You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #690438 Wysłany: 12 Wrz 2013, 15:12; 
 Temat postu: Pompa wody 1.2 16v , 1.4 16v , 1.4 16v t-jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Proste pytanie gdyż do silników fire są dostępne 2 rodzaje pompy wody (kształt ten sam) jedna ma niższy , druga wyższy wirnik. Pytanie brzmi czy obydwa typy wejdą w blok silnika lub też ta o wyższym wirniku jest tzw pozmianowa by zwiększyć wydajność chłodzenia ?

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 

 
 Post #697195 Wysłany: 24 Paź 2013, 11:33; 
 Temat postu: Re: Pompa wody 1.2 16v , 1.4 16v , 1.4 16v t-jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Bieszczady / Rzeszów
Rejestracja: 26 Sie 2011,
Posty: 181
Raczej pompy powinny być takie same jak oryginalne, ja teraz będę wymieniał rozrząd z pompą wody to dokładniej zobaczę, ale możliwe, że jest tak jak mówisz, zamiennik jest większy, żeby dawal radę kręcic. A jakich firm obczajałeś te pompy?

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae


Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #697216 Wysłany: 24 Paź 2013, 12:46; 
 Temat postu: Re: Pompa wody 1.2 16v , 1.4 16v , 1.4 16v t-jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Ja już zrobiłem rozrząd , dałem ruvilla i śmiga , ori pompa była FPT z grubym wirnikiem czyli to co wsadziłem ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO