You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Lis 2018, 09:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #41326 Wysłany: 26 Sie 2007, 01:15; 
 Temat postu: Zakup Punto HGT. Pytania przed zakupem.
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Genewa
Rejestracja: 26 Sie 2007,
Posty: 1
Koledzy klubowicze...
Jestem zainteresowany kupnem Fiata Punto HGT 1.8 16V z 1999 roku (blekitna strzala) z przebiegiem 104 tys.km!!! Autko bardzo mi sie podoba itp(jezdzi po Szwajcarii).! Bede chcial zrobic jazde probna i blizej mu sie przyjzec!
NA CO ZWROCIC UWAGE przed zakupem -czemu bardziej sie przyjzec??? Jak wyglada ekspoatacja takiego samochodu? Jakie koszty czesci(czy sa trudno dostepne)??? I czy czesto sie psuje :roll: ???
Prosze o pomoc... i z gory dziekuje 8) !!!
P.S Jestem nowy na forum :!: :wink:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #41327 Wysłany: 26 Sie 2007, 01:38; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12322
Pomógł: 45
1. zły dział ;)

2. Czy się psuje...
Przede wszystkim wariator faz rozrządu (niektórzy jeżdżą na czwartym)

Poza tym Wookiemu ostatnio poszła pompa oleju, przy okazji zdążyły się panewki przytrzeć.

więcej awarii na forum nie kojarzę, ale niech się wypowiedzą użytkownicy HGT :)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW & Ford Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41904 Wysłany: 29 Sie 2007, 10:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Maj 2007,
Posty: 47
Witaj tak jak kolega wspomniał ostatnio zawiódł mnie na trasie ale ta pompa to dziwny przypadek poszła w mak to się normalnie nie dzieje.
Wariator czyli mech. zmian faz rzrządu TAK! cena ok 550 zł i jest to bolaczka tego samochodu mam na liczniku 92 tyś i mam 3. Jeżeli dźwięk silnika bedzie przypominał diesla to jest duze przwdopodobieństwo że masz go do wymiany. Poza tym raz naprawiałem skrzynie biegów i wymieniałem silnik od wycieraczek przenich, problem miałem z elektryką szyby ale to był pikuś. Ogólne wrażenia z jazdy są fajne, dobrze się zbiera i trzyma zakrętów bo jest troche utwardzony no ale za tym idzie komfort na polskich drogach. Mój jeździ od początku czyli 2002 roku w polsce i problemów z zawieszeniem jeszcze nie miałem. Jeżeli nie był nadmiernie katowany to powinno być ok. Sądze że w szwajcari był dobrze serwisowany, a i drogi tam ( za wyjątkiem Genewy gdzie są remonty ) są wiadomo o niebo lepsze. Za ile masz zamiar go kupić?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #41961 Wysłany: 29 Sie 2007, 16:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
Jedynie zwroc uwage czy nie kradziony i czy nie byl robiony z przystanku. Bo wszystkie bolaczki auta naprawisz, albo bedziesz musial naprawic bo i tak przyjda.
Wariatora nie unikniesz - jak bedzie klekotal to sie nie zrazaj do samochodu bo to nic nie znaczy

[ Dodano: 29 Sie 2007 16:27 ]
Poza tym zapomnialem dodac.

Nie kupuj punta hgt, kup sobie cos mniej awaryjnego i bardzie wytrzymalego. :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42003 Wysłany: 29 Sie 2007, 17:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: z Wrocławia
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 257
czym sie objawia awaria wariatora?

_________________
Nothing great ever comes without a sacrifice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42036 Wysłany: 29 Sie 2007, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
Sprawdz czy zwija asfalt hehe 8)

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42053 Wysłany: 29 Sie 2007, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: z Wrocławia
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 257
hmmm...coz za specyfikacja ;P

_________________
Nothing great ever comes without a sacrifice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42103 Wysłany: 30 Sie 2007, 00:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
Mxs napisał(a):
czym sie objawia awaria wariatora?


klekotaniem. samochod chodzi jak diesel.


uwazam ze ten silnik jest tak bardzo niedopracowany ze nie warto sie w niego ladowac.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42206 Wysłany: 30 Sie 2007, 15:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 13 Maj 2007,
Posty: 126
Jak już wspomnieli poprzednicy , wariator wariator i jeszcze raz wariator :D

_________________
Brava 1.6 SX
Punto HGT
Bravo HGT
Seicento 900sx> Alfa Romeo SW 1.9 JTD 16v
Trabant601S
Trabant 1.1 Universal
Suzuki GSX-F 750
it must be a passion ...................


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42283 Wysłany: 30 Sie 2007, 21:33; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
na wariator tez sa sposoby wiec luzik. a silnik wcale najgorszy nie jest :twisted: :D

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42286 Wysłany: 30 Sie 2007, 21:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
ZoLtaR napisał(a):
a silnik wcale najgorszy nie jest :twisted: :D


jeden z gorszych

co w nim dobrego widzisz?? bo ja nic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42288 Wysłany: 30 Sie 2007, 21:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 359
pilachgt napisał(a):
co w nim dobrego widzisz?? bo ja nic


Nie mam tego silnika i powiem szczerze, że zchęcią bym chywilę pobrykał tym autem. Ale, niestety, z tego co czytam, to strasznie awaryjny silnik i chyba właśnie jedyne co w nim dobre, to jego osiągi przy tej budzie... To oczywiście moja subiektywna opinia.

_________________
Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42290 Wysłany: 30 Sie 2007, 22:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
mwas napisał(a):
pilachgt napisał(a):
co w nim dobrego widzisz?? bo ja nic


Nie mam tego silnika i powiem szczerze, że zchęcią bym chywilę pobrykał tym autem. Ale, niestety, z tego co czytam, to strasznie awaryjny silnik i chyba właśnie jedyne co w nim dobre, to jego osiągi przy tej budzie... To oczywiście moja subiektywna opinia.


ja uzywajac tego silnika (w zasadzie 2) mam takie samo zdanie :)

[ Dodano: 30 Sie 2007 22:05 ]
Kiedys dawno temu gdzies okolice 2001 moze 2002 roku jeden uzytkownik lubelskiej hagiety zapytal sie mnie co ile wymieniam pierscienie :D :D. Wiec samo to za siebie mowi jaki jest ten silnik.
Sporo przegladam ogloszen i aukcji w niemczech.
Czemu sporo fiatow ma motoschaden(uszkodzenie silnika)?? 1,8 16v maja uszkodzenia rozrzadu zas 2,0T lubia miec uszkodzenia panewek. Sporo widzialem takich ogloszen, a np. Audi z uszkodzonym silnikiem duzo rzadziej. Fiat cieniutko pod tym wzgedem wypada.

130 koni z silnika 1,8 to nie jest rewelacja. W tych silnikach bardzo lubia sie scinac zeby na pasku rozrzadu (pasek sie nei urywa ale traci zeby) i nie jest to spowodowane tym ze ktos czegos na czas nei wymienil tylko dlatego ze to taki silnik co cie pompuje jak pijawa.
Wariator - o tym nie musze pisac bo duzo tu bylo napisane - poprostu niewypal.
Pierscienie - tez uwazam ze szybko sie zuzywaja
Skrzynia biegow - malo wytrzymala, to samo sie tyczy sprzegla
O uszkodzeniu panewki jeszcze nie slyszalem, o wyjsciu korby bokiem tez nie(chociaz byl kiedys taki jeden silnik do sprzedania).
Glowneusterki to to co napisalem wyzej. Poza tym ze ciagna w ch.j kasy to nie sa takie straszne.

Jak cos mi przyjdzie na temat tego silnika to jeszcze napisze.

[ Dodano: 30 Sie 2007 22:08 ]
Co do jeszcze tych silnikow. Malo kto sie przyzna ze mu rozrzad pieprznal bo zaraz bedzie ze nie dbal o samochod :D :D :D . A prawda jest taka ze ten samochod ma jakas wade fabryczna(byc moze za male kolo zebate silnika) i rozrzad nagminnie sie psuje.



Pozdro i zycze milego kupowania hagietek :D :D :D :D :D :D :D :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42294 Wysłany: 30 Sie 2007, 22:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 359
pilachgt, myślę, że twój post będzie małym "straszakiem" na potencjalnych przyszłych nabywców HaGieTek :P

Odnośnie awari rozrządu: czy ta awaria nie wiąże się z dość konkretnym remontem silnika (czytaj z konkretnymi kosztami) ?

_________________
Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42296 Wysłany: 30 Sie 2007, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
Tak to sie wiaza z bardzo konkretnymi kosztami.
Kiedys to mnie kosztowalo ok 3 tysiace (16 zaworow nowych - nie wiem czy sa zamienniki teraz - ale wtedy chyba kosztowal jeden ok 60zl), do tego dochodzily prowadnice, kilka popychaczy, pasek, rolka, napinacz, oczywiscie wariator przy okazji plus cala robocizna.

Dobrze niech bedzie straszakiem. To jest tylko bolesna prawda, wiec lepiej jak ktos sie zdecyduje na cos niemieckiego lub japonskiego jak na takie cos co jakis czas kopnie po kieszeni.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42299 Wysłany: 30 Sie 2007, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 359
pilachgt napisał(a):
Kiedys to mnie kosztowalo ok 3 tysiace


I właśnie dlatego teraz, gdybym szukał kropka "drugiej generacji", chyba zdecydował bym się na dieselka... :roll:

_________________
Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42300 Wysłany: 31 Sie 2007, 17:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
Jezeli ktos robi duzo kilometrow(min 40 tys rocznie) to moze brac hgt.
Wymieniasz rozrzad w serwisie i masz gwarancje rok czasu, cos padnie to oni naprawiaja. I tak co roku rozrzad wymieniac :). Tansze to napewno jak leczyc sie po straconych zebach.

[ Dodano: 31 Sie 2007 17:54 ]
Widze cisza. Nikt nie zaprzeczy ze napisalem glupoty i ze ten silnik tak naprawde jest wspanialy. Nawet wlasciciele hagiet milcza


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42491 Wysłany: 31 Sie 2007, 19:29; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
ja sie nie zgodze i nie chce mi sie wchodzic w bezsensowna polityke. moim zrobilem ok 30 tys km jak narazie (w tej chwili ma ok 113kkm). ze sprzeglem skrzynia i silnikiem nic sie nie dzieje (czeka mnie w tej chwili wariator z rozrzadem do zrobienia). pierscienie i panewki tez maja sie w porzadku.

szczerze? awarie to w 90% przypadlosc wlascicieli-kretynow ktorzy nie za bardzo chyba umieja korzystac z maszyny jaka jest samochod. jakbym sie postaral zepsuje rozrzad pierscienie czy skrzynie w jakiejs powiedzmy hondzie czy audi. zaden problem.

hgt jak kazde auto ma swoje bolaczki. trzeba je poznac i o auto odpowiednio dbac. tyle w temacie. jak mialem DFa czy poloneza tez jakos mi sie nie psuly a wszyscy gadaja ze to takie szroty. wszystko zalezy od wlasciciela, podejscia i odpowiedniego serwisu na odpowiedniej jakosci czesciach. zreszta to temat rzeka, z ktorego nic i tak nie wyniknie wiec nie ma sensu dalej pisac. dyskusja do niczego nie prowadzaca.

zgadzam sie po czesci z problemem wariatora (ktory tez jest do zrobienia jak wie sie jak). reasumujac hgt to nie auto dla usera ktory tylko leje bene i je eksploatuje. w tym wypadku proponuje toyote yaris :P

tyle ode mnie
pozdro

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42497 Wysłany: 31 Sie 2007, 19:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
a ja sie z toba nie zgodze. bu sciecie zebow 24 tys km po wymianie paska, wariatora, rolki i napinacza to nie wina wlasciciela.

samochodu ani nie katowal, ani nic.
weic to jedynie wina fiata. a 30 tys km to jest bardzo malo

[ Dodano: 31 Sie 2007 19:38 ]
a powiedz mi w jaki sposob wlasciciel kretyn moze wplynac na sciecie zebow na pasku rozrzadu?? bo to mnie bardzo zastanawia


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42503 Wysłany: 31 Sie 2007, 19:44; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
po pierwsze mogl byc to lipny pasek, ja jak montuje to tylko paski conti, zadnych gejtsow dejko ani zadnego innego dziadostwa. po drugie raz udalo mi sie ogolic pasek w hondzie 1.5 16v d15b2 motor to byl bodajze po zakreceniu 8k rpm i gwaltownym zdjeciu nogi z gazu (jaki byl tego efekt tlumaczyc chyba nie trzeba). zdarza sie ze przy takim potraktowaniu pasek np przeskoczy a tutaj ogolilo mu pare zebow i silnik sie troche zdemolowal :wink:

takze jak paski to tylko conti, jak rolki tylko skf

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42509 Wysłany: 31 Sie 2007, 19:52; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Dębica
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1516
ZoLtaR napisał(a):
o auto odpowiednio dbac. tyle w temacie. jak mialem DFa czy poloneza tez jakos mi sie nie psuly a wszyscy gadaja ze to takie szroty. wszystko zalezy od wlasciciela, podejscia i odpowiedniego serwisu na odpowiedniej jakosci czesciach

zgadzam sie w 100 % i to nie tylko co do HGT

_________________
Image Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Image Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42512 Wysłany: 31 Sie 2007, 20:05; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
tak sie sklada ze w pracuje w najwiekszej ogolnopolskiej hurtowni motoryzacyjnej i mam pelen przekroj tego jakie czesci i do jakich aut ludzie kupuja. szczerze? jest to przerazajace. ludzie kupuja najtansza szmire byle tylko miec te klocki pasek czy olej. warsztaty tak samo, laduja najtansza szmire bo 95% uzytkownikow aut jest tak nieswiadomych ze uzywa auta jak pralki na zasadzie wlacz-wylacz. i co bedziemy winic np fiata czy peugeota za to ze sie psuja i w ogole te firmy produkuja szmire? no jak ktos zaklada paski gatesa, olej mineralny jakiegos midlanda, do tego filtr wyprodukowanych w chinach za miske ryzu ktory kosztuje 8zl i np amortyzatory firmy magnum (nowy tylny do seicento 33zl :lol: ) to nie ma sie co dziwic ze dla ludzi fiat to g***o.

ale o tym ze przeplywomierze, turbosprezarki, przeguby, wahacze i podobne czesci sprzedaje sie w takich ilosciach ze ja jestem zaskoczony :shock: do przeciez uwielbianych przez polakow vw i audi, ktore sa wyznacznikiem jakosci :lol: o tym sie juz nie mowi. przegubow do pasata b6 1.9 tdi to dziennie sprzedaje chyba z 15 sztuk jak nie lepiej :lol: przeplywomierze tez ida hurtem :lol:

takze prosze nie generalizuj i nie mow ze akurat silnik 1.8 fiata to takie g***o. ma swoje bolaczki jak kazdy silnik. trzeba odpowiednio dbac i tyle. i stosowac dobre czesci

p.s. dzis sprzedalem kpl panewek korbowych do 2 letniej vectry c 2.0 dti? dziwne troche ze tak szybko padly.... :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42520 Wysłany: 31 Sie 2007, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów
Rejestracja: 11 Lip 2007,
Posty: 210
Pomógł: 1
tak sie sklada ze w pracuje w najwiekszej ogolnopolskiej hurtowni motoryzacyjnej i mam pelen przekroj tego jakie czesci i do jakich aut ludzie kupuja.

Jeżeli jesteś dobrze obeznany w temacie części, to może napisz jakich firm części warto kupić do kropka. Może ktoś chętnie kupi część pare groszy droższą ale PEWNEJ i SPRAWDZONEJ firmy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42523 Wysłany: 31 Sie 2007, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
w skrocie. kupujesz raz porzadnie, placisz wiecej ale masz swiety spokoj:

- paski - CONTITECH
- lozyska, rolki, pompy wody - SKF
- swiece zaplonowe - NGK, Denso
- kable WN - NGK, Bosch
- pierscienie tlokowe - Goetze
- panewki - Glyco
- uszczelki - Elring, Goetze
- klocki hamulcowe - TRW, Ferodo, ATE
- tarcze hamulcowe - TRW, Brembo, ATE
- simeringi - Goetze, Elring
- czesci elektryczne, czujniki - roznie, Bosch , EPS, Hella
- chlodnice - Nissens
- amorki - Sachs, Kayaba
- sprezyny - Lesjofors

tak w skrocie. wg mnie najlepsze.

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #42534 Wysłany: 31 Sie 2007, 22:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2007,
Posty: 112
ten co stracil zeby to byl contitech tylko dlatego bo porpzedni fiatowski byl do dupy. rolki byly skfa. i samochod zawsze byl robiony w aso, a nie u zdzisia. i jak wytlumaczysz 3 naprawy rozrzadu w ciagu 60 tyskm??

ja widzac takie przypadki swoj jeden pasek zmienilem po 20tys przebiegu poprzedniego. wszystko z nim bylo w porzadku poza tym ze mial dziurke.

a co do tarcz, zwykle brembo dobre nei sa na moj gust. co d oswiec a moim audi s2 tylko bosche sie sprawdzaja. fiatem zawsze na fabrycznych latam. panewki tez sie zgadzam ze glyco - w moim 450KM samochodzie wlasnie takie panewki zagoszcza.

[ Dodano: 31 Sie 2007 22:16 ]
ZoLtaR napisał(a):
i mam pelen przekroj tego jakie czesci i do jakich aut ludzie kupuja. szczerze? jest to przerazajace. ludzie kupuja najtansza szmire byle tylko miec te klocki pasek czy olej.:


dziwisz sie?? polska nie dosc ze narod biedny to i skapy. wola kupic samochod zrobiony z przystanku bo 2 tys taniej jest niz cos dobrego.
tak samo z czesciami, zydza na samochody i tyle.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO