|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 09:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Extrim95 |
#806283 Wysłany:
28 Maj 2016, 18:07; Temat postu: Kopci jak smok. Czy to wina EGR ? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 17 Maj 2016, Posty: 5
|
Cześć. Mam problem ze swoim Grande 1.9 multijet. A mianowicie strasznie dymi jak delikatnie mocnej przycisnę gaz oraz jak ma powyżej 2 tys obrotów. Zaczyna w tedy kopcić jak smok  Na biegu jałowym oraz przy bardzo delikatnej obsłudze gazu dym nie występuje. Czy to może wina EGR ? Dodam,że był on wymieniany na zupełnie nowy 50 tyś km temu przez poprzedniego właściciela. Mam na to faktury. Trochę się tym martwię bo to małe cholerstwo jest drogie. Przejrzałem forum i nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Magnes |
#806316 Wysłany:
29 Maj 2016, 08:40; Temat postu: Re: Kopci jak smok. Czy to wina EGR ? |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki Rejestracja: 01 Wrz 2012, Posty: 3227 Pomógł: 23
|
Moje pII po zaślepieniu dalej potrafi dymić  co prawda zasłony dymnej nie robi, ale w lusterku widać jak go przegazuje, podczas jazdy objaw nie występuje jedynie przy redukcji i bucie w podłodze  póki mu mocy nie brakuje itp to staram się tym nie martwić 
_________________ Błękitny Bezdasznik - topic50386.html Black and White Bravo - topic61253.html
Czy masz już darmowe Assistance?
_____________________________
|
|
Góra |
|
 |
Extrim95 |
#806390 Wysłany:
29 Maj 2016, 23:38; Temat postu: Re: Kopci jak smok. Czy to wina EGR ? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 17 Maj 2016, Posty: 5
|
Przegoniłem dziś auto na autostradzie i po 20 minutach przestał kopcić.Myślę,że to była wina DPf-u. Ale pojawił się nowy problem a mianowicie wywaliło mi kontrolke check engine. I auto straciło na mocy kręci się na 4 biegu maksymalnie 3,2tys obrotów i nic wyzej nie chce iść. Jakieś wskazówki?
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|