|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 16:26
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
gismo00 |
#497513 Wysłany:
13 Sie 2011, 21:47; Temat postu: 1.2 60KM Problem po wymianie świec i kabli zapłonowch |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
Witam
Mam problem po wymianie świec i przewodów na nowe. Otóź po wymianie silnik dziwnie pracuje na jałowych obrotach. Objawia się to cyklicznymi drgawkami powiązanymi z charakterystycznym pierdzeniem z rury wydechowej.
Nie wiem, czy ja czegoś źle nie zrobiłem... Przewodów chyba nie trzeba jakoś specjalnie mocno wciskać na świece ?
Świece założone DENSO K16PR-U, natomiast kable NGK FT-601.
Wcześniej ten problem nie występował  Poniżej filmik dla zobrazowania całego problemu.
http://www.youtube.com/watch?v=NIPFLDZNI9s
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc 
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
 |
|
|
autopunto |
#497519 Wysłany:
13 Sie 2011, 22:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
Ustaw odstep na elektrodach swiecy 0.9.Powciskaj porzadnie(az kliknie)przewody zaplonowe.
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#497520 Wysłany:
13 Sie 2011, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
 |
autopunto |
#497531 Wysłany:
13 Sie 2011, 22:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
Poszukaj bylo o tym na forum na tej stronie.Sek w tym, ze robi sie to metoda prob i sprawdzania szczelinomierzem i nie sluchaj nikogo od cudownych sposobow-takich nie ma.Mozesz tez miec pecha i swieca moze byc uszkodzona.Posprawdzaj iskre na swiecach(ja odlaczam przewod z wtrysku 1 cylindra i na tym cylindrze sprawdzam)-nie zalejesz katalizatora.Jak 4 beda ok posprawdzaj przewody zaplonowe.
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#497831 Wysłany:
15 Sie 2011, 19:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
 |
autopunto |
#498249 Wysłany:
17 Sie 2011, 10:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#498304 Wysłany:
17 Sie 2011, 14:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
ja zakupiłem 4 swiece NGK, 4 przewody BERU, szczelinomierz oraz klucz do świec. wydałem 90E i cały czas to samo. byłem tez w serwisie FIATA to mi koles powiedział ze to na 100% zawór wydechowy sie nie domyka i za regulację krzyknął 375E  oczywiscie wyszedłem bo wole takie rzeczy robic u naszych rodzimych "szpecjalistuf" z ASO.
mam nadzieje ze przez najblizsze ok 3300km nic sie nie stanie bo dopiero wtedy bede w PL na przegląd.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|