|
Obecny czas: 16 Cze 2024, 00:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pozyton |
#52264 Wysłany:
09 Paź 2007, 10:44; Temat postu: Dławienie przy wciśnięciu gazu |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 3
|
Witam,
Mam następujący problem. Przy ruszaniu podczas wciśnięcia gazu samochód się dławi. Szczególnie jeśli jest to gwałtowne wciśnięcie gazu. Nie dławi się jeśli wpierw delikatnie do przygazuje i zwiększe mu obroty.
Drugim symptomem jest to, że często po uruchomieniu samochodu po 2 s jeśli się nie przygazuje silnik gaśnie. Jeśli silnik jest rozgrzany to samochód nie gaśnie. Jest to punto II 8V 2000r z autentycznym przebiegiem 46 tys km (potwierdzone u mechanika na komp.)
Bardzo proszę o jakąś pomoc.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Hubi |
#52356 Wysłany:
09 Paź 2007, 18:37; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
z tym dławieniem to ja też mam ale niezależnie od temp, ale mi nie gaśnie, masz LPG ?
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
|
Pozyton |
#52484 Wysłany:
09 Paź 2007, 21:49; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 3
|
Dławienie występuje niezależnie od temperatury silnika przy gwałtownym dodaniu gazu (np. na luzie). LPG nie mam.
|
|
Góra |
|
|
Hubi |
#52518 Wysłany:
09 Paź 2007, 22:48; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
to chyba jest wada kropków, ja mam to samo i miałem też w uno, ale trwa to chwilkę i silnik się wkręca na obroty
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
|
bieluu |
#52626 Wysłany:
10 Paź 2007, 11:28; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 04 Wrz 2007, Posty: 31
|
Hubi napisał(a): to chyba jest wada kropków, ja mam to samo i miałem też w uno, ale trwa to chwilkę i silnik się wkręca na obroty mam tak samo jak sie mu doda gazu to sie dlawi.. w moim przypadku to ponoc bolaczka 1,2 8v..
_________________ Czarnuch rzadzi
|
|
Góra |
|
|
Pozyton |
#52635 Wysłany:
10 Paź 2007, 11:45; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 3
|
No tak, ale na pewno jakoś się da ten problem wyeliminować. Mnie osobiście to przeszkadza przy szybkim ruszaniu dość mocno.
|
|
Góra |
|
|
mwas |
#53151 Wysłany:
11 Paź 2007, 21:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 03 Kwi 2007, Posty: 359
|
Cytuj: Mnie osobiście to przeszkadza przy szybkim ruszaniu dość mocno.
Kwestia zmiany przyzwyczajeń... przytrzymaj go ciut dłużej na półsprzęgle dodąc troszkę więcej gazu i będziesz startował jak rakieta
_________________ Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM
|
|
Góra |
|
|
Nicks0n |
#56785 Wysłany:
22 Paź 2007, 21:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 24 Sie 2007, Posty: 474
|
U mnie to samo
Myslalem, że to przez pompę paliwa. Baj de łej, przy uruchamianiu kropka (bez znaczenia czy ciepły czy zimny silnik) po przekręceniu kluczyka w stacyjce i "rozruszeniu" kropka, z tylnej części auta dogiega odgłos przelewającego się ciurkiem paliwa - jak przy niedokręconym kranie
Swojego kropka posiadam od niedawna, więc jeszcze nie znam go na wylot. Z drugiej strony z takim zjawiskiem spotykam się po raz pierwszy.
P.S. Wszystkie filtry, oleje, płyny wymienione po zakupie (1~2mce temu)
_________________ www.nikodemczaja.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|