|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kfor |
#285872 Wysłany:
06 Wrz 2009, 20:37; Temat postu: zadyszka po nocy a w dzień ok |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 5
|
Witam
Koledzy mam problem z kropem mojej zony a mianowicie
Kropek jest z 2002 1,2 8v benzyna 80 000km
Od około 1 miesiaca kropek z rana odpala, ale po dodaniu gazu dusi się i gaśnie i tak ze 3 razy
Jak dodaje się powoli to z nieraz uda mu się wkręcić na obroty, ale jak puscimy pedał gazu i spadną obroty i ponownie dodamy ta się znowu dusi
Nieraz jak ruszy z miejsca na zimnym to potrafi zgasną
Osobiście jak go odpalałem wczoraj to ze 3 razy, bo się dusił a jak załapał to troszkę zadymił, ale to pewnie z przelania go jak się dusił
Dodam ze jak jest ciepły to nie ma takich problemów i wszystko jest ok.
_________________ kropa 8v /omega B 16v
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#285879 Wysłany:
06 Wrz 2009, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Pierwsze co to wymień przewody WN.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#285882 Wysłany:
06 Wrz 2009, 20:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
świece, kable WN, może brudna przepustnica, coś z pompą paliwa może. Napisałem od najtańszego i najprostszego rozwiązania. A powodów może być duużo więcej jak to nie pomoże to pomyślimy dalej. Zacznij od tego.
aha napisz czy chodzi na wszystkich cylindrach czy tak jakoś dziwnie za 3? [ Dodano: 06 Wrz 2009 20:49 ]ah ipIV jesteś szybszy
kfor jak ci sie niechce rąbać to jedż na diagnoze niech ci sprawdzą i wymienią co potrzeba, bo MOIM zdaniem tak to może pół auta wymienić. Bo może to jakiś czyjnik np. temp., coś z kompem itp.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#285886 Wysłany:
06 Wrz 2009, 20:55; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ipIV napisał(a): Pierwsze co to wymień przewody WN.
Pomacać wystarczy jak pokopie to znaczy ze kable [opcja dla hardkorów]  Czasami widać jak sie iskrzy z izolacji wiec w ciemności oblukać można. Najpierw na jałowym potem niech ktoś gazuje i non stop obserwować
Jak wymiana by nie pomogła, to świece do tego, ewentualnie cewki, potem to ręce bym rozłożył bo .... wymienisz pół auta i dalej bedzie to samo.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#285890 Wysłany:
06 Wrz 2009, 20:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
u mnie przy identycznych objawach problemem bylo.... paliwo
tylko ze problem u mnie wystepowal zarowna na zimno jak i na cieplo
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#285975 Wysłany:
06 Wrz 2009, 23:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
U mnie jest podobnie ostatnio. Mam dwa typy:
1.pompa paliwa do końca pada - już dawno zauważyłem, ze pompuje paliwo z bąbelkami razem
2. Zapieczone wtryski
Po przejściu na LPG w moim przypadku problem ustępuje całkowicie i natychmiast. I wtedy albo rozgrzewają się wtryski i zaczynają działać albo pompa paliwa nabija ciśnienie i silnik dostaje prawidłową dawkę paliwa.
W każdym razie na razie średnio mnie to obchodzi, bo na lpg jeździ ok, a ja zbieram na rozrząd
P.S.
U mnie brak mocy na benzynie objawia się telepaniem jakby paliły tylko 2 cylindry i prędkością obrotową w granicach 100, może 200 obr/min dopóki nie zgaśnie 
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
kfor |
#286937 Wysłany:
10 Wrz 2009, 10:40; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 5
|
Oki
Dzieki za odzew
Biorę sie w pierwszej kolejności za kabelki,świece czyszczenie przepustnicy i zajrzeć do pompki od paliwa, bo kropek łyka tylko ukraińskie paliwko
_________________ kropa 8v /omega B 16v
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|