|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 23:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
drifter18 |
#463895 Wysłany:
17 Kwi 2011, 12:50; Temat postu: Wymiana tuleji na wachaczach przednich i mocowanie drozka st |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
czy ktos to sam juz robil????
|
|
Góra |
|
 |
|
|
BolekPunto |
#463898 Wysłany:
17 Kwi 2011, 13:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Myślibórz Rejestracja: 29 Lis 2010, Posty: 293 Pomógł: 6
|
Jeśli chodzi o tuleje wachaczy to w garażu jeśli nie masz prasy to tak łatwo to nie pójdzie. Ja to robiłem u kolegi na warsztacie , robota prosta jeśli masz prasę. Odkręcasz koło , wybijasz sworzeń i łącznie 3 śruby od tulei.
_________________ Fiat Punto 1.6 Sporting
|
|
Góra |
|
 |
Anzel |
#463934 Wysłany:
17 Kwi 2011, 14:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 613
|
Zasadniczo nasuwa się pytanie,czy warto wymieniać same tuleje jesli za chwile może odezwać się sworzeń,który już wymienny nie jest.Ja zdecydowałem się na profilaktyczną wymianę drugiego wahacza zamiast samej tulei bo jeśli przyjdzie nam zapłacić za robociznę tulei to lepiej dołożyć trochę grosza i wymienić cały wahacz i mieć trochę więcej spokoju 
_________________ Było: '95 Bertone Cabrio '84 FSM 126p Rally & Cult '90 FSM 126p Cabrio '93 E36 318/320/323 Modes '90 FSO 125p "1313"
Jest: '96 Audi A3 1.9TDI '90 FSM 126 Bis '87 FSM 126p Tufo '90 FSM 126p Oslo Rally
|
|
Góra |
|
 |
drifter18 |
#463980 Wysłany:
17 Kwi 2011, 15:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
a ile sworznie kosztuja????
[ Dodano: 17 Kwi 2011 14:44 ] a wszytskie 2 pary ttrzeba wycicnac na prasie tulei w przednich wachaczach???
|
|
Góra |
|
 |
czarekessi |
#465608 Wysłany:
21 Kwi 2011, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: czarek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: łódz -stryków Rejestracja: 11 Lut 2011, Posty: 35
|
sworznie sa niewymienne musisz wymienic caly wahacz jesli padnie sworzen nailepiej na prasie jest duzo latwiej niz innymi garazowymi metodami, ja mam prase wlasnego wykonania wymiana tuleji to nic skomplikowanego.Nailepiej miec tez kanal do wyjecia wahaczy i ponownego zalozenia ,wahacze przykrecamy po opuszczeniu samochodu , jak bys chcial to moge ci wymienic tuleje wahacza pod warunkiem ze sworznie sa ok
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#465616 Wysłany:
21 Kwi 2011, 21:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Kupuj cały wahacz bo się okaże wkrótce że padnie sworzeń i zapłacisz 2 razy za robociznę nie wspominając o częściach.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
krakra88 |
#491630 Wysłany:
19 Lip 2011, 12:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 23 Paź 2008, Posty: 143 Pomógł: 1
|
tak leci cały wahacz do wymiany, z delphi koszt ok 100zł więc nie ma co się męczyć z tulejami.
_________________ Punto I, 1.2 S, 75KM, Kolor: Blue Capri.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|