|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 05:57
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rzepuncja |
#790430 Wysłany:
09 Gru 2015, 21:50; Temat postu: korek spustowy oleju |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 11 Lis 2015, Posty: 75
|
Witam, Chciałbym zapytać odnośnie korka spustowego oleju mianowicie, czy korek do GP 1.2 65KM posiada gwint M22x1.5 o długości 13, tak jak podają na stronach internetowych sklepów, czy może gwint jest stożkowy Briggsa? Ponadto chciałbym spytać w jaki sposób korek ten jest uszczelniany przed wyciekiem, skoro nie posiada on kołnierza z uszczelką miedzianą? Czy jest może stosowana uszczelka miedziana od strony czołowej korka? A może jakiś uszczelniacz typu silikon? Bardzo proszę o szybką odpowiedź
|
|
Góra |
|
|
|
|
misci |
#790487 Wysłany:
10 Gru 2015, 19:59; Temat postu: Re: korek spustowy oleju |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014, Posty: 834 Pomógł: 27
|
No patrz. tyle razy odkręcałem i tylko wydaje mi się, że gwint jest stożkowy. Na pewno nie ma uszczelki ani żadnego silikonu. Wkręcasz do normalnego oporu i już. Jak nie masz wprawy to nie dokręcaj mocno, nalej olej i dokręć oryginalnym kluczem bez przedłużania, jedną ręką, żeby było szczelnie.
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#790514 Wysłany:
11 Gru 2015, 08:51; Temat postu: Re: korek spustowy oleju |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
Stożkowy Briggsa to NPT (NPTF) calowy nie metryczny. Też się w to nie wgłębiałem u siebie. Po prostu dokręcam do wyczuwalnego oporu i tyle. Nic nie cieknie.
|
|
Góra |
|
|
rzepuncja |
#791725 Wysłany:
29 Gru 2015, 00:05; Temat postu: Re: korek spustowy oleju |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Piotr
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 11 Lis 2015, Posty: 75
|
Temat do zamknięcia, korek posiada gwint stożkowy, specjalnie zrobiona nakrętka o gwincie metrycznym wkręca się na wylot bez oporu. Jeśli oryginalny korek nie posiada kołnierza a w misce również nie ma kołnierza to aby był opór musi być gwint po stożku. Tak na marginesie, ciekawe czemu wszędzie pisze, że jest to gwint metryczny Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|