You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 26 Cze 2025, 12:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #288446 Wysłany: 15 Wrz 2009, 14:58; 
 Temat postu: Hamulce pytanie ?
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
Witam posiadam punciaka 1.1 z 95 r i mam pytanie od kupna czyli 1.5 roku mam wyczuwalny brak tylnego hamulca jak i równiez hamulca recznego jak i równiez bardzo miekkipedał hamulca:

wymienilem:
klocki ,tarcze przód
Bebny (nowe nie toczone) szczeki Tył
linki od recznego (chociaz nowe wyciagniete na maksa przy recznym i tak dalej brak recznego )
Cylinderki tył
Wężyki gumowe przód
Płyn hamulcowy (odpowietrzanie na X Lewy przod - prawy tyl )

i zastanawiam się nad korektorami siły hamowanie bo auto przy hamowaniu nurkuje do przodu

tylko jak one maja wyglądać bo u mnie sa

http://www.allegro.pl/item720669769_kor ... _nowy.html

ale widziałem ze niektóre maja "dźwignie"


Juz czytałem wiele postów z tego i innych forów i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem


Góra
 Profil  
 

 
 Post #288671 Wysłany: 16 Wrz 2009, 08:35; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Dudek2006 napisał(a):
i zastanawiam się nad korektorami siły hamowanie bo auto przy hamowaniu nurkuje do przodu

A co ma do tyłu nurkować? :E To, że przód się "kłania" to normalne.

Ja mam podobny problem o tyle, że mimo wymiany linek i szczęk nadal nie mam ręcznego na jednym kole :/ Niby wszystko działa, ale siła hamowania minimalna.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288679 Wysłany: 16 Wrz 2009, 09:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
no nie powinno być aż takiego głębokiego nurka bo jeździłem puntem kumpla tyle za 98 r i auto az tak sie do przodu nie przechyla i pedał twardszy niż u mnie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288680 Wysłany: 16 Wrz 2009, 09:22; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Dudek2006: a po kilku naciśnięciach nie twardnieje? Jeśli tak to zapowietrzone hamulce.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288685 Wysłany: 16 Wrz 2009, 09:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
niee nie twardnieje chyba ze na zgaszonym silniku na włączonym cały czas miekki


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288748 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:44; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Stronie Śląskie
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 23
Wydaje mi się że miekki hamulec i słaby ręczny to taka horoba w punto I. Ja u siebie tez wymienialem klocki, tarcze, szczeki, bebny, linki itp. Czasami po wymianie linek i ich naciągnieci było lepiej ale nie mam pojęcia dlaczego. Jak masz wersje z ABS to moze trzeba wymienic samoregulatory? Mi ostatnio wyszło na przeglądzie, że lewy tył hamuje o 60% słabiej niż prawy, nie mam pojęcia dlaczego. Słyszałem ze czasami wlasnie dobrze jest wymienic lub wyczyscic korektory.

_________________
Fiat Punto 75 ELX - klik


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288750 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:46; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Mado napisał(a):
Jak masz wersje z ABS to moze trzeba wymienic samoregulatory

A co ma abs lub jego brak do samoregulatorów?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288752 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Stronie Śląskie
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 23
Myslałem ze wersje bez absu ich nie mają, ale możliwe, że sie myle, ale jak mają to zapewne inne? :?:

_________________
Fiat Punto 75 ELX - klik


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288753 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:53; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Mado: ale chodzi ci o samoregulatory w tylnych bębnach? Bo jeśli tak to nie ma żadnej różnicy.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288755 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:58; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Stronie Śląskie
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 23
O to mi własnie chodzi. Więc byłem w błędzie, sory za zamieszanie, co nie oznacza, że nie trzeba ich sprawdzić bo czasami one też są przyczyną słabych hampli z tyłu. :)

_________________
Fiat Punto 75 ELX - klik


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288756 Wysłany: 16 Wrz 2009, 13:59; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Mi facet na przeglądzie powiedział, ze jesli po zmianie szczęk/linek za mocno się linki naciągnie, to potem samoregulator nie jest w stanie odpowiednio szczęk rozeprzeć i trzeba nieco poluzować linki. Sprawdziłem to u siebie, ale nie pomogło.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288759 Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
ale chodzi wam o to ??

Image

czy

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288760 Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Na zdjęciu nr 1 zaznaczyłeś samoregulatory i to o nich była mowa.
Na 2 masz korektory. Swoją drogą możliwe, ze problem tkwi w nich, ale to juz imo ostateczność.

[ Dodano: 16 Wrz 2009 13:30 ]
Dudek2006 napisał(a):
wyczuwalny brak tylnego hamulca jak i równiez hamulca recznego

Korektor nie odpowiada za ręczny.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288764 Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
u mnie sa skorodowane i wcisniete4 na maxa


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288766 Wysłany: 16 Wrz 2009, 14:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Jeśli komuś mimo zrobienia tylnych hamulców wciąż wydaje się że słabo hamuje to niech pobawi się samoregulatorem i ustawi sobie ostrzej tył. Jak to nie pomaga to trzeba założyć tarcze...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288776 Wysłany: 16 Wrz 2009, 15:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 31 Maj 2008,
Posty: 64
Jako, że temat świeży to się podczepię. Wyjąłem stare szczęki i teraz za cholerę nie mogę założyć linki ręcznego na nowe. Chodzi o ten oplot ze sprężyny - trzeba go podciągnąć i włożyć linkę do zaczepu. Jest jakiś patent jak to zrobić? Można gdzieś poluzować całą linkę? Gdzie jest regulacja ręcznego w Punto I?

_________________
Mój Kropek - zapraszam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288851 Wysłany: 16 Wrz 2009, 19:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: SWD
Rejestracja: 05 Lut 2008,
Posty: 328
STax mam dokladnie to samo co u Ciebie, prawe tylne kolo prawie nie hamuje tak reczny jak i nozny. Wymienilem linke, szczeki jakies 3 miesiace temu i pomoglo, oba kola chamowaly rowno. 2 tygodnie temu bylem na przegladzie i znowu to samo - prawy tyl prawie nie hamuje. Dodam, ze po nacisnieciu chamulca do oporu tylnymi kolami moglem sobie obracac, Czy to normalne? Wiem ze tylne kola nie powinny sie blokowac ale czy to normalne ze mozna ich okrecic rekoma??

_________________
Punto S 1.1 55 KM 97r

http://fiatpunto.com.pl/post216895.html#216895

Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #288888 Wysłany: 16 Wrz 2009, 20:47; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Stronie Śląskie
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 23
Co do samoregulatorów to chodziło mi o to:
Image
Facet na przegladzie powiedział ze w bravo miał podobnie, dał nowe korektory i sie poprawiły hample.
Regulacja linek jest przy dzwigni ręcznego, musisz zdjąc mieszek i plastik wokół niego i myśle ze dalej sobie poradzisz :)

_________________
Fiat Punto 75 ELX - klik


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288905 Wysłany: 16 Wrz 2009, 21:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
to ci powiem ze u mnie te samo regulatory wygladaja tak

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #289035 Wysłany: 17 Wrz 2009, 08:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
To, co pokazujecie to jest tylko element samoregulacji. On działa z tymi zebatkami na szczękach o które sie zapiera.

MarcinO napisał(a):
STax mam dokladnie to samo co u Ciebie, prawe tylne kolo prawie nie hamuje tak reczny jak i nozny

No no to nie dokładnie, bo u mnie nożny działa tylko ręczny kozaczy :/

Tobi napisał(a):
Chodzi o ten oplot ze sprężyny - trzeba go podciągnąć i włożyć linkę do zaczepu. Jest jakiś patent jak to zrobić? Można gdzieś poluzować całą linkę?

Albo masz linkę bardzo mocno naciągniętą albo coś nie tak z oplotem. Ja ostatnio zmieniałem szczęki i spokojnie to założyłem bez luzowania.

[ Dodano: 17 Wrz 2009 07:29 ]
Cytuj:
u mnie sa skorodowane i wcisniete4 na maxa

Może w tym problem. Wyciągnij szczeki i spróbuj je możliwe dużo odciągnąć (może być potem problem z założeniem).

[ Dodano: 17 Wrz 2009 07:30 ]
MarcinO napisał(a):
Czy to normalne? Wiem ze tylne kola nie powinny sie blokowac ale czy to normalne ze mozna ich okrecic rekoma??

Tak na ręcznym jak i na nożnym koło nie ma prawa obrócić się w rękach.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #289046 Wysłany: 17 Wrz 2009, 09:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
ale chodziło mi o to ze korektory mam zkorodowane i wciśnięte na maxa i może to one nie puszczają odpowiednia ilość płynu i przez to nie naciągają się samo regulatory


Góra
 Profil  
 
 
 Post #289047 Wysłany: 17 Wrz 2009, 09:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Dudek2006: ok, niesprawny korekto tłumaczył by problemy z tylnymi hamulcami ale nie z ręcznym. Ręczny działa czysto mechanicznie - dźwignia>linka>szczęki i korektor nie miał by tu nic do rzeczy.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #289053 Wysłany: 17 Wrz 2009, 09:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
spróbuje za twoja rada na dniach ręcznie przestawiając samo regulator i zobaczę efekty ale jednocześnie skręcić linki napinające przy lewarku tak ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #289067 Wysłany: 17 Wrz 2009, 10:16; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Dudek2006: najpierw linki poluzuj, potem rozciągnij samoregulatory, złóż beny, ponaciskaj kilka razy nożny hamulec (chociaż jeśli jest niesprawny to może to nie zadziałać) i na końcu naciągnij linki.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290415 Wysłany: 21 Wrz 2009, 07:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
STax zastosowałem się do twojej rady i pomogło ( przesmarowałem korektory wd40 i tez śmigają) Pozdrawiam

ps. Samo regulatory nie działają u mnie lecz nie chce w ciemno kupować nowych bo może być to samo bo jak pisałem kilka postów wyżej te samo regulatory pokazane przez mado wyglądają inaczej niż moje ( może to sa z wersja z ABS u mnie brak)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 51 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO