Krok1:
Wjeżdżamy na kanał.
Krok2:
Podnosimy auto, podstawiamy kobyłki i lekko wspieramy podnośnikiem, w razie jakby coś sie stało z kobyłkami
Na fotce podnośnik - chciałem podnieść tylko jedną stronę auta, ale zbyt stabilnie to nie wyglądało, więc potem go przestawiłem na środek.
Potem podstawiamy kobyłki, upuszczamy podnośnik i podnosimy go jeszcze raz, ale tylko lekko podpieramy auto.
Krok3:
Zdejmujemy koła przednie.
krok 4:
Odkręcamy tą dużą nakrętkę trzymającą przegub w piaście
krok5:
Odkręcamy nasadową 13 od wahacza i ramy pomocniczej drążek stabilizatora:
Krok6:
Odkręcamy nakrętkę śruby mocującej sworzeń kulowy do zwrotnicy koła, oraz luzujemy przednie mocowanie wahacza do ramy pomocniczej (śruba 18, nakrętka 17) i luzujemy tylną śrubę mocującą wahacz do ramy pomocniczej (śruba 18 )
Potem rozruszamy śrubę i wybijamy ją młotkiem.
Krok7:
Kilka razy, porządnie za pomocą przecinaka i młotka 1kg rąbiemy szczelinę przy sworzniu, aby ją trochę rozszerzyć.
krok8:
Wychodzimy z kanału, przekładamy łyżkę przez największą dziurę w wahaczu, przedłużamy rurką i kolanem mocno odginamy wahacz w dół, za pomocą drugiej rurki i młotka rąbiemy w wahacz z góry (1) i potem do od spodu młotkiem wbijamy (2) , następnie powtarzamy te czynności aż sworzeń wyjdzie ze zwrotnicy.
krok 9:
ja jeszcze dla ułatwienia odkręciłem gałkę kierownicza
krok 10:
-Teraz wyciągamy przegub z piasty
-Potem należy zbić przegub z półosi
-Zdejmujemy starą osłonę przeguba
-nakładamy nowa na półoś
- i w odwrotnej kolejności wszystko składamy
tekst oraz foto by ipIV
