You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 00:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #425829 Wysłany: 28 Gru 2010, 22:59; 
 Temat postu: zagotowany płyn
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 19
witam, szukalem na forum ale nie znalazlem dokladnie tego czego szukam
otoz dzis stojac w korku, zagotowal mi sie plyn i wybilo przez korek w zbiorniczku
stalo sie tak poniewaz nie wlaczyl sie wentylator (przepalony bezpiecznik)
wymienilem napredce bezpiecznik ale nie robilem nic z samym plynem, po drodze okazalo sie ze ma ogrzewania
czy moglo wyleciec tak duzo plunu ze trzeba go uzupelnic i odpowietrzyc, czy to juz UPG? :shock:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #425830 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:03; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
UPG mogło się uszkodzić, ale nie jest to pewne. Prawdopodobnie zapowietrzył się układ (skoro trochę płynu się wylało). Na pewno warto wymienić płyn i odpowietrzyć układ.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425832 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:05; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 19
STax napisał(a):
UPG mogło się uszkodzić, ale nie jest to pewne. Prawdopodobnie zapowietrzył się układ (skoro trochę płynu się wylało). Na pewno warto wymienić płyn i odpowietrzyć układ.

wlassnie rano mam zamiar to zrobic
najgorsze jest, ze mam wersje bez wskaznika temperatury i nie moge jej za bardzo monitorowac :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425833 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Co do UPG to cię pocieszę, że u mnie przy jakichś 70tys km było to samo (zepsuty bezpiecznik, zagotowany płyn) a UPG padło przy 120tys ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425834 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 19
STax napisał(a):
Co do UPG to cię pocieszę, że u mnie przy jakichś 70tys km było to samo (zepsuty bezpiecznik, zagotowany płyn) a UPG padło przy 120tys ;)
:D
tak sobie mysle ze ten patent bez wskaznika temperatury to straszna lipa :?
mozna wytrzymac bez obrotomierza, ale jesli chodzi o temperature, to wiadomo ze jest cos nie tak dopiero jak sie zagotuje :shock:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425835 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Zawsze można zmienić liczniki, co też polecam, bo tak jak piszesz, obrotomierz się przydaje, ale zwłaszcza wskaźnik temp warto mieć.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425836 Wysłany: 28 Gru 2010, 23:16; 
 Temat postu: Re: zagotowany płyn
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 26 Maj 2009,
Posty: 35
godzilla napisał(a):
witam, szukalem na forum ale nie znalazlem dokladnie tego czego szukam
otoz dzis stojac w korku, zagotowal mi sie plyn i wybilo przez korek w zbiorniczku
stalo sie tak poniewaz nie wlaczyl sie wentylator (przepalony bezpiecznik)
wymienilem napredce bezpiecznik ale nie robilem nic z samym plynem, po drodze okazalo sie ze ma ogrzewania
czy moglo wyleciec tak duzo plunu ze trzeba go uzupelnic i odpowietrzyc, czy to juz UPG? :shock:


tak od siebie jeszcze dodam że warto sie upewnić czy inne rzeczy są OK - jakby na to nie patrzeć, mamy zimę - włączone ogrzewanie w aucie (całkiem skutecznie odbierające ciepło z układu) i nagle jeden korek wystarcza aby płyn wywaliło.. (mi tej zimy wentylator nie włączył się ani razu)

może śniegu w cholere było na zderzaku i zatkało dolot powietrza (zakładam że nie bawisz się w celowe przysłanianie chłodnicy); ewentualnie wcześniej układ był zapowietrzony lub coś z termostatem itd.

myślę że dla pewności warto sprawdzić. powodzenia

_________________
Fiat Punto II; 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #425840 Wysłany: 03 Sty 2011, 00:18; 
 Temat postu: Re: zagotowany płyn
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 21 Kwi 2010,
Posty: 19
skoro napisał(a):
godzilla napisał(a):
witam, szukalem na forum ale nie znalazlem dokladnie tego czego szukam
otoz dzis stojac w korku, zagotowal mi sie plyn i wybilo przez korek w zbiorniczku
stalo sie tak poniewaz nie wlaczyl sie wentylator (przepalony bezpiecznik)
wymienilem napredce bezpiecznik ale nie robilem nic z samym plynem, po drodze okazalo sie ze ma ogrzewania
czy moglo wyleciec tak duzo plunu ze trzeba go uzupelnic i odpowietrzyc, czy to juz UPG? :shock:


tak od siebie jeszcze dodam że warto sie upewnić czy inne rzeczy są OK - jakby na to nie patrzeć, mamy zimę - włączone ogrzewanie w aucie (całkiem skutecznie odbierające ciepło z układu) i nagle jeden korek wystarcza aby płyn wywaliło.. (mi tej zimy wentylator nie włączył się ani razu)

może śniegu w cholere było na zderzaku i zatkało dolot powietrza (zakładam że nie bawisz się w celowe przysłanianie chłodnicy); ewentualnie wcześniej układ był zapowietrzony lub coś z termostatem itd.

myślę że dla pewności warto sprawdzić. powodzenia

u mnie dzisiaj bylo 12 stopni :)
jutro od rana atakuje kropka :D

[ Dodano: 28 Gru 2010 23:26 ]
STax napisał(a):
Zawsze można zmienić liczniki, co też polecam, bo tak jak piszesz, obrotomierz się przydaje, ale zwłaszcza wskaźnik temp warto mieć.

szczerze mowiac nie chce mi sie w to bawic, musze nim pojezdzic gdzies do czerwca-lipca i zmiana na cos wiekszego :D

[ Dodano: 03 Sty 2011 00:18 ]
ok, plyn wymieniony, uklad odpowietrzony, ogrzewanie dziala takze mam nadzieje ze upg ma sie dobrze :)
silnik pracowal dosc dlugo, przewody byly bardzo gorace, takze termostat raczej ok, jednak nie zalaczyl sie wentylator chlodnicy i teraz nie wiem, czy temperatura byla jeszcze za niska czy cos jest walniete
stad moje pytania:
jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy
jak sprawdzic wentylator chlodnicy
czy mozna zalozyc jakis wskaznik temperatury bez zmieniania licznikow, mam na mysli jakis uniwersalny


Góra
 Profil  
 
 
 Post #426960 Wysłany: 03 Sty 2011, 00:47; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
godzilla napisał(a):
jak sprawdzic wentylator chlodnicy

podłącz na krótko, bezpośrednio pod akumulator

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO