|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 23:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bobikrk |
#791586 Wysłany:
27 Gru 2015, 15:54; Temat postu: Błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 2" - szarpie, muli |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 17 Gru 2014, Posty: 17
|
Witajcie drodzy forumowicze.
Mam problem od jakiegoś czasu ze swoim kropkiem. Jakiś czas temu zaczął lekko szarpać i tak jakby przerywać lecz nie podawał żadnych błędów. Ostatnio dużo się pogorszyło, szarpie i przerywa już prawie cały czas, max prędkość 70-80 km/h i miga przez jakiś czas kontrolka "check engine" - po chwili gaśnie. Jak podpinam pod komputer to jest błąd krytyczny "Wypadanie zapłonu cylinder 2", za każdym razem ten sam. Postanowiłem zrobić pomiar cewek i wyniki przedstawiam Wam do fachowej oceny. Czy też obstawiacie uszkodzenie drugiej cewki? Czy do tej cewki jest wpięty cyl 2?
Załączniki: |
20151227_143055.jpg [ 56.98 KiB | Obejrzany 4591 razy ]
|
20151227_142946.jpg [ 67.5 KiB | Obejrzany 4591 razy ]
|
20151227_142916.jpg [ 67.78 KiB | Obejrzany 4591 razy ]
|
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
|
karasek38 |
#791671 Wysłany:
28 Gru 2015, 16:07; Temat postu: Re: Błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 2" - szarpie, muli |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Ostroróg Rejestracja: 29 Wrz 2012, Posty: 1004 Pomógł: 4
|
U mnie ta cewka bliżej przodu auta jest od cylindrów 2-3, a ta dalsza 1-4. Więc wychodzi na to, że do wymiany jest ta cewka, co na mierniku pokazuje ci bardzo dużą rezystancję. Koszt nie jest duży, za 35zł powinieneś dostać Magneti Marelli A świece i przewody jak dawno nie wymieniane? Autor postu otrzymał pochwałę
_________________
"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej." Było wiśniowe Punto I 1.1 8v 55KM w wersji S [Rozbite 17.11.2014]
|
|
Góra |
|
|
bobikrk |
#791674 Wysłany:
28 Gru 2015, 18:11; Temat postu: Re: Błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 2" - szarpie, muli |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 17 Gru 2014, Posty: 17
|
Tak też zrobiłem dzisiaj Kupiłem na szrocie jakiś zamiennik za 15zł i ją wymieniłem, auto dostało kopa, nie szarpie, nie przerywa nie zapala "checka". Także temat rozwiązany, dzięki karasek38
_________________
|
|
Góra |
|
|
automaticspl |
#816351 Wysłany:
12 Gru 2016, 22:27; Temat postu: Re: Błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 2" - szarpie, muli |
|
|
Forumowicz |
Imię: Radek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 19 Lis 2016, Posty: 2
|
Witam. U mnie wypadanie zapłonów P302 pojawia się na zimnym silniku. Pierwszy raz po ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Drugie zapalenie checka już nie zgasło i auto szarpało. Zamieniłem cewki miejscami i początkowo nic to nie dało. Ściągałem kilka razy przewody WN z cewki (2,3 cylinder) i zaskoczył. Jeździł kilka dni. Dziś znów wszedł błąd P302 i szarpanie silnika, ale tu szybko pomogło zdjęcie i założenie przewodów WN na cylindrze 2,3. Zauważyłem, że kabelki WN nie są zbyt fajne - zamówiłem już nowe. Mam zamiar też podmienić wtrysk jak to nic nie da. Martwi mnie tylko czy to nie będą zawory. Nie znam się za bardzo na nich - czy jak się podwiesi to takimi operacjami na cewce mogę go odwiesić ? Wypalony raczej nie jest bo po gmeraniu cewką udaje się go wskrzesić, a jak by zawór się wypalił to raczej nic by mu nie pomogło. Co o tym koledzy myślicie ?
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#816371 Wysłany:
13 Gru 2016, 11:32; Temat postu: Re: Błąd "Wypadanie zapłonu cylinder 2" - szarpie, muli |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Zmierz opór na cewkach i zmień przewody. Za bardzo się nie rozpędzaj, bo się zgubisz.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|