|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 05:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
waterford |
#180916 Wysłany:
18 Paź 2008, 13:48; Temat postu: Problem z... no właśnie. Z czym? :< |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 8
|
Cześć
Kupiłam punto jakiś czas temu i mam problem. Od jakiegoś czasu, podczas odpalania auta, obroty silnika skaczą do 4000 albo więcej i auto strasznie huczy, wtedy też resetuje się zegar i muszę ustawiać od nowa, co mnie bardzo irytuje... Potem wrzucam pierwszy bieg i jadę, dwójka, jadę dalej. Zatrzymuje się na skrzyzowaniu i auto znowu huczy (obrotomierz pokazuje 2000, 3000 i do 4000, potem spada i za jakiś czas znowu). Kiedy ruszam wszystko jest ok
Czy ktoś wie co to może być i dlaczego tak się dzieje? Może trzeba coś wymienić? Czy ktoś mógłby mi napisać jak dla blondynki (nie jestem hihihi), że pójdę do mechanika, powiem co i jak i on będzie wiedział co robić, bo kompletnie się na tym nie znam...
Moje autko to Fiat Punto ELX rocznik 2000
Serdecznie dziękuję
Monika
p.s.
I jeszcze pytanie odnośnie lampek. Jak uruchamiam to pokazują mi się światełka kierownicy, zamkniętych drzwi, pasów, akumulatora i oleju. Ale kiedy odpalam auto olej i akumulator zostają sekundę dłużej. Wymienić oba?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lioton |
#180924 Wysłany:
18 Paź 2008, 14:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Elo witam (y) szanowną koleżankę
Oh własnie to imie MONIKA  Przypomina mi sie moja miłość niestety los nas poróżnił i coż ... było mineło ale fajnie było
A co to tematu to jeśli chodzi o kontrolki uważam że to całkiem normalne.
U mnie jest tak samo , na ''chlopski rozum'' to normalne bo kontrolka akumlatora gaśnie gdy ładowanie idzie z alternatora.
Co do silnika to zależy czy masz 16V czy 8V czy z gazem czy diesel czy może JTD
Wg. mnie to może być cos z przepustnicą lub silnikiem krokowym. No ale skąd chuczenie.
a co do mechanika to "mechanik nie zawsze prawdę Ci powie "
Poczekaj na radę ekspertów 
|
|
Góra |
|
 |
waterford |
#180973 Wysłany:
18 Paź 2008, 16:42; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 8
|
Dzięki za zainteresowanie.
Z tymi mechanikami to sam wiesz. Niektórzy partacze, inni fachowcy jakich mało. Problem w tym że mieszkam zagranicą i musiałabym wiedzieć co mojemu SilverSurferowi dolega:)
Nie wiem jaki mam silnik:) Wiem że jest z przodu hihi i jeździ na benzynę  Huczenie wydobywa się z auta w momencie skakania obrotów. Dzwięk jakbym przyśpieszała, cos w stylu: "uuuuuUUUUUUUUUU!!!!"
no ale poczekam na rady expertów  )
p.s.
z Monikami zawsze fajnie:) nie zapomnij o tym  )
|
|
Góra |
|
 |
ejj |
#180974 Wysłany:
18 Paź 2008, 16:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: ja jestem? Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 121
|
waterford napisał(a): I jeszcze pytanie odnośnie lampek. Jak uruchamiam to pokazują mi się światełka kierownicy, zamkniętych drzwi, pasów, akumulatora i oleju. Ale kiedy odpalam auto olej i akumulator zostają sekundę dłużej. Wymienić oba?
Nie musisz wymieniać wszystko jest prawidłowo u mnie też najpierw zapalają się światełka poduszki, pompy oleju i akumulatora. Ja włączam silnik to olej i akumulator świecą sie sekunde dłużej
_________________
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#180975 Wysłany:
18 Paź 2008, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Co do skakania obrotów to wyczyściłbym silniczek krokowy przepustnicy. A co do resetu zegarka bardzo dziwne... i jak jest to związane z tym, że skaczą obroty to.... nie jest to silniczek krokowy a inna usterka instalacji elektrycznej.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#180977 Wysłany:
18 Paź 2008, 16:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|