Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Nie chodzi na 2 i 3 cylinder
http://fiatpunto.com.pl/topic59628.html
Strona 1 z 1

Autor:  DIOBEL [ 07 Mar 2019, 15:00 ]
Temat postu:  Nie chodzi na 2 i 3 cylinder

Witam stałem się posiadaczem punta 2 z 2002r z silnikiem 1.2 8v 60km.W aucie pojawił sie problem taki że po odpaleniu szarpało nie miało mocy lecz po przegazowaniu wracała moc i wszystko było dobrze.Teraz już nic nie pomaga cały czas nie ma mocy i nie pracuje na 2 i 3 cylinder.Cewki kable i świece dobre.Po czytaniu błędu wyskoczyły następujące : -P0202 P0203 P0135 P0352 P0141.Proszę o pilną pomoc ponieważ auto jak najszybciej musi odzyskać sprawność.

Autor:  Cent [ 07 Mar 2019, 15:42 ]
Temat postu:  Re: Nie chodzi na 2 i 3 cylinder

Błąd P0141 to sonda lambda za katalizatorem do wymiany bo grzałka nie działa.
Reszty nie wiem , nie pamiętam , zarobiony jestem :( szukaj w necie po symbolach błędów.
Czasem nie UPG :?:

Autor:  BogdanK [ 07 Mar 2019, 23:43 ]
Temat postu:  Re: Nie chodzi na 2 i 3 cylinder

DIOBEL napisał(a):
punta 2 z 2002r z silnikiem 1.2 8v 60km.W aucie pojawił sie problem taki że po odpaleniu szarpało nie miało mocy lecz po przegazowaniu wracała moc i wszystko było dobrze.Teraz już nic nie pomaga cały czas nie ma mocy i nie pracuje na 2 i 3 cylinder.Cewki kable i świece dobre.

Miałem kiedyś identyczne objawy i okazało się, że padła mi centralka (dobrali mi do auta centralkę w Tychach w firmie Ko-car).

Autor:  randzit [ 04 Maj 2019, 21:16 ]
Temat postu:  Re: Nie chodzi na 2 i 3 cylinder

Lancia Y 1,2 16v 80KM.
Ten sam objaw - uszczelka pod głowicą.
Po którejś próbie - wywaliło płyn chłodniczy.

Sprawdzenie:
CEWKA ZAPŁONOWA. (2 i 3 cylinder).
Świece jak wyglądają? suche, mokre, nadmierny nagar etc.
Kompresja z próbą olejową.

Ja wymieniłem silnik. Odpukać. Śmiga aż miło.
Przy okazji wymiana sprzęgła, termostat, I-sza lambda. Ogólne wymycie etc.
Wywaliłem ABS i wspomaganie. (jak luźno się zrobiło pod maską :D )

Autor:  wys14 [ 10 Maj 2019, 20:27 ]
Temat postu:  Re: Nie chodzi na 2 i 3 cylinder

Sprawdź kompresję ,jeśli ukł zapłonowy sprawny to pewnie uszczelka pod głowicą

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/