|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Duh |
#182649 Wysłany:
23 Paź 2008, 22:07; Temat postu: jakie macie napiecie ładowania? |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
witam
Jakie macie napięcie ładowania na klemach?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
raxon |
#182655 Wysłany:
23 Paź 2008, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: korczyna k krosna Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 487
|
poszukaj bo bylo ale powinno byc cos kolo 14-14,5V
_________________ GP 1.4 8v
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#182667 Wysłany:
23 Paź 2008, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
Duh |
#182742 Wysłany:
24 Paź 2008, 06:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
to ja mam troche małe bo w granicach 13,44
|
|
Góra |
|
 |
marcinwrc2 |
#182855 Wysłany:
24 Paź 2008, 18:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 22 Sie 2007, Posty: 467
|
|
Góra |
|
 |
Bartez |
#182873 Wysłany:
24 Paź 2008, 18:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 146
|
Duh Tak masz za słabe ładowanie. Powinno wynosić co najmniej 13,5V. Posprawdzaj na początek wszystkie ważniejsze styki w aucie, czy nie są zaśniedziałe - mogą mieć słaby kontakt z docelowym miejscem i przez to np. z napięcia 14,1V na alternatorze robi się 13,5V na akumulatorze (straty).
Ewentualnie jeżeli to nic nie da, trzeba by było sprawdzić wspomniany alternator - jego ładowanie. Możliwa jest wymiana regulatora.
Pozdrawiam
Bartez
|
|
Góra |
|
 |
Duh |
#182913 Wysłany:
24 Paź 2008, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
tak zrobie. regulator juz kupiłem i go wymienie. Nie mierzyłem napiecia przy alter. a musze to zrobic mam nadzieje ze będzie koło 14.
|
|
Góra |
|
 |
Pawel_K |
#187157 Wysłany:
07 Lis 2008, 20:36; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 81
|
u mnie na włączonym silniku dokładnie 14,4V 
|
|
Góra |
|
 |
PEPEi |
#187164 Wysłany:
07 Lis 2008, 21:17; Temat postu: |
|
|
Na włączonym silniku:
- bez świateł 14,6 V
- światła włączone 14,5 V
Alternator jest nowy, bo w starym obudowa pękła.
Ze starym alternatorem na włączonym silniku:
- bez świateł 13,4 V
- światła włączone 12,8 V
- zgaszony silnik 12,4 V
- włączone światła i audio - co sekundę -0,01 V
Samochód pracował dobrze, bez problemów.
Z nowym alternatorem obroty silnika po uruchomieniu są jednak wyższe, było ok. 1 tys/min, teraz jest jakieś 1,5 tys/min. 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|