|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 14:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
killedbill |
#374780 Wysłany:
17 Cze 2010, 15:46; Temat postu: Głośny silnik wycieraczek |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 10 Lis 2009, Posty: 6
|
Witam!
Mam następujący problem. Wycieraczki przednie strasznie głośno chodzą. Nie jest to sprawa gumy. Prędkości są normalne, nie mają oporów, nic nie zwalnia. Jedyną rzeczą jest to, że czasem nie chce działać program przerywany wycieraczek (tak coś pstryka jakby kierunkowskaz). Nawet po zdjęciu ramion mechanizm jest bardzo głośny. Tak jakby jęczy, czy wyje, albo jak kto woli rzęzi. Czy miał ktoś już ten problem?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
siclav |
#374811 Wysłany:
17 Cze 2010, 18:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 03 Kwi 2010, Posty: 47
|
ja miałem podobny problem, wymieniłem cały mechanizm tzn silniczek, mechanizm i ramiona wycieraczek  teraz chodzi bardzo cicho i nic się nie zacina 
|
|
Góra |
|
 |
killedbill |
#374833 Wysłany:
17 Cze 2010, 19:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 10 Lis 2009, Posty: 6
|
dzięki za odzew;)
no to ostateczność. w sumie jak na taki silnik, to jest to dość droga sprawa, z tego co patrzyłem.
może ktoś ma jakiś sposób na śrubokręt i WD40?;)
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#374836 Wysłany:
17 Cze 2010, 19:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Pozostaje Ci wziąć śrubokręt i odkręcić maskownicę podszybia w celu dostania się do elementów wycieraczki. Pewnie dawno nikt tam nie zaglądał i pora przesmarować mechanizm wycieraczki.  Oczywiście wcześniej dobrze jest usunąć zalegający tam kurz i śmieci oraz liście. Korzystając z okazji można również przeczyścić odpływy a szczególnie ten w środku w kierunku komory silnika. [ Dodano: 17 Cze 2010 18:47 ]Warto również popracować nad mechanizmem tylnej wycieraczki. Po zdemontowaniu maskownicy tylnej klapy jest do niej dobry dostęp.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
kangur |
#411150 Wysłany:
09 Lis 2010, 19:54; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 22 Gru 2007, Posty: 11
|
U mnie było to samo jeśli chodzi o to samo "wycie". Wymieniłem łożysko takie małe przy silniczku już dokładnie nie pamiętam bo to było dawno i wszystko ucichło. Koszt łożyska to 5 zł czas wymiany max 20min. Pozdrawiam
_________________ Kangur
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#411393 Wysłany:
10 Lis 2010, 11:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
łożyska do wymiany
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|