You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 11:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #116306 Wysłany: 18 Kwi 2008, 11:53; 
 Temat postu: Brak mocy punto II 1.9D błąd pompy OSM.
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Witam, mam pewien problem z fiatem punto 1.9D. Dodam na wstępie że wymieniony olej, filtry. Sprawdzony katalizator wydech. Oraz ustawiony został rozrząd. Spalanie jest raczej w normie przy cyklu mieszanym to 5.2. Autko nie jedzie powyżej 145km/h. Samochód podłączali pod Examiner Smart:

....
Test Centralki: Wtrysk Diesel Lucas Epic DCU3F
....
Numer HW: R04010032
Wersja HW:0D
Numer SW:R2K01
Wersja SW:0A00

Obroty: silnika 0 obr./min
Ilość kalkulowana gazolu 35 mm3/cykl
Rzeczywista poz. wirnika 11 mm
Temperatura wody 63 St
Rzeczywiste wyprzedzenie pompy -1 st/kąt
Napięcie akumulatora 12.2V
Otwarcie zaworu EGR 0%
Rozruch silnika zezwolony

Błędy wskazane przez Centralke
OSM ( Dostęp pamięci czujników ) obecny

Diagnozy Aktywne

Uaktywnienie komponentu Wynik testu
Wymazanie błędów Wykonana

Błąd jest na zimnym silniku w/g serwisu fiata. Na ciepłym nie ma. Dodatkowo jest też bląd przepływomierza - ale elektrycy z fiata odrzucili to jako przyczynę braku mocy. Podmienili przepływomierz z doblo. 1.9DS. Na razie będą się konsultować z Fiatem. Samochód robiony jest już tydzień a nie ma końca. Jeśli ktoś miał coś podobnego lub spotkał się z problemem proszę o pomoc. Autko nie śmigane dopiero 154 tyś km.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 

 
 Post #123088 Wysłany: 08 Maj 2008, 08:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 07 Maj 2008,
Posty: 8
Witam, posiadam kropka o tym samym silniku. W moim kropku po podpieciu do komputera wyszlo, ze jest uszkodzony czujnik temperatury powietrza wlotowego. Mam do ciebie pytanie jak czesto trzeba regulowac rozrząd?

_________________
Punto II 1.9D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123135 Wysłany: 08 Maj 2008, 11:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Prudnik
Rejestracja: 05 Wrz 2007,
Posty: 200
ale co ty chcesz żeby więcej jechał niż te 145 KMH czy co??
u mnie też te błędy wyskoczyły miało być ze pompa wtryskowa (jakieś tam krzywki nie pamiętam dokładnie) mi siadła a tak nie było i zrobiłem już 40 tyś nie ma sie czym martwić

_________________
----------------------------------------------------
Image
http://fiatpunto.com.pl/topic3518.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #124766 Wysłany: 03 Kwi 2009, 11:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Fenix napisał(a):
ale co ty chcesz żeby więcej jechał niż te 145 KMH czy co??
u mnie też te błędy wyskoczyły miało być ze pompa wtryskowa (jakieś tam krzywki nie pamiętam dokładnie) mi siadła a tak nie było i zrobiłem już 40 tyś nie ma sie czym martwić


w swoim wymieniłem przepływomierz i samochód o wiele szybciej się zbiera no i można zrobić pisk przy ruszaniu :) zrobiłem ok 3000km od tego momentu, podlanczalem 2 razy pod komputer ale nie wyskakuje żaden błąd pompy. może to było przez przepływomierz ? a i z górki prawie 160 jedzie :) ale nadal nie chce dymić :/

[ Dodano: 12 Maj 2008 22:15 ]
Mast_bn napisał(a):
Witam, posiadam kropka o tym samym silniku. W moim kropku po podpieciu do komputera wyszlo, ze jest uszkodzony czujnik temperatury powietrza wlotowego. Mam do ciebie pytanie jak czesto trzeba regulowac rozrząd?


rozrządu sie nie ustawia tylko wymienia co 120, po prostu "złota raczka" mechanik robił mi rozrząd i źle chyba ustawił. ale teraz w fiacie poprawili.

[ Dodano: 31 Maj 2008 17:57 ]
A przypomniało mi się - jeszcze zaślepiony został zawór egr .

[ Dodano: 03 Kwi 2009 10:55 ]
Finał sprawy:

Wymienione końcówki wtryskiwaczy na nowe, wyczyszczone i zregenerowane egr ( tłoczek w zaworze porusza się bez problemów), przepływomierz wymieniony na nowy ( uszkodzona była membrana gumowa ), wymieniona pompa vacuum na nówkę ( 30zł :). Autko jeździ na razie super, nie szarpie na niskich obrotach przy dodawaniu gazu, nie ma błędów w komputerze. Autko nie dymi, spalanie na trasie 4.0-4.2 ( ciśnienie w oponach 2.5/2.3bar).

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO