You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 12:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #814496 Wysłany: 07 Lis 2016, 17:01; 
 Temat postu: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES [ROZWIĄZANY - WAŻNE]
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
Witam, Mam problem z moim Fiatem. Silnik to 1.3 MJ przebieg 127 tyś. km Auto od pewnego czasu ma problem z dynamiką, zawsze na zimnym silniku turbina tak jakby nie działa, auto jest zamulone. Czasami Gdy temperatura jest już w połowie to auto działa poprawnie. Pojawia się również błąd "P0238 - Ciśnienie Turbo" zdarza sie to gdy mocniej naciśnie się na pedał gazu, czuć szarpnięcie i zaświeca się kontrolka "check"
EDIT: zdarza się że auto wydaje mocniejszy charakterystyczny dźwięk podczas przyspieszania

Opis błędu
Załącznik:
Komentarz do pliku: Opis błędu



Ktoś wie jak sprawdzić czy to co podpowiada komputer jest w porządku?

szczegóły

Załącznik:
Komentarz do pliku: Szczegóły


_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #814506 Wysłany: 07 Lis 2016, 19:10; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Do sprawdzenia filtr powietrza -> przepływomierz-> zawór upustowy turbiny-> szczelność dolotu przed i za turbiną -> kolektor dolotowy (czy kanały powietrza nie są zalepione) -> czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

Zacznij od szczelności układu, czy nigdzie nie gwiżdże, nie zasysa lewego powietrza. Filtr powietrza czy nie zalepiony i czujnik ciśnienia przeczyść zapobiegawczo.
P0238 lubi wyskoczyć gdy ten czujnik jest zabrudzony, lub niesprawny.

Autor postu otrzymał pochwałę


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814665 Wysłany: 09 Lis 2016, 17:19; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
Filtr Powietrza - Wymieniany niedawno, czysty
KarolGt czy mógłbyś opisać mniej więcej jak sprawdzić te rzeczy które opisałes?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814667 Wysłany: 09 Lis 2016, 18:02; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 29 Cze 2011,
Posty: 713
Pomógł: 29
Ja bym zaczął od sprawdzenia działania zaworka sterującego turbo i przewodów podciśnieniowych.

_________________
'05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814682 Wysłany: 09 Lis 2016, 20:51; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Wpisz w google i wyszukaj wśród grafik: ERA 550097
Tak mniej więcej wygląda Twój czujnik.
Wstawiony on jest w kolektor dolotowy od strony grodzi silnika.
Przykręcony na torxa. Odepnij wiązkę, wykręć śrubkę wyciągnij czujkę i delikatnie przeczyść, jakąś benzyną. delikatnie można mechanicznie usunąć osady.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814768 Wysłany: 11 Lis 2016, 11:28; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 371
Pomógł: 5
zapieczona zmienna geometria turbiny albo zawor pierburga sterowania vnt szwankuje ,moza byc tez wezyki tak jak gadaja koledzy wyzej przeladowanie turbo masz z 1.23milibar do 1.78mb i komputer wprowadza samochod w tryb awaryjny zeby nie rozwalic zespolu turbo czy silnika ,to bedzie blahy problem ja stawiam na zawor pierburga jego przewody musza byc szczelne bez pekniec dziurek i wyczysc ten czujnik cisnienia doladowania w kolektorze sacym ale delikatnie jakims nitro zeby nie uszkodzic go bo jest delikatny bardzo

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814772 Wysłany: 11 Lis 2016, 16:02; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
prawdopodobna przyczyna (na zdjeciu) lecz jeszcze nie zabrałem się za czyszczenie czujnika gdyż nie mogę go zlokalizować.

Węzyk - kilkanaście takich dziur. zatkałem z jednej strony a z drugiej dmuchałem kompresorem i powietrze uciekało z rurki przez dziury. Pokleiłem to taśmą bo 11 listopada sklepy pozamykane i sprawdzę to dziś wieczorem w trasie a jutro zakupię nowy oraz przy montażu założę na niego metalowy pancerzyk z węża od prysznica. Przyczyną dziur są kuny


Załączniki:
Komentarz do pliku: Czy chodzi o ten czujnik?



_________________
Image
Góra
 Profil  
 
 
 Post #814794 Wysłany: 11 Lis 2016, 21:14; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 29 Cze 2011,
Posty: 713
Pomógł: 29
Na 99.9% jak zmienisz wężyki podciśnieniowe auto zacznie normalnie jeździć.

_________________
'05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814800 Wysłany: 11 Lis 2016, 22:00; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Czujnik na wysokości literki "m" z napisu multijet, za filtrem powietrza. Z jakieś 5-10 cm niżej od widocznej krawędzi osłony filtra.
fullxda napisał(a):
zapieczona zmienna geometria turbiny albo zawor pierburga sterowania vnt szwankuje

To wersja bez zmiennej geometrii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814835 Wysłany: 12 Lis 2016, 15:13; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
Zmieniłem wężyk ale mimo tego auto nadal nie ma mocy z tym, że błąd już nie wyskoczył.
dziwne jest to, że raz za czas tak jakby mu się coś poprawia. Ostatnio po 5 minutowym postoju na odpalonym silniku auto miało przez chwilkę moc.



Cytuj:
Na 99.9% jak zmienisz wężyki podciśnieniowe auto zacznie normalnie jeździć.


tam był tylko jeden wężyk ten co jest na zdjęciu i on idzie do gruszki podciśnienia.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814837 Wysłany: 12 Lis 2016, 16:45; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 371
Pomógł: 5
w 75 jest troszke inny czujnik z wygladu i nie pasuje od 90km ma jeden pin mniej chyba ale i tak warto go przeczyscic

[ Dodano: 12 Lis 2016 16:45 ]

Ogólnie napisz do kolegi o nicku drake jest specjalista w dziedzinie chiptuningu ma swoja firme udziela sie na forum mnie zdiagnozowal kopcenie kropka ogolnie przez wiadomosc potem sie umowilismy w bielsku bo stamtad jest i zrobil mi poprawny chiptuning a nie podlany na wartosci 53mg przez to bylo wielkie kopcenie naprawde gosc ma pojecie i glowe i wie jak tam jest sterowana turbina w wersji 75 jak cos na wiadomosci prywatnej dam namiary na niego dla niego wystarczy zlgowac mesem czy fesem wartosci ktore kaze i mniejwiecej bedzie wiedzial co sie dzieje

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814841 Wysłany: 12 Lis 2016, 16:51; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
fullxda, ale o którym czujniku mówisz? o tym co wstawiłem zdjęcie ( czujnik przy samej szybie) czy może to urządzenie/czujnik z którego właśnei wymieniłem wężyk?

Czy ten czujnik może mieć wpływ na dynamiczność pojazdu?


Załączniki:
Komentarz do pliku: czujnik


_________________
Image
Góra
 Profil  
 
 
 Post #814842 Wysłany: 12 Lis 2016, 17:09; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 371
Pomógł: 5
doladowania wsadz reke miedzy podszybie a ten filtr z napisem multijet tam wyczujesz kabelki i tam jednym torxem przymocowany jest czujnik do kolektora ssacego wyciaga sie ciezko bo siedzi na gumowym oringu uszczelce zeby bylo szczelnie w kolektorze


Załączniki:
0-281-002-845-bo-0281002845-czujnik-cisnienia-bezwzgl-alfa-147-156-citroen-jumper-fiat-500-doblo-punto-evo-opel-astra-h-corsa-d-szt-bosch-czujni-914647-.jpg
0-281-002-845-bo-0281002845-czujnik-cisnienia-bezwzgl-alfa-147-156-citroen-jumper-fiat-500-doblo-punto-evo-opel-astra-h-corsa-d-szt-bosch-czujni-914647-.jpg [ 7.72 KiB | Obejrzany 22511 razy ]

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
Góra
 Profil  
 
 
 Post #814845 Wysłany: 12 Lis 2016, 18:02; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
i w jaki sposób mam go przeczyścić? mechanicznie? benzyna ekstrakcyjna? czy może jakimś preparatem ?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814846 Wysłany: 12 Lis 2016, 18:14; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
na grafice jest czujnik od wersji 90 km. ma on dolozony jeszcze czujnik temperatury. Wersja 75 nie ma tej wystającej części. tylko kólko z otworem. w srodku jest membrama z czujnikiem nacisku jaki wywiera powietrze. wlot moze byc zalepiony albo w srodku sporo sadzy i oleju. wlot mozna mechanicznie oczyscic, i delikatnie odtluszczajacymi srodkami. teoretycznie to czujnik powinien byc odporny na ropopochodne srodki bo w takim srodowisku pracuje. Ja swoj maczalem w benzynie czy tam ropie. Latwo go wyciagnac, jak nie pomoze za pierwszym razem to potraktujesz go troche mocniej.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814848 Wysłany: 12 Lis 2016, 18:20; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
no dobrze ale to on może być przyczyną braku dynamiki pojazdu? dziwne jest to, że samochód jakis czas temu jeszcze na ciepłym silniku jeździł dobrze.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814853 Wysłany: 12 Lis 2016, 20:06; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Jak wyskoczy błąd doładowania to wchodzi w tryb awaryjny i jedzie aby aby.
Mi również mocy przybywało i ubywało. Lecz nie pamiętam czy skończyło się to z zamknięciem egru czy wyczyszczeniem czujnika. Błędy przeładowania skończyły się po czyszczeniu czujnika
Druga sprawa to jak już ten egr tak wali sadzą to może zawalony jest konkretnie kolektor dolotowy. Ale wtedy przeważnie auto coraz gorzej chodzi i dużych wahań na plus nie powinno być.
Trzecia sprawa to sprawdzanie parametrów na komputerze tylko po skasowaniu błędu. W trybie awaryjnym może być zupełnie inne sterowanie osprzętem.
Do czujnika ciśnienia powinna dochodzić tylko wiązka elektryczna a z twojego zdjęcia wychodzi jakby tam jeszcze jakieś przewody dochodziły. W wersji 90 km znajduje się on bliżej lewej krawędzi silnika niż prawej.
Twoje zdjęcie nie jest do końca czytelne...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #814854 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:30; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
fullxda napisał:
Cytuj:
doladowania wsadz reke miedzy podszybie a ten filtr z napisem multijet tam wyczujesz kabelki i tam jednym torxem przymocowany jest czujnik do kolektora ssacego wyciaga sie ciezko bo siedzi na gumowym oringu uszczelce zeby bylo szczelnie w kolektorze


jutro na to popatrzę, przeczyszczę i dam znać co i jak.

[ Dodano: 14 Lis 2016, 17:07 ]

Nie wiem dlaczego nie mogę edytować mojego poprzedniego postu dlatego pisze w nowym.
Wyjąłem dziś ten czujnik - był tam gdzie pisał fullxda.
wstawiam jego zdjęcia zaraz po wyjęciu - jest on tak jakby "mokry"

EDIT- Czyszczenie nie pomogło, auto nadal jest mało dynamiczne.


Załączniki:
Komentarz do pliku: makro

Komentarz do pliku: tył

Komentarz do pliku: Przód


_________________
Image
Góra
 Profil  
 
 
 Post #815004 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:30; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Błędy skasowane? wrzuć jeszcze raz logi
Do mojej wersji chyba 600zl, do 75 ponoć 300-400zł.
podłącz jeszcze raz komputer po czyszczeniu.
Czyściłeś coś w środku?


Ostatnio edytowany przez KarolGt 14 Lis 2016, 18:37, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #815005 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:34; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
Czyszczenie nic nie pomogło, żadnej różnicy w dynamiczności. Czy może to świadczyć o awarii tego czujnika? jaka jest cena nowego?

EDIT 1: moczyłem go w benzynie ekstrakcyjnej oraz delikatnie nożykiem
EDIT 2: Błędy skasowane, silnik nie jest w trybie awaryjnym a zachowuje się tak jakby był.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #815006 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:38; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
Nie ma problemów z odpalaniem na zimnym? rowno pracuje po odpaleniu? co z egr?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #815007 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:44; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
przy obecnej temperaturze wahającej się od -2 do 5 stopni w moim rejonie auto odpala dobrze. Jedyne co mnie zastanawiało to dziwny dźwięk na dosłownie sekundę po odpaleniu który milknie zaraz po zgaśnięciu kontrolki oleju - czytałem, że to normalne bo olej spływa do miski.
A co z EGR? pytasz czy coś z nim robiłem? od kupna samochodu jeszcze nic

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #815008 Wysłany: 14 Lis 2016, 18:56; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz
Rejestracja: 12 Lip 2011,
Posty: 294
Pomógł: 5
ja bym podłaczył komputer i sprawdził zadane parametry z rzeczywistymi. pozycja turbo, ciśnienie doładowania, ciśnienie na listwie wtryskowej paliwa, masa powietrza. jeślimcoś odbiega to zrobiłbym wykres przy przyspieszaniu.
na wcześniejszych zdjęciach pozycja turbo nie zgadzala sie zadana. zobacz jak jest teraz. moze byc tak ze parametr jest nie odczytywany i ciagle bedzie wynik 0.00.
nie do końca zresztą rozumiem ten parametr. wedlug mojej wiedzy wydajnośc sprężarki nie jest sterowana a zalezy od ilości spalin wylotowych(obrotow) i jest pomniejszana przez zawór upustowy i to on jest sterowany.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #815009 Wysłany: 15 Lis 2016, 17:30; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 20 Wrz 2016,
Posty: 112
Co do pozycji turbo to parametr jest odczytywany z tego co pamiętam i nie wiem dlaczego w poprzednich logach jest 0.0
wstawię jeszcze zdjęcia które wykonałem jakiś czas temu:

[ Dodano: 15 Lis 2016, 17:27 ]

Dzisiejsze testy:
Doładowanie - wykres jest okropny
powietrze - tak jakby uciekało i wracało
Paliwo - jest ok
Położenie turbo - nie mam takiej opcji w mes


Załączniki:
Komentarz do pliku: Doładowanie

Komentarz do pliku: powietrze

Komentarz do pliku: 1


_________________
Image
Góra
 Profil  
 
 
 Post #815083 Wysłany: 15 Lis 2016, 18:25; 
 Temat postu: Re: P0238 - Ciśnienie Turbo - Zdjęcia z MES
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 371
Pomógł: 5
kolego podane parametry zloguj przez parenascie sek. na 3 biegu lub 4 biegu caly czas gaz do oporu: obroty silnika ,cisnienie doladowania aktualne i oczekiwane .zmierzone i oczekiwane cisnienie paliwa i dawke paliwa mi to wyglada na nieszczelnosc gdzie na wezach do turbo bo oczekiwane cisnienie doladowania powinienes miec 1.42 a masz 0,959 czyli nieszczelnosc ale to kopcilby ci dymem z niespalonego paliwa albo walniety czujnik doladowania wyczysciles go?

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO