Nie wiem czemu skasował ktoś wczorajszy temat , imho to dość ważne , ponieważ grozi pożarem.
Cytuj:
CZĘŚĆ: Przewody ABS
USTERKA: Kontrola ułożenia przewodów ABS
WERSJA: Fiat Grande Punto – Punto Evo wszystkie typy z ABS
PARK SAMOCHODOWY
OBJ ĘTY KAMPANIĄ:
Wszystkie pojazdy, których numery nadwozia będą znajdowały się w
SIGI.
(nadwozia zawarte w przedziale do 0635348 dla linii 1 i do1624851dla
linii 2)
Samochody dostarczone do Was: należy odnieść się do zbioru nadwozi
podlegających kampanii znajdującego się w waszym PC.
PRZYCZYNA
TECHNICZNA: Możliwe niezgodne ułożenie przewodów
NR WERSJI: 0
MATERIAŁ: Nazwa: Część: Ilość:
NARZĘDZIA
SPECJALNE: -
SPOSÓB
WPROWADZANIA
ZAMÓWIENIA EPLUS:
-
PROCEDURA
EKONOMICZNA: Kanał kosztów: Kampania: Interwencja: Pracochł.:
ROBOCIZNA I
MATERIAŁ:
A01 5457 A
B
0.60 (przypadek A)
0,70 (przypadek B)
0.10 (przypadek C)
OPŁATY RÓŻNE
(POCZTOWE, ETC.):
A10 5457 - -
INTERWENCJE W
PRODUKCJI: Prawidłowe ułożenie przewodu ABS
OZNACZENIE
INTERWENCJI W SIECI: Plamka białego lakieru na konektorze centralki ABS
Należy wykonać kontrolę prawidłowej konfiguracji lay-out przewodów
centralki ABS w samochodach G. Punto i Punto Evo, które na dzień
dzisiejszy nie są jeszcze sprzedane lub są w fazie sprzedaży.
XX-11-0X8X-11-08
4/05/2010 - KAMPANIA 5457 - Strona 3 z 6
CYKL NAPRAWCZY
UWAGA: jeśli samochód został już przekazany Klientowi, kampania musi zostać
zamknięta jako interwencja "C" (przypadek C).
W komorze silnika wykonać następujące
operacje:
- Odłączyć zacisk ujemny (1);
- Odkręcić nakrętkę mocującą i odłączyć
zacisk ujemny (2);
- Odkręcić nakrętkę mocującą i odłączyć
zacisk dodatni (3);
- Odkręcić nakrętkę mocującą, odłączyć
pasek blokujący (4) i wymontować
akumulator (5).
- Zlokalizować przewód ABS (1);
- Upewnić się, że przewody nie są ściśnięte
pomiędzy podstawą akumulatora (2), a
obejmą paska blokującego akumulator
(3).
- Jeśli przewody są ściśnięte pomiędzy
podstawą akumulatora, a obejmą paska
blokującego akumulator (Przypadek A)
należy wykonać kontrole wskazane
poniżej;
- Jeśli przewody przechodzą pod obejmą
paska blokującego akumulator
(Przypadek B) przejść do następnych
kroków.
Przypadek A:
- Odkręcić śruby (1) mocujące i
wymontować podstawę akumulatora (2).
4
5 1
2
3
3
1
2
1
2
4/05/2010 - KAMPANIA 5457 - Strona 4 z 6
- Zlokalizować przewód ABS i odłączyć go
ze spinki mocującej;
- Zdjąć taśmę izolacyjną (lub wyjąć z
osłony karbowanej) w miejscu, w którym
występuje usterka i sprawdzić stan
przewodów elektrycznych, szczególnie na
wysokości punktów wskazanych przez
strzałki;
- Jeśli kontrola wykryje uszkodzenie
przewodów elektrycznych należy
sfotografować uszkodzoną część
przewodów, skontaktować się z CSM i
poczekać na dalsze instrukcje.
- Jeśli nie jest uszkodzony żaden przewód
elektryczny: nałożyć taśmę izolacyjną i
prawidłowo ułożyć przewód w specjalnej
opasce.
- Zamocować wymontowane części,
postępując zgodnie z Instrukcją napraw.
Przypadek B:
- Uwolnić przewód ABS z opaski mocującej
(1);
- Delikatnie przesuwając przewody w
kierunku wskazanym przez strzałki,
upewnić się, że nie są one ściśnięte
obejmą (2) paska blokującego
akumulator.
- Jeśli przewody mogą być poruszane bez
przeszkód, to montaż jest prawidłowy
- Zamocować następnie przewód do opaski
mocującej i zamocować wcześniej
wymontowane elementy, bazując na
Instrukcji napraw.
1
2
2 1
3
4/05/2010 - KAMPANIA 5457 - Strona 5 z 6
Jeśli przewody ABS nie mogą zostać
przesunięte i znajdują się w jednym z
poniższych stanów:
(A) - ściśnięte, we wskazanym miejscu,
pomiędzy podstawą akumulatora, a
obejmą na wsporniku silnika;
(B) - ściśnięte pomiędzy obejmą paska
blokującego akumulator (1), a obejmą
na wsporniku silnika (2);
(C) - ściśnięte pomiędzy obejmą paska
blokującego akumulator (1), a
nadwoziem;
należy wykonać następujące kontrole:
- Odkręcić nakrętkę mocującą i
wymontować obejmę paska blokującego
akumulator;
- Zdjąć taśmę izolacyjną (lub wyjąć z
karbowanej osłony) w miejscu, w którym
występuje usterka i sprawdzić stan
przewodów elektrycznych, szczególnie na
wysokości punktów wskazanych przez
strzałki;
- Jeśli kontrola wykryje uszkodzenie
przewodów elektrycznych należy
sfotografować uszkodzoną część
przewodów, skontaktować się z CSM i
poczekać na dalsze instrukcje.
A
2
B 1
C
1
4/05/2010 - KAMPANIA 5457 - Strona 6 z 6
- Jeśli nie jest uszkodzony żaden przewód
elektryczny: nałożyć taśmę izolacyjną i
prawidłowo ułożyć wiązkę przewodów,
zgodnie z poniższym opisem.
- Przeprowadzić przewód ABS (2) pod
obejmą paska blokującego
akumulator (3);
- Delikatnie przesuwając przewody w
kierunku wskazanym przez strzałki,
upewnić się, że nie są one ściśnięte
obejmą.
- Upewnić się, że przewód jest
zamocowany w specjalnej opasce
- Dokręcić nakrętkę mocującą (1).
- Zamocować następnie przewód do opaski
mocującej i zamocować wcześniej
wymontowane elementy, bazując na
Instrukcji napraw.
Zarządzanie wymontowanym materiałem:
Żądanie zwrotu części: NIE
2
1
3