|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:17
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
matix24 |
#827897 Wysłany:
05 Wrz 2017, 14:34; Temat postu: TEC 2000 podłączenie przewodów |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 22 Wrz 2014, Posty: 9
|
Dzień dobry wszystkim,
Planuje w swoim punciaku przeprowadzić płukankę preparatem TEC 2000 Diesel Injection Clener. Przeszukałem trochę internet ale chciałbym by ktoś z większą wiedzą sprawdził czy dobrze zamierzam połączyć całą instalację. Na zdjęciu przewód nr 1 jest przewodem doprowadzającym paliwo z filtra paliwa do pompy, a przewód nr 2 jest CHYBA przewodem powrotnym do zbiornika. Piszę chyba ponieważ w książce "Punto - sam naprawiam" to urządzenie wygląda trochę inaczej dlatego też chce się upewnić pytając was tutaj. Źle to robię czy jest ok?
Punto II 2001 rok, 1,9 JTD 63 kW.
Pozdrawiam
Załączniki: |
zdj.jpg [ 89.82 KiB | Obejrzany 1892 razy ]
|
|
|
Góra |
|
|
|
|
PawełG |
#827982 Wysłany:
07 Wrz 2017, 14:05; Temat postu: Re: TEC 2000 podłączenie przewodów |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Na 99 procent jest tak jak mówisz. Najlepiej popatrzeć na oznaczenia na filtrze paliwa. Jesteś świadomy że JTD nie odpali bez elektrycznej pompy obiegowej takiej jak zamontowana jest w zbiorniku?
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|