Witam.
Coś mi puka w układzie kierowniczym i strasznie jest to irytujące.
Bardzo intensywne stuki pojawiają się na kocich łbach (regularne i szybkie)-gdybym przypadkowo przez taką drogę nie jechał to bym nawet o tym nie wiedział
Stuka również podczas postoju,gdy robię energiczne krótkie ruchy kierownicą w prawo/lewo.
Oczywiście w pierwszej kolejności sprawdzone zostały luzy w układzie kierowniczym oraz w zawieszeniu-brak luzów,drążki kierownicze ok,końcówki drążków wymienione (trw) oraz zrobiona zbieżność.
Niestety mechanik obstawia luz na maglownicy-z resztą ja też
I nie ciągnął bym tematu,gdybym nie czytał o podobnym problemie na tym forum.
Podejrzewam jeszcze zużyty/wyrobiony krzyżak kolumny dlatego,że dzisiaj postanowiłem sprawdzić to dokładniej i stukot słychać z górnej części krzyżaka,przegubu.
Wyczuwalny jest również przeskok na całym krzyżaku.
Robiłem bardzo delikatne ruchy kierownicą-koła delikatnie się ruszały.
Zastanawiam się czy przeskoki jak i dźwięk nie przenosi się właśnie z maglownicy na ten przegub
Czy ktoś tutaj z obecnych wymieniał owy krzyżak i dlaczego ?
Czy wyrobiony krzyżak stukałby na kocich łbach?
Czy ten krzyżak faktycznie jest oryginalny-używane chodzą po tyle samo;
http://allegro.pl/krzyzak-kolumny-grand ... 92447.html