczało, że dwa wtryki są złe a nie jeden. Czy taka różnica w napięciu zawsze występuje w tescie. Jakie powinno być napięcie na wtryskach takie samo dla wszystkich ?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/