|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
posti |
#485399 Wysłany:
27 Cze 2011, 20:53; Temat postu: Wyciek plynu chłodzącego ze zbiorniczka - prosze o pomoc. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
Witam dzisiaj w pracy ( rozwoże pizze wiec auto w ciegłym ruchu ) zaczeło wylatywac dosc duże ilosci plynu chłodzącego przez zbiorniczek wyrównawczy, góra przez korek. Wskażnik temperatury ok tzn w połowie przedziału, wentylator normalnie chodzi.
Teramostat odpada bo wąż od dużego obiegu jest ciepły. nie wiem czy to mogło być spowodowane. Prosze o pomoc.
Punto 2002r 1.2 16v.
Pozdrawiam
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
marcin186 |
#485403 Wysłany:
27 Cze 2011, 20:54; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#485408 Wysłany:
27 Cze 2011, 20:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
czy to były spaliny to nie wiem, w każdym razie leciała para. Podejżewasz pękniecie bloku silnika ?
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#485410 Wysłany:
27 Cze 2011, 21:00; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
posti napisał(a): Podejżewasz pękniecie bloku silnika ?
Bez przesady  Jak już to UPG.
Możliwe też że coś jest nie tak z czujnikiem temperatury tzn pokazuje dobrą, a jest za wysoka.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#485412 Wysłany:
27 Cze 2011, 21:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
za chwile ide sprawdzic czy chodziaż troche wskazówka opadla bo juz 30 min stoi, hmm uszczelka ? jak pojde sprawdze czy na korku nie ma białych kropek. Jeszcze coś sprawdzic przy okazji ??
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#485414 Wysłany:
27 Cze 2011, 21:02; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#485415 Wysłany:
27 Cze 2011, 21:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
ide sprawdzic zaraz napisze.
[ Dodano: 27 Cze 2011 20:37 ] no więc tak dolałem płynu ok 300 ml i odpowietrzyłem, termostat sie otworzył czujnik temperatury sprawny ( bo przy pierwszym odpaleniu wskazówka opadła ) wentylator sie włacza, brak płynu chlodzacego w komorze oleju ( brak białego nalotu ) w zbiorniczku wyrównawczym nie lecą spaliny ( brak bąbelkow ) wychodzi na to ze jest wszystko ok. wrazie czego mam baniak z plynek chłodzacym, jak jutro wyjade to cos sie bedzie działo to napisze.
Pozdrawiam
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#485594 Wysłany:
28 Cze 2011, 09:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#485595 Wysłany:
28 Cze 2011, 09:07; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
_marcin00_ może mieć rację, jak u mnie poszła UPG to nalotu żadnego nie było, tylko płynu powoli ubywało, grzał się (ale widać to było na wskaźniku temp.) no i czasem go zamulało lekko.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
RallyKrzysiek |
#485851 Wysłany:
28 Cze 2011, 21:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice Rejestracja: 23 Wrz 2010, Posty: 210
|
Przy UPG jednym z objawów może być też podnoszenie się poziomu oleju, a nic nie napisałeś czy kontrolowałeś bagnet, więc można by i to dodatkowo sprawdzić
_________________ Fiat Punto II 1,2 8V rocznik 2000
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#485959 Wysłany:
29 Cze 2011, 00:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
wiec dzisiaj zrobiłem z 30 km wskażnik temperatury w normie, termostat ok, wentylator działa, olej jak zawsze 3/4 miarki.
W poprzednim punciaku 1.2 8v ktorym poprzednim właścicielem był ojciec powiedział ze też mu sie tak kiedys latem zdażyło. dolal płynu i nic sie dalej nie działo.
Sprawdzałęm nawet czy babelkow nie ma na rozgrzanym silniku ( tzn duży obieg i do momentu kiedy nie właczył sie wentylator, przy 4kRMP żadnym bąbelków.
Nie wiem narazie odpowieczyłem układ dolałem płynu no i co 100 km bede kontrolował olej i płyn i co chwile temperature silnika. Zobaczymy co wyjdzie.
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#485960 Wysłany:
29 Cze 2011, 01:00; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
posti napisał(a): jak pojde sprawdze czy na korku nie ma białych kropek. Jeszcze coś sprawdzic przy okazji ?? jak wybija płyn chłodniczy to pierwszy objaw zdychajacej upg.  Odkręć korek odpal i przegazuj jak wybije to upg  RallyKrzysiek napisał(a): Przy UPG jednym z objawów może być też podnoszenie się poziomu oleju, a nic nie napisałeś czy kontrolowałeś bagnet, więc można by i to dodatkowo sprawdzić
nie koniecznie. z reguły pada upg pomiędzy kanałem chłodniczym a cylindrem. Żeby przedmuchało do spływów oleju i jednocześnie kanałów chłodniczych w punto to upg by musiało juz nie być.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#485963 Wysłany:
29 Cze 2011, 01:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
A mi wybijało płyn, potrafił też zniknąć mocno poniżej minimum (jakby się lało z pompy wody na zewnątrz)... i przestało smao z siebie.
Płynu ani nie spalał (raczej) ani nie mieszał z olejem (na pewno). Nie wiem o co mu chodziło
Ale mniej więcej ustąpienie objawów zbiegło się z wymianą termostatu.
Jeszcze jedno przy okazji: Jak mogę sprawdzić, czy w ogóle włącza mi się wentylator chłodnicy/kontrolka przegrzania?
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#485977 Wysłany:
29 Cze 2011, 07:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
mariuz napisał(a): Jak mogę sprawdzić, czy w ogóle włącza mi się wentylator chłodnicy/kontrolka przegrzania?
Jeżeli o wentylator chodzi to odpalić samochód, otworzyć maskę i czekać aż się włączy  Jeżeli po 15 minutach się nie włączy to coś nie tak. Można też zrobić test w FES samego wentylatora, można sprawdzić czy po przekroczeniu 97*C się włącza.
Kontrolkę przegrzania jedynie sprawdzisz po podłączeniu kompa i wykonaniu testu kontrolki w FES. Ale ona chyba podczas uruchamiania samochodu powinna się zaświecić i zgasnąć.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
Ostatnio edytowany przez _marcin00_, 29 Cze 2011, 13:50, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#486075 Wysłany:
29 Cze 2011, 13:51; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
A i jeszcze jedno  jak jest przedmuch do układu chłodzenia to węże stają się twarde jak kamień po dłuższej jeździe  No i przez to wymienniki ciepła mogą wyzionąć ducha... jak u mnie nagrzewnica ... [ Dodano: 29 Cze 2011 13:49 ]Właściwie nie skumałem, ze coś się dzieje...
Po prostu zaczęło sie zdarzać że po odpaleniu nawet w ciepły dzień zaskoczył tylko na 3 gary. 4 doszedł po kilku sekundach. Po kilku takich numerach wpadłem na pomysł żeby zrobić test bez korka i kuku [ Dodano: 29 Cze 2011 13:51 ]przynajmniej 1,5mc tak jeździłem... a jak zabrałem sie za to to chyba w ostatniej chwili bo jak odpalałem żeby przestawić i zabrać sie za to to oj  kaszlał krztusił się, puścił kłąb pary z wydechu i odpalił 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#486078 Wysłany:
29 Cze 2011, 13:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#486079 Wysłany:
29 Cze 2011, 13:54; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Reszta była w normie 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#486117 Wysłany:
29 Cze 2011, 15:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
no wiec u mnie nie ma żadnych objawów UPG i nic sie narazie nie dzieje.
Pozdrawiam
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#486124 Wysłany:
29 Cze 2011, 15:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#486137 Wysłany:
29 Cze 2011, 16:13; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
_marcin00_ napisał(a): pomijając brak ogrzewania było  _marcin00_ napisał(a): praca na 3 cylindrach
tylko po odpaleniu czasami 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#486139 Wysłany:
29 Cze 2011, 16:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#486327 Wysłany:
30 Cze 2011, 01:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
_marcin00_ napisał(a): mariuz napisał(a): Jak mogę sprawdzić, czy w ogóle włącza mi się wentylator chłodnicy/kontrolka przegrzania? Jeżeli o wentylator chodzi to odpalić samochód, otworzyć maskę i czekać aż się włączy  Jeżeli po 15 minutach się nie włączy to coś nie tak. Można też zrobić test w FES samego wentylatora, można sprawdzić czy po przekroczeniu 97*C się włącza. Kontrolkę przegrzania jedynie sprawdzisz po podłączeniu kompa i wykonaniu testu kontrolki w FES. Ale ona chyba podczas uruchamiania samochodu powinna się zaświecić i zgasnąć.
Właśnie w testach kablem jestem w stanie włączyć wiatrak, ale nie pamiętam, żeby kiedykolwiek mi się włączył sam z siebie.
Za to kontrolka przegrzania przy przekręcaniu stacyjki się zaświeca normalnie, potem normalnie gaśnie. I się nie włączy nawet z pomocą kabla. Zegary sprawdzałem, nie były przerabiane 
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#486333 Wysłany:
30 Cze 2011, 07:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
mariuz napisał(a): Właśnie w testach kablem jestem w stanie włączyć wiatrak, ale nie pamiętam, żeby kiedykolwiek mi się włączył sam z siebie No to podepnij kabel i patrz na temperaturę w FES, po przekroczeniu 97*C musi się włączyć. mariuz napisał(a): Za to kontrolka przegrzania przy przekręcaniu stacyjki się zaświeca normalnie, potem normalnie gaśnie.
Niektóre testy w FES nie zawsze działają z każdą wersją kropka, u mnie nie działa test wtryskiwaczy i filtra par paliwa. Kontrolka chyba się zaświeca jak silnik przekroczy 130*C, jeżeli działa podczas autodiagnostyki to znaczy, że jest ok. Ewentualnie podłącz kropka kablem do kompa i zapisz sobie wykres temperatury cieczy chłodzącej podczas jakiejś krótkiej trasy i masz obraz działania wkładu chłodzenia.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#486345 Wysłany:
30 Cze 2011, 09:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
a to może zapytam z ciekawości ale w tej samej kategorii.
Powiedzcie mi czy kontrolka przegrzania jest zależna od wskaznika temperatury, a dokladnie czy np przy uszkodzonym wskazniku kontrolka sie zapali czy wlacza sie ona przez podniesienie wskazowki na gorze i sama wskazowka włącza kontrolke ?
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#486362 Wysłany:
30 Cze 2011, 11:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|